پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41351 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کاشت مو انجام بدیم یا خیر ؟
    25 بهمن 1399 - 16:16
    شناسه : 180520
    0

    فرقی ندارد که خانم باشید یا آقا، نمی توان از کنار تاثیر مو در زیبایی یک فرد به راحتی چشم پوشید. این مسئله را بیشتر، افرادی درک می کنند که دچار ریزش شدید مو هستند. با این وجود هنوز هم بعضی از افراد در مورد کاشتن مو دچار تردید هستند.

    پ
    پ

    thoughtful bald guy thinking make decision 176420 18383 - کاشت مو انجام بدیم یا خیر ؟ - SUPER FUE

    فرقی ندارد که خانم باشید یا آقا، نمی توان از کنار تاثیر مو در زیبایی یک فرد به راحتی چشم پوشید. این مسئله را بیشتر، افرادی درک می کنند که دچار ریزش شدید مو هستند. با این وجود هنوز هم بعضی از افراد در مورد کاشتن مو دچار تردید هستند. از نظر ما علت این اتفاق تنها دو چیز می تواند باشد. اول اینکه این افراد در مورد روش های جدید، مزایا و معایب آنها اطلاع چندانی ندارند و دوم اینکه از تاثیری که کاشت مو در زندگی افراد می گذارد بی خبر هستند.

    بخش خدمات زیبایی سایت به عنوان مرجع تخصصی خدمات زیبایی و کاشت مو در مقالات متعددی به بررسی روش های مختلف کاشت مو و مقایسه آن ها با یکدیگر پرداخته است. این مقالات بر گرفته از جدیدترین مباحث روز دنیا و بر اساس تجارب پزشکان و بیماران نوشته شده است. خواندن مقالات ما هرگونه ابهامی را در مورد روش های کاشت مو از بین خواهد برد. از این رو امروز کمتر به بررسی این روش ها پرداخته ایم و بیشتر تاثیر کاشت مو در تغییر زندگی افراد را مورد ارزیابی قرار داده ایم.

    تاثیر کاشت مو در موقعیت و زندگی شخصی افراد

    چه این حرف خوشایند باشد یا نه، ظاهر شما در موقعیت اجتماعی، موقعیت شغلی، روابط خانوادگی و روابط دوستانه نقش غیر قابل انکاری دارد. کافیست برای اطمینان از این ادعا از دوستتان که کاشت مو به روش SUT انجام داده است بپرسید که زندگی چقدر برای او بعد از کاشت مو تغییر کرده است. یا از خودتان سوال بپرسید که در اولین برخوردتان با افراد مختلف و هنگامی که هنوز از نام یا خصوصیات اخلاقی وی با خبر نشده اید، چه چیزی در مورد او در ذهن شما نقش می بندد؟ پس باید قبول کنیم که ظاهر در جایگاه یک نفر در اجتماع نقش دارد؟

    این موضوع حتی در مورد گرفتن بعضی از پست های شغلی که داشتن ظاهر زیبا در آن اهمیت دارد می تواند صادق باشد. در رقابت میان دو فرد با مهارت و توانایی های نزدیک به هم شانس بیشتر با کسی است که از نظر ظاهری زیباتر باشد. بیهوده نیست که سالانه مبالغ هنگفتی برای عمل های زیبایی یا کاشت مو در کلینیک های بزرگ و کوچک هزینه می شود.

    تاثیر کاشت مو بر روی اعتماد به نفس افراد

    به راستی این رشته های باریک چه تاثیری بر روی اعتماد به نفس یک فرد می گذارند؟ اکثر مردم نمی خواهند اعتراف کنند که نداشتن مو در بعضی از موقعیت ها آنها را کمی معذب یا حتی می توانم بگویم خجالت زده کرده است. حتی یک فرد با هوش اجتماعی بالا و قدرت بیان خارق العاده که احتمالاً در کار حرفه ای خود از بهترین افراد می باشد، هنوز هم ممکن است از ریزش موی مردان یا طاس شدن سرش خجالت بکشد. این نشانه ضعف شخص نیست و احتمالا حتی خود او تاثیری در آن نداشته اید. با این حال طاسی می تواند زمینه های دیگر زندگی هر انسانی را تحت تأثیر قرار دهد. به شما می گویم که اگر در بخشی از سر یا کل آن با طاسی سر مواجهید، چگونه می توانید علائم نداشتن اعتماد به نفس را در خود پیدا کنید؟

    • موهای خود را زیر کلاه یا روسری پنهان می کنید
    • استایل لباس پوشیدن، نشستن یا حتی مکالمات تصویری خود را به گونه ای تغییر می دهید که قسمت های طاسی سر شما دیده نشود
    • شما محصولات غیر جراحی مانند بعضی از اسپری ها را بارها امتحان کرده اید
    • وقتی تصاویر سر خود را از بالا یا پشت می بینید ناراحت می شوید و حتی ممکن است جای خود را عوض کنید

    در مجموع باید بگویم هنگامی که وقت و تلاش خود را صرف مخفی کردن ریزش مو می کنید، نشانه این است که وضعیت موی سرتان بر اعتماد به نفس شما تأثیر می گذارد. اتفاقاً این کار نشان می دهد شما به ظاهرتان اهمیت می دهید. هیچ مشکلی ندارد که بخواهید موی سر پرتری داشته باشید و به ظاهر خود اطمینان بیشتری داشته باشید. چیزی که مشکل دارد این است که تغییری در این وضعیت ندهید و نخواهید یک راه حل مناسب برای به دست آوردن نتایج دلخواه امتحان نکنید.

