×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo 2020 11 05 13 08 38 - جلسه معارفه سرپرست مدیریت منطقه پنج شهرداری رشت برگزار شد -

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، مراسم معارفه علی مقصودی به سمت سرپرست مدیریت منطقه پنج شهرداری رشت با حضور بهارمست معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری رشت و عطایی معاون مالی، اقتصادی شهرداری رشت برگزار شد.

ناصر عطایی معاون مالی، اقتصادی شهرداری رشت در این جلسه با قدردانی از کارکنان و مدیران شهرداری در دوران سرپرستی خویش اظهار کرد: مدیران و کارکنان شهرداری ثابت کردند می توان با همدلی و در کنار هم بودن بهترین ها را رقم زد.

وی سرمایه انسانی را مهمترین ظرفیت برای هر سازمانی دانست و افزود: شهرداری رشت نیروی انسانی توانمند و متخصص فراوانی دارد و معجزه شهرداری نیروهای انسانی توانمند این مجموعه است.

معاون مالی، اقتصادی شهرداری رشت بیان داشت: منطقه پنج شهرداری رشت ظرفیت مناسبی برای کار و تولید ثروت دارد و همچنین طرح تفصیلی جدید ابلاغ شده منطقه پنج یکی از بهترین های طرح های تفصیلی است.

عطایی خاطرنشان کرد: زمانی می توانیم موفق شویم و به خروجی موفق دست یابیم که در سایه همدلی و اتحاد کنار هم قرار گیریم.

بهارمست معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری رشت در این جلسه با تبریک انتصاب مقصودی به سمت سرپرست منطقه پنج و قدردانی از زحمات ویسی سرپرست سابق منطقه پنج اظهار کرد: اقای مقصودی از مدیران توانمند و با تجربه شهرداری هستند و ان شاالله حضور ایشان در منطقه پنج منشأ خدمات خیر برای شهروندان باشد.

ویسی سرپرست پیشین منطقه پنج شهرداری رشت و معاون شهرسازی و معماری شهرداری رشت در این جلسه منطقه پنج را منطقه ای مهم عنوان کرد و افزود: در سال ۱۴۰۰ منطقه پنج می تواند به  مناطق برتر شهرداری تبدیل شود.

وی از تهیه و ابلاغ طرح تفصیلی جدید منطقه پنج خبر داد و افزود: منطقه پنج از لحاظ تحقق بودجه در مقایسه با سال های گذشته در وضعیت مناسبی قرار دارد.

سرپرست سابق شهرداری منطقه پنج همچنین از برگزاری همایش ظرفیت های سرمایه گذاری در منطقه پنج خبر داد.

علی مقصودی سرپرست جدید منطقه پنج شهرداری رشت در این جلسه با قدردانی از حسن اعتماد شهردار رشت، اظهار کرد: تجلی وظایف شهرداری در مناطق مترکز شده است.

مقصودی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم و خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.