پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کاهش ۷ تا ۱۲ درجه ای دما از سه شنبه/ بارش برف در ارتفاعات و جلگه
    03 اسفند 1399 - 20:26
    شناسه : 180731
    0

    مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش هفت تا ۱۲ درجه ای دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: بارش برف از روز چهارشنبه، ابتدا در ارتفاعات و سپس در جلگه آغاز می شود.

    پ
    پ

    گزارش هواشناسی - کاهش ۷ تا ۱۲ درجه ای دما از سه شنبه/ بارش برف در ارتفاعات و جلگه -

    به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا؛ محمد دادرس آسمان گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود همراه با بارندگی و وزش باد دانست و اظهار کرد: صومعه سرا با ۵.۷ درجه سلسیوس و اسب وونی با ۵.۶ درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان هستند.

    وی افزود: براساس نقشه های پیش بینی، یک سامانه ناپایدار بارشی و سرد از اواخر وقت سه شنبه وارد منطقه شده و تا جمعه فعال می باشد که پیامد آن بارش برف در جلگه و ارتفاعات، وزش باد و کاهش دما است.

    مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش هفت تا ۱۲ درجه ای دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: بارش برف از روز چهارشنبه، ابتدا در ارتفاعات و سپس در جلگه آغاز می شود که در برخی مناطق غربی و مرکزی و اطراف تالاب انزلی شدید است.

    دادرس گفت: بارش برف با شدت بیشتر تا حدود ظهر پنجشنبه ادامه دارد و سپس به تدریج از شدت بارش برف کاسته می شود، اما بارش پراکنده آن تا جمعه ادامه خواهد یافت.

    وی با بیان اینکه اواخر وقت سه شنبه تا چهارشنبه وزش باد نیز در برخی مناطق استان شدید یا خیلی شدید پیش بینی می شود، خاطرنشان کرد: آبگرفتگی، کولاک برف در ارتفاعات و احتمال وقوع بهمن از دیگر مخاطرات است.

    مدیرکل هواشناسی گیلان یادآور شد: این سامانه بارشی از اواخر وقت جمعه به تدریج از منطقه خارج می شود، اما هوای سرد تا صبح شنبه در منطقه استقرار دارد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.