×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

asdf3 - جلسه شورای معاونین شهرداری رشت به ریاست شهردار رشت برگزار شد -

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، جلسه شورای معاونین شهرداری رشت به ریاست شهردار رشت برگزار شد.

شهردار رشت در این جلسه اظهار کرد: باید در چارچوب مسئولیت ها و وظایف به یکدیگر کمک کنیم و نباید به دنبال تخریب یکدیگر باشیم.

وی با تاکید بر پیگیری،نظارت و تلاش مضاعف بیان داشت: باید شهر را از حالت فعلی خارج کرده و ورودی های شهر و پارک ها بیشتر رسیدگی شود.

احمدی تصریح کرد: مدیران مناطق پیش از آغاز ساعات اداری در ساعات اولیه صبح از سطح شهر بازدید کنند.

شهردار رشت درآمد و خدمت رسانی را مکمل یکدیگر دانست و افزود: سرمایه گذاری در شهر انجام نمی شود مگر اینکه شهری زیبا داشته باشیم.

احمدی نواحی را پیشانی شهرداری عنوان کرد و گفت: معتقدم نواحی باید قوی و محکم بوده و پرتحرک تر و فعال تر عمل کنند.

وی عنوان داشت: مسئولان نواحی نیز با پیشنهاد مدیران مناطق انتخاب می شوند و حوزه های زیرمجموعه مناطق نیز باید با معاونت مربوطه در مرکز هماهنگ باشند.

شهردار رشت با اشاره به اینکه مدیران مناطق سخت ترین مسئولیت ها را خواهند داشت گفت: تفویض اختیار لازم به مناطق داده خواهند شد و مدیران مناطق می توانند پیشنهادات خود در این زمینه را به حوزه دفتر شهردار مطرح کنند.

احمدی خواستار برنامه ریزی مناسب برای درآمد زایی و وصول مطالبات شهرداری رشت شد و گفت: تا پایان سال به منابع مالی زیادی نیازمندیم و ضمن پرداخت حقوق و مزایای پرسنل باید پروژه های عمرانی را تکمیل کنیم.

شهردار رشت همچنین به ممیزی نوین املاک، تهیه بانک اطلاعاتی جامع، تعیین تکلیف پروانه های ساختمانی مشمول زمان شده و..تاکید کرد.

وی با اشاره اینکه باید از همه ابزارها برای وصول مطالبات استفاده شود گفت: همه باید به حوزه های مالی و درآمدی شهرداری کمک کنند.

احمدی با بیان اینکه دغدغه کارکنان را دارم بیان داشت: کارکنان باید دارای رفاه و بهترین معیشت باشند و البته آن ها باید در راستای سیاست های مجموعه همراه و همگام باشند.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه در هر شرایطی حق با مردم است مطرح کرد: ما از مردم ارتزاق می کنیم و باید با ادبیات مناسبت با مردم صحبت کنیم.

وی خواستار شناسایی نیروهای کارآمد و متخصص در شهرداری شد و عنوان داشت: در انتصاب کارشناسان شرایط احراز درنظر گرفته شود و بدنه کارشناسی شهرداری باید قوی باشد.

احمدی همچنین به ضرورت انضباط اداری و حضور به موقع کارکنان در شهرداری تاکید کرد.

شهردار رشت اعتماد را یک اصل در مدیریت دانست و افزود: به مدیران اعتماد می کنم و این به معنای عدم تغییرات نیست و همه یک هدف داریم و نباید از هدف دور شویم.

وی به اولویت بندی پروژه های عمرانی تاکید کرد و گفت: برای هر پروژه یک مسئول و مدیر پروژه انتخاب می شود.

عطایی معاون مالی، اقتصادی شهرداری رشت نیز تشکیل کمیته درآمدی نوین، بررسی دفترچه تعرفه عوارض ۱۴۰۰،برقراری نظام خزانه داری در شهرداری و…را از جمله برنامه های در دست اقدام حوزه معاونت مالی،اقتصادی عنوان کرد.

در ادامه مدیران شهرداری نیز به ارائه نقطه نظرات و بیانات خود پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.