    Roniya 7 - کاشت مو انجام بدیم یا خیر ؟ - SUPER FUE

    روش های مختلف کاشت مو که می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

     اگر تا به اینجا قبول کرده اید که کاشت مو می تواند زندگی شما را متحول کند گام بزرگی را برای زندگی دلچسب تر برداشته اید. حالا نوبت بررسی گزینه های مناسب برای انتخاب کاشت مو است. پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا بخش های بعدی که برای شما آماده کرده ایم را بخوانید، سپس در میان این روش ها چند مورد که احتمالا با آنها بیشتر موافقید را انتخاب کنید. سپس هر مقاله ای که در وبسایت  در مورد آن روش ها نوشته ایم را مطالعه کرده تا بتوانید دیدی جامع از انواع روش های کاشت مو داشته باشید. روش های انتخابی را اولویت بندی کنید چون کار ما هنوز تمام نشده است و برای تصمیم نهایی نیاز به تجربه و دانش یک متخصص تمام عیار دارید. برای دسترسی به این متخصصان کاربلد راه ساده ای دارید، برترین متخصصان کاشت مو در کلینیک هیا زیبایی مشغول به کارند و آماده اند تا هر گونه ابهام و سوالی را پاسخ دهند. این متخصصان راهکار و پیشنهادات مناسبی را به شما ارائه خواهند داد که به شما در تصمیم گیری کمک می کند.

    روش های FUT و FUE

    روش های کاشت مو قبل از این دو روش نیز وجود داشتند و اتفاقاً طرفداران خود را نیز داشتند. اما روش های قبلی نواقصی داشتند که مهمترین آنها این بود که به شکل واضحی مصنوعی و غیر طبیعی بودند. بنابراین تردیدهایی در استفاده از آنها وجود داشت و به هیچ وجه مشکلاتی مانند کاهش اعتماد به نفس به دلیل طاسی را از بین نمی بردند. بسیار ترجیح می دادند که طاسی خود را زیر کلاه مخفی کنند تا بخواهند از موهای مصنوعی و غیر طبیعی استفاده کنید.

    اما به یکباره موجی به راه افتاد که کشور ما را نیز تحت تاثیر قرار داد و آن روش های کاشت مو با استفاده از بانک مو بود. وقتی اولین نفرات این کار را انجام دادند نتایج نهایی به قدری فوق العاده بود که کلینیک های کاشت مو با ترافیکی از مراجعه کنندگان مواجه شدند.

    growth after transplant - کاشت مو انجام بدیم یا خیر ؟ - SUPER FUE

    روش های تکمیلی  روش FUE

    هر چند در تیتر این بخش از تکمیل روش FUE نام برده ام اما داستان چیزی فراتر از اینهاست. روشهایی که بعد از FUE آمدند اگرچه مکانیزم مشابهی داشتند و آن هم استخراج فولیکول ها و پیوندشان در نقطه مناسب بود، اما دقت و اثرپذیری آنها به مراتب بالاتر بود. این ماجرا بخصوص در روش هایی که از دستگاه های اتوماتیک در آنها استفاده می شد خیره کننده بود.

    روند کاشت مو بعد از FUE فقط به یکی دو روش خلاصه نمی شد. روش های SUT، MICRO FIT، SUPER FUE، ATRAS و چندین و چند روش ترکیبی همه در طی فقط چند سال به روی کار آمدند و هنوز هم انتظار می رود روش های جدیدتری در راه باشند.

    امروزه کاشت مو دیگر یک روش گنگ با درصد اشتباه بالا نیست. حتی این روش ها به قدری غیر تهاجمی هستند که از به کار بردن پیشوند جراحی برای آنها صرف نظر می شود. خیلی سریعتر از آنچه می توانید تصور کنید صاحب موهای طبیعی و زیبا خواهید شد. بدون هیچ دوره نقاهت و مراقبت بعد از عمل خاصی می توانید به محل کار بگردید و همه را از داشتن موهای زیبای خود شگفت زده کنید. روش های جدید عوارض سطحی و نتایجی ماندگار داشتند که علاقمندان زیادی در سراسر دنیا پیدا کردند.

    آنچه در این مطلب آورده شد صرفاً نوشته ای بود برای اینکه به شما کمک کنیم تا سریعتر بتوانید در این مورد تصمیم بگیرید و ببینید که آیا می خواهید با کاشت مو یک تحول جذاب در زندگی خود داشته باشید. مسلما این تازه ابتدا راه است اما نگران نباشید شما را تنها نگذاشته ایم. به اندازه کافی مطلب و مقاله در سایت  آماده کرده ایم که بتوانید انتخاب درستی داشته باشید و حتی مثل یک کارشناس توصیه هایی برای دیگران داشته باشید.

    در پایان نیز باید بگویم که هیچ کس با اندازه فردی که در طول زندگی حرفه ای خود صدها و حتی هزاران کاشت مو را برای هزاران نفر انجام داده است نمی تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند. کلینیک کاشت موی رونیا از مجهزترین مراکز کاشت مو در کشور است که مجوزهای لازم برای انجام خدمات کاشت مو و زیبایی را دارد. شما می توانید با خیال آسوده به تیم کاملاً حرفه ای این مرکز اعتماد کنید و مناسبترین روش کاشت مو را با توجه به تحقیقات خود و نظر مشاوران ما انتخاب کنید.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.