سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41323 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2368×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهره برداری از باقی مانده آزادراه رشت – قزوین تا بهار ۱۴۰۰
    23 بهمن 1399 - 16:34
    شناسه : 180474
    0

    معاون رئیس جمهور، با اشاره به روند خوب پروژه هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت – قزوین، گفت: گزارشات ارائه شده حاکی از آن دارد که می توانیم در بهار ۱۴۰۰ شاهد بهره برداری از این طرح ملی باشیم.

    پ
    پ

    نوبخت - بهره برداری از باقی مانده آزادراه رشت - قزوین تا بهار ۱۴۰۰ -

    دکتر محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از باقی مانده آزادراه رشت – قزوین در محدوده شهرستان رودبار، ضمن قدردانی از روند خوب و نتیجه بخش اجرای پروژه مذکور با زحمات شبانه روزی دست اندکاران، اظهار کرد: گزارشات ارائه شده حاکی از آن دارد که می توانیم در بهار ۱۴۰۰ شاهد بهره برداری از این طرح ملی باشیم.

    وی با بیان اینکه مردم گیلان از معطل شدن چندین ساعته میهمانان خوب در قطعه هشت کیلومتری رودبار ناراحت بودند، تصریح کرد: در برخی از مواقع این ترافیک به ۴۰ کیلومتر می رسید لذا کار با سرعت و دقت در حال انجام است و امیدواریم در تابستان سال ۱۴۰۰ شاهد مسافرت ایرانیان به شمال کشور با رفاه نسبی بیشتری باشیم.

    معاون رئیس جمهور، پروژه آزادراه رشت قزوین را جزو اولویت های دولت و یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی گیلان دانست و تصریح کرد: با وجود محدودیت های اعتباری، دولت پشتیبانی لازم را از این طرح انجام خواهد داد و مشکلی نداریم.

    نوبخت، عمده هشت کیلومتر باقی مانده را مسیر تونلی و پلی دانست و اضافه کرد: همین شرایط روند کار را دشوار کرده است. همچین به واسطه تحریم ها با کمبود مصالح از جمله سیمان و میل گرد مواجه هستیم، اما خدمتگزاران این ملت با همت خود کمبودها را به نحو شایسته جبران می کنند.

    وی با بیان اینکه پروژه مذکور در چند فاز به اتمام خواهد رسید، یادآور شد: دولت تامین اعتبار لازم را بر عهده گرفته و تا پایان طرح تمهیدات لازم اندیشیده خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.