×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

برف - آمادگی کامل گیلان برای بحران احتمالی بارش برف -

به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا؛ امیر مرادی، با اشاره به آمادگی همه دستگاه های اجرایی استان برای مدیریت بحران احتمالی بارش برف پیش رو، گفت: براساس شرح وظایف حوزه مدیریت بحران در برف های سنگین، مدیران همه دستگاه های اجرایی استان اقدام به ارائه گزارشی از آمادگی کامل خود کردند.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بهره گیری از توان دولتی و بخش خصوصی در قالب ۳۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین آماده برفروبی محورهاست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، از فرمانداران خواست از امکانات بخش خصوصی در حوزه صنعت، معدن و تجارت استفاده کنند و گفت: شهرداری های سراسر استان در حالت آماده باش کامل هستند و طی ماه های گذشته غالبا تیغه های برفروب را خریداری کردند.

مرادی، از مشارکت بنیاد مسکن استان با شهرداری رشت جهت برفروبی خیابان ها و معابر خبر داد و خاطرنشان کرد: برای اسکان و پذیرایی از جاماندگان در برف نیز با جمعیت هلال احمر استان و سپاه قدس گیلان هماهنگی های لازم انجام شده است.

وی با اشاره به هماهنگی های لازم جهت تامین آب، برق، گاز و نفت شهروندان گیلانی، گفت: همه دستگاه های پای کار هستند و مردم نگران نباشند و از نعمت برف لذت ببرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.