×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مهرانگیز جعفری - صدور بیش از ۶۰ هزار نسخه الکترونیک در لاهیجان -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ رئیس اداره بیمه سلامت لاهیجان گفت : ۶۰ هزار و ۲۶۷ نسخه الکترونیکی  از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان صادر شد.

مهرانگیز جعفری افزود : ۹۳ درصد از پزشکان و حدود ۹۸ درصد از داروخانه ها و پاراکلینیک ها طرف قرارداد با بیمه سلامت لاهیجان از طرح نسخه نویسی الکترونیک استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: این طرح در راستای دولت الکترونیک در حال اجراست و پزشکان به صورت الکترونیکی وارد سامانه درمان می‌شوند و با دریافت کدملی بیمار و دادن کد رهگیری به بیمه شده برای او نسخه تجویز می‌کنند .

رئیس اداره بیمه سلامت لاهیجان اضافه کرد: بیمه شده می‌تواند برای دریافت خدمات دارو به داروخانه و یا مراکز رادیولوژی، آزمایشگاهی و یا پاراکلینیک ها مراجعه و براساس نسخه تجویز شده، خدمات دریافت کند.

جعفری طرح نسخه‌ نویسی الکترونیکی را گامی مثبت برای خدمات رسانی بهتر به مردم دانست و گفت : ارتقا سطح خدمات ، کاهش سوء استفاده ، جلوگیری از هدر رفت هزینه ها ، کاهش خطای پزشکی ، تحقق دولت الکترونیک ، صرفه جویی در مصرف کاغذ و کاهش تردد مراجعات به ویژه در ایام شیوع کرونا را از مزایای این طرح است.

رئیس اداره بیمه سلامت لاهیجان گفت : ۷۴ هزار و ۲۴۱ نفر حدود ۴۵ درصد جمعیت ۱۶۷هزار نفری این شهرستان از خدمات بیمه سلامت استفاده می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.