جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جاذبه های گردشگری در جزیره زیبای کیش را بیشتر بشناسید
    03 اسفند 1399 - 21:22
    شناسه : 180736
    0

    جزیره کیش و تور کیش ارزان دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است و تنها با یکبار سفر به این جزیره در زمره مسافران همیشگ آن قرار می گیرید . در سراسر این جزیره هتل ها و اقامتگاههای بسیار لوکسی به چشم می خوردو در کنار آن دهها مرکز خرید مدرن ساخته شده اند . اما این پایان ماجرا نیست و در اطراف سواحل با مجموعه های تفریحی و تفریحات آبی مهیج و پر شوری برخورد می کنید که همگی روزهایی سراسر شاد را برایتان رقم می زنند .

    پ
    پ

    های داخلی برای خرید بلیط هواپیما کیش 2 - جاذبه های گردشگری در جزیره زیبای کیش را بیشتر بشناسید - تور کیش

    جزیره کیش یکی از زیباترین و البته معروف ترین جزایر ایران است که در میان آبهای فیروزه ای خلیج فارس همچون مرواریدی درخشان خود نمائی می کند . کیش سالهاست به عنوان یکی از قطب های گردشگری پر طرفدار میزبان میلیون ها گردشگر است . و در شرایط اقتصادی  کنونی  و همینطور شیوع ویروس کرونا بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است .

    جزیره کیش و تور کیش ارزان دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است و تنها با یکبار سفر به این جزیره در زمره مسافران همیشگ آن قرار می گیرید . در سراسر این جزیره هتل ها و اقامتگاههای بسیار لوکسی به چشم می خوردو در کنار آن دهها مرکز خرید مدرن ساخته شده اند . اما این پایان ماجرا نیست و در اطراف سواحل با مجموعه های تفریحی و تفریحات آبی مهیج و پر شوری برخورد می کنید که همگی روزهایی سراسر شاد را برایتان رقم می زنند .

    بنابراین بیش از این فرصت را از دست ندهید و زودتر برای گذران تعطیلات پیش رو برنامه ریزی نموده و راهی این جزیره شگفت انگیز شوید .

    ما در ادامه مطلب سفر باتو ، برخی از جاذبه های این جزیره زیبا را به شما معرفی می کنیم و توصیه می کنیم تا انتهای مطلب همراهمان باشید :

    پارک دلفین ها (دلفیناریوم )

    مجموعه تفریحی پارک دلفین ها یکی از سرگرم کننده ترین جاذبه های گردشگری در جزیره کیش است که سالانه میزبان میلیون ها  گردشگر است . این مجموعه کار خود را از حدود بیست سال پیش آغاز نموده و با مساحتی در حدود یکصد هکتار چندین بخش را در بر گرفته است . و شامل باغ پرندگان ، تونل خزندگان ، آکواریوم آب شور ، کلاسیک شو و در نهایت اجراهای مفرح و دیدنی دلفین ها است . این مجموعه در جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد و همه روزه از ساعت سه بعد از ظهر تا هشت شب میزبان بازدید کنندگان است .

    در دلفیناریوم شاهد تماشای مفرح و دیدنی دلفین ها خواهید بود و همچنین بازدیدکنندگان پس از تماشای این نمایش شاد میتوانند در کار آن ها عکس یادگاری بگیرند . برای بازدید از بخش های مختلف این مجموعه تنها تهیه یک بلیط کافی خواهد بود . و برای رفتن به نقاط مختلف این مجموعه اتوبوس در دسترس خواهد بود و لازم نیست این مسیر را پیاده طی کنید .

    باغ پرندگان

    باغ پرندگان و دلفیناریوم کیش مجموعه ای یکپارچه هستند که با تهیه یک بلیط قادر به تماشای هر دو آن ها و حتی بازدید از بخش های مختلف دیگر در این مجموعه خواهید بود . باغ پرندگان دارای محیطی وسیع با وسعت سه هکتار بوده و تماما پر است از گیاهان و درختان مختلف . این مجموعه کار خود را از سال1380 آغاز نموده و امروزه با حدود پانصد بازدید کننده در روز به یکی از پر طرفدارترین مجموعه های تفریحی جزیره تبدیل شده است . به هنگام ورود به باغ پرندگان از مسیرهای سبز و گلکاری شده عبور می کنید و در کنار قفس های پرندگان زیبا توقف می کنید و اطلاعات و مشخصات کامل هر پرنده بیرون از قفس آن به نمایش درآمده است که با مطالعه آن ها اطلاعات مفیدی به دست می آورید . سپس با ادامه مسیر وارد دومین بخش از این محوطه می شوید که در آن پرندگان آزادانه در حال پرواز هستند . این منطقه دو هکتار وسعت دارد .

    در باغ پرندگان بیش از پنجاه و پنج گونه از پرندگان مناطق گرمسیری از قاره های مختلف زندگی می کنند  و برخی از نمونه های آن عبارتند از : طاووس ، طوطی و کاسکو ، کاکاتوآلبا ، ماکائو ، قرقاول چینی ، مرغ های شاخ دار و … . در وسط این باغ برکه ای زیبا ساخته شده که برخی پرندگان در اطراف آن آب تنی و بازی می کنند .

    برای بازدید کامل از این مجموعه به حدود سه الی چهار ساعت زمان نیاز دارید و باید افزود هزینه بلیط برای کودکان دو تا چهار سال نیم بها می باشد و برای کودکان زیر 2 سال رایگان است . همچنین هتل های ارزان قیمت کیش را در سفر باتو ببینید.

    شهر باستانی حریره

    جزیره کیش تاریخی غنی را از سر گذرانده و در ادوار مختلف همواره دارای اهمیت فراوان بوده است . برای درک بهتر تاریخ هزار ساله این سرزمین پیشنهاد می کنیم به بازدید از شهر باستانی حریره بروید . این منطقه باستانی ، در شمال جزیره واقع شده و در فهرست آثار ملی ایران نیز ثبت گردیده است . شهر باستانی حریره در حدود  سه کیلومتر مربع وسعت دارد و در گذشته شهرى آباد  و پر جمعیت بوده است . این شهر در سدهٔ پنجم تا دهم  هجری قمری شکل گرفته و رشد کرد و در آن دوران دارای قدرت بسیار بوده است . برخی باستان شناسان ساخت این منطقه را به دوره ساسانیان و اوایل دوران اسلامی نسبت می دهند .

    شهر باستانی حریره از توابع شهرستان بندر لنگه و بخشی از استان هرمزگان است و از بخش های مختلفی نظیر خانه اعیانی ، حمام تاریخی ، مسجد و قنات های قدیمی تشکیل شده که پیشنهاد می دهیم در صورت امکان از تمامی آن ها دیدن کنید .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.