چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جاذبه های دیدنی در شهر پاتایا – بانکوک 
    09 اسفند 1399 - 15:32
    شناسه : 180948
    1

    شهر پاتایا یکی از قطب های گردشگری کشور تایلند است که به تنهایی بخش بزرگی را در آمد صنعت گردشگری و توریسم این کشور را تامین می کند و با رشد زیر ساخت های صنعت توریسم روز به روز بر آمار گردشگران آن افزوده می شود..

    پ
    پ

    1573341006 coral island pattaya - جاذبه های دیدنی در شهر پاتایا – بانکوک  - بانکوک

    شهر پاتایا یکی از قطب های گردشگری کشور تایلند است که به تنهایی بخش بزرگی را در آمد صنعت گردشگری و توریسم این کشور را تامین می کند و با رشد زیر ساخت های صنعت توریسم روز به روز بر آمار گردشگران آن افزوده می شود . این شهر که در میان ایرانیان بسیار محبوب است ،‌ دارای طبیعتی شگفت انگیز و جاذبه های دیدنی متنوع است از آثار تاریخی و معابد باشکوه گرفته تا بازار های محلی و سنتی و همچنین مجموعه های تفریحی فراوان . 

    سواحل این شهر در تور تایلند سفر باتو طبیعتی نفس گیر دارند و مهم ترین و پر طرفدارترین این سواحل جامتین (Jomtien) یا ناکلوا (Naklua) نامیده می شود که چشم اندازی رویایی ، آبهای زلال و شن های طلائی رنگ دارد . در ادامه شما را با برخی از محبوب ترین جاذبه های این شهر آشنا خواهیم نمود . پس با ما همراه باشید : 

    ۱. باغ گیاه شناسی گرمسیری نانگ نوچ

    پیشنهاد می کنیم گشت و گذار در شهر پاتایا را با بازدید از باغ زیبای نانگ نوچ آغاز کنید . این باغ منطقه ای سرسبز و رویایی است که توسط گونه های گیاهی کمیاب و گوناگون پوشیده شده است . و لذت پیاده روی در آن را نمیتوان با هر چیز دیگری مقایسه کرد . این باغ‌ از بخش های مختلفی به نام های باغ درخت آرایی ، باغ فرانسوی ( یادآور قرن هفدهم ) ، باغ رنسانس ، باغ نخل‌های گرمسیری ، ساکولنت‌ها و بنسای است . البته دارای بخش های متنوع دیگری نیز هست که احتمالا زمان کافی برای بازدید از همه آنها نخواهید داشت . این مجموعه دارای سالن فرهنگی است که در آن برنامه های متنوعی نظیر نمایش ‌های زنده‌‌ ، رقص های سنتی ، شمشیربازی ، ورزش های رزمی و نمایش مفرح فیل ها برگزار می‌شود . در صورت دلخواه میتوانید دوچرخه ای کرایه کنید و خود را از پیاده روی طولانی خلاص کنید و مابقی مصافت را با دوچرخه طی کنید . 

    ۲. ساحل جامیتن

    ساحل جامتین (Jomtien) منطقه ای زیبا و بسیار آرام است و شش کیلومتر طول دارد و برای رسیدن به آن تنها چهار کیلومتر از شهر فاصله خواهید گرفت . این ساحل منطقه ای ایده آل برای شنا و آفتاب گرفتن است و یا میتوانید در سایه درختان ساعت ها آرام بگیرید و خستگی سفر را به ماساژ جانانه از  تن به در کنید . بازار تفریحات آبی در امتداد این ساحل بسیار داغ است و میتوانید تجربه جت اسکی ، کایت‌سواری ، پاراسل و اسکی بادی را داشته باشید . در امتداد این ساحل امکانات رفاهی متنوعی تدارک دیده شده که برخی از آنها عبارتند از : کافه و رستوران ‌های متنوع ، سرویس های بهداشتی ، تخت و چتر و … .

    همچنین در اطراف این ساحل مراکز خرید و پارک کارتون نتورک آمازون قرار دارد . که برای این ساحل یک امتیاز محسوب می شود . این پارک آبی دارای امکانات بی نظیر و وسایل بازی متنوعی است .

      بازدید از باغ پرندگان 

    باغ پرندگان یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین جاذبه های شهر کوالالامپور است که پیشنهاد می کنیم شما نیز بازدید از آن را در الویت برنامه های خود بگنجانید . در این مجموعه گونه های نادری از پرندگان مناطق گرمسیری زندگی می کنند که برخی در قفس و برخی نیز آزادانه در حال پرواز هستند . گفتنی است باغ پرندگان شهر کوالالامپور ، بزرگ ترین و جامع ترین باغ پرندگان سرپوشیده در دنیاست و توانسته با فراهم نمودن امکانات رفاهی و تفریحی متنوع محیطی جذاب و شاد را پدید آورد .  

    معبد تیان هو

    شهر کوالالامپور در تور مالزی  دارای اماکن مذهبی و معابد بسیار زیبایی است که از این میان معبد باشکوه تیان هو دارای شهرت فراوانی است . زیرا این معبد یکی از بزرگترین معابد چینی‌ ها در جنوب آسیاست و علاوه بر معماری شگفت انگیز سالانه جمعیت بسیاری را برای بازدید و زیارت به سمت خود می کشاند . معبد تیان هو در سال 1989 میلادی توسط انجمن چینی‌ها در مالزی باز گشایی گردید و سالانه بیش از پنج هزار زوج برای برگزاری مراسم ازدواج خود به این مکان می آیند . 

    موزه هنرهای اسلامی 

    موزه هنرهای اسلامی مالزی ، بزرگ‌ترین موزه در جنوب آسیاست که در نوع خود بی نظیر است و  به نمایش آثار تاریخی و هنرهای اسلامی این کشور اختصاص یافته است . بخش جالب این موزه بیش از هفت اثر هنری نظیر جواهرات به جا مانده از مسجد مکه است . موزه هنر های اسلامی از سال 1998 میلادی آغاز به کار نمود و بیش از دوازده گالری هنری در آن مشغول به کارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.