×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دوربین ثبت تخلف رانندگی - نصب ۳۳ دوربین ثبت تخلف رانندگی در رشت - در رشت

به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا؛ فرماندار شهرستان رشت از نصب ۳۳ دوربین ثبت تخلف رانندگی و کنترل سرعت در رشت تا پایان سال‌جاری خبر داد.

علی فتح‌اللهی در جلسه شورا ترافیک شهرستان رشت با اشاره به اینکه در تمام جوامع، انسان‌ها، محور اصلی توسعه هستند، اظهار کرد: هر جایی که انسان وجود داشته باشد، برای ارتقای سطح زندگی و سلامت آنها برنامه ریزی می‌شود و از این رو باید تمامی تفکرات، اقدامات و اندیشه‌های مسئولین، در راستای سلامت جامعه و حفظ جان انسان‌ها برنامه ریزی شود.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اهمیت توسعه فرهنگ ترافیک، افزود: صرف توجه به کارهای فیزیکی و غفلت از توسعه و نهادینه سازی فرهنگ ترافیک موجب بالا بودن آمار تصادفات و مرگ و میرها شده است.

وی گفت: پیشنهادات مطروحه در شورای ترافیک بایستی پیوست فرهنگی داشته باشد تا خروجی مصوبات این شورا به توسعه فرهنگ ترافیک در سطح شهرستان کمک کرده و اثرگذاری آن مشاهده گردد.

فتح‌اللهی با اشاره به ارائه طرح‌های کارشناسی در راستای کاهش بار ترافیکی و پیشگیری از تصادفات، افزود: انجام کار کارشناسی جهت طرح موضوع و تصویب در مصوبات شورای ترافیک بسیار دارای اهمیت است و بایستی برای اجرای مصوبات مذکور زمان تعیین و از دستگاه‌های مرتبط مطالبه گردد.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر ضرورت هوشمندسازی کنترل ترافیک سطح شهر، ادامه داد: با توجه به نصب ۳۳ دوربین ثبت تخلف تا پایان سال‌جاری در سطح شهر رشت، بایستی این روند با جدیت بیشتری ادامه پیدا کند تا با ایجاد یک سیستم کنترل ترافیک کاملا هوشمند، نیاز به حضور فیزیکی پلیس نباشد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.