چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آشنایی با دیدنیهای یونان و شانگهای
    09 اسفند 1399 - 15:18
    شناسه : 180942
    0

     قطعاً یکی از جالب ترین مکانها برای همه گردشگران در آتن است. جالب ترین نکته در مورد این میدان لحظه تغییر محافظین در مقابل قبر سرباز گمنام است.

    پ
    پ

    آشنایی با دیدنیهای یونان و شانگها

    میدان سینتاگما

     قطعاً یکی از جالب ترین مکانها برای همه گردشگران در آتن است. جالب ترین نکته در مورد این میدان لحظه تغییر محافظین در مقابل قبر سرباز گمنام است.

    ساختار زئوس 

    سازه زئوس در آفر تور یونان به عنوان بلندترین سازه یونان شناخته می شود و یک مجموعه باستانی است که ساخت آن ۷ قرن به طول انجامیده است! این سازه در اصل در سال ۵۱۵ قبل از میلاد به دستور Peisistratos ساخته شد ، اما بنا به دلایلی پس از آن متوقف شد تا اینکه در سال ۱۷۵ بعد از میلاد دوباره به پایان رسید. البته پس از آن چندین سال تأخیر دیگر در ساخت آن وجود داشت تا اینکه سرانجام ساخته شد و به زئوس اختصاص یافت. امروزه این ساختمان تاریخ یونان را به یاد می آورد ، اما از ۱۰۴ ستون آن ، فقط ۱۵ ستون باقی مانده است که هر کدام ۱۷ متر طول دارند. این مورد را به هیچ وجه در لیست جاذبه های گردشگری آتن از دست ندهید.

    ارختئوم 

    آرختئوم یک سازه مرمر خالص بسیار خیره کننده و خیره کننده است که در آکروپولیس واقع شده است و یکی از قطعات افسانه ای معماری یونان است. ساخت این بنا به سال ۳۵۲۱ قبل از میلاد مسیح برمی گردد و با سابقه آن ۶ بانویی که ظاهر این بنا را دارند و به نظر می رسد بخشی از این ساختمان را نگه داشته اند واقعاً شگفت انگیز هستند.

    بازار باستان 

    این بازار باستانی در شمال غربی آکروپولیس واقع شده و روزگاری بازاری پر رونق در آتن بوده است و غیر از آن مکانی برای گردهمایی مردم برای گفتگو درمورد موضوعات مختلف اجتماعی ، تجاری و سایر موارد آن زمان بود.

    موزه ملی باستان شناسی

    موزه ملی باستان شناسی همچنین دومین مورد در لیست جاذبه های گردشگری آتن است که آثار عهد عتیق را به نمایش می گذارد. این موزه همچنین دارای صنایع دستی است که قدمت برخی از آنها به دوره نئولیتیک برمی گردد.

    رستوران JB Roof Garden

    به اعلام سفر باتو ، این رستوران در یکی از معروف ترین میادین یونان در هتل Grand Bretagne واقع شده است. این رستوران با سقف جنگلی زیبا ، پذیرای افرادی است که می خواهند در یک رستوران شیک و مجلل غذا بخورند. این رستوران که ظاهری بسیار جذاب و جذاب دارد ، بهترین سبک غذاهای مدیترانه ای را با سبکی جدید و بافت جدید سرو می کند. منظره شهر را از پشت بام رستوران می توان دید که تجربه غذاخوری در یک رستوران لوکس را کامل می کند. غذاهای این رستوران توسط یک سرآشپز مشهور و آگاه با تازه ترین غذای محلی تهیه می شود.

    رستوران کوهیلیا

    اگر می خواهید در شهری مانند آتن ناهار خوری یونانی را تجربه کنید ، قطعاً رستوران Kohylia را انتخاب کنید. این رستوران در اطراف مجموعه Grand Lagonissi واقع شده است و از محیطی زیبا و دیدنی برخوردار است. منوی رستوران از طبیعت اطراف الهام گرفته شده است و عطر و طعم فراموش نشدنی دارد.

    برای داشتن تجربه منحصر به فرد در این رستوران ، هنگام غروب خورشید بر روی دریای اژه ، از آن دیدن کنید و این رستوران تبدیل به رمانتیک ترین رستوران آتن شود و منظره غروب خورشید بر روی دریا یکی از زیباترین مناظراست. دریا یونان را می توانید تماشا کنید.

    منوی رستوران بسیار متنوع است و هر غذایی که در آنجا می بینید دارای بافت ، عطر و رنگ متمایز و دلپذیری است. هر غذایی که سفارش می دهید با نهایت دقت و مهارت تهیه و تزئین می شود و تجربه ای بی نظیر را برای مهمانان ایجاد می کند.

    رستوران آلاتسی

    برای چندین دهه ، بهترین رستوران های آتن رستوران هایی هستند که غذاهای خارجی سرو می کنند. از جگر چرب فرانسوی گرفته تا سوشی. این رستوران در سال ۲۰۰۵ تأسیس شد و تمرکز خود را بر روی معرفی مجدد غذاهای محلی و منطقه ای یونان قرار داده است. با گذشت زمان ، این رستوران به مکانی برای ملاقات روزنامه نگاران ، نویسندگان و هنرمندان تبدیل شده است. غذای این رستوران با استفاده از محصولات تازه و محلی مشخص می شود. فضای داخلی این رستوران با چشم اندازهای زیبا از جزایر یونان تزئین شده است.

    رستوران دافنه

    این رستوران  در تور شانگهای در فاصله کمی از آکروپولیس در منطقه تاریخی پلاکا واقع شده است. رستوران چینی در یک خانه نئوکلاسیک قدیمی از دهه ۱۸۳۰. دکوراسیون متفاوت رستوران با نقاشی دیواری زیبا و یک قسمت بیرونی با فضای سنتی یکی از مهمترین دلایل جذابیت این رستوران برای مردم محلی و محلی است. توریست ها. این رستوران میزبان مشاهیر و سیاستمداران زیادی از جمله جرمی آیرونز و هیلاری کلینتون بوده است. منوی موجود در این رستوران شامل انواع غذاهای خاص و منحصر به فرد است که در جای دیگری پیدا نخواهید کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.