×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

تم تولد، مهم ترین قسمت برآورده شدن رویای هر کودکی است. کیفیت جنس محصولات تم تولد و رنگ­بندی آن­ها، به انتخاب و ارزش قیمت گذاری آن­ها می­افزاید. امروزه سایت­ها و صفحات مجازی بسیاری شروع به کار کرده­اند که محصولات تولد را به صورت آنلاین و پک کامل به فروش می­رسانند.

فروشگاه تم تولد لبخند یک سایت معتبر برای فروش تم تولد است.

رویای تم تولد

تم تولد رویایی کودک شما چیست؟

1 - تم تولد رویایی کودک شما چیست؟ - تم تولد

هر کودک از زمانی که درون شکم مادر خود است تا زمان بعد از تولد و قبل از هوشیاری برای آموزش فنون زندگی، هر نوع موسیقی، فیلم، کتاب، خوراک و … که مادرش در زمان بارداری و تولد او به کاربرده است را، درک می­کند و عاشق نوا ها و شخصیت ها می­شود.

یکی از آموزش­ هایی که پدران و مادران در تربیت و شکل گیری شخصیت فرزند خود استفاده می­کنند، برنامه­های تلویزیونی است. برنامه هایی که کودک آن­ها با موسیقی و تصاویر آن ارتباط برقرار کند و سرگرم شود.

بزرگ شدن بچه ها با شناخت شخصیت های کارتونی و قرار دادن خودشان در نقش آن شخصیت ها، باعث شد آرزو کنند روزی شبیه آن­ها شوند و دنیا را نجات دهند.

هر دختر بچه و پسر بچه ای در یک روز از سال که روز خاص و تولد او است، برآورده شدن هر آرزویی را از جانب پدر و مادرش انتظار دارد.

مادران و پدران برای این­که کودکشان به رویای خود برسد، با پارچه های رنگی و کاغذهای کوچک و بزرگ، تم تولدی ساختند که شخصیت مورد علاقه فرزندشان را به او هدیه دهند.

با گذشت زمان و پیشرفت زندگی بشر، افراد برای راحتی خود و کسب درآمد، مجموعه ای از شخصیت های کارتونی و رنگ های زنده تولید کردند تا روز تولد کودکان نسل جدید، یا بزرگسالانی که برآورده شدن رویای کودکی خود را همراه دارند، روزی منحصر به فرد و واقعی سازند.

  • تم تولد، مجموعه ی زیر را شامل می­شود :

کلاه

تاج

رد پا

بادکنک

لیوان

بشقاب

چاقو

چنگال

نی

ریسه تولدت مبارک

پاپ کورن

تاپر تزئینی

خلال تزئینی

دستمال

عینک

شمع

لیبل بطری

فلش راهنما

استند کیک و کاپ کیک

استند شخصیت کارتونی

رویای تم تولد، انتخاب قهرمان خیالی کودکانه است که در یک شب به­خصوص، خانواده ها برای فرزندانشان فراهم می­کنند و آن­ها را به آرزوی کودکی خود می­رسانند.

فروشگاه تم تولد لبخند

فروشگاه لبخند

 

فروشگاه تم تولد لبخند

این روزها، به دلیل مشغله کاری خانواده ها و جلوگیری از ترافیک، فروشگاه های آنلاین و غیرحضوری شروع به کار کرده­اند. فروشگاه های آنلاین شامل سایت های اینترنتی، صفحات و کانال های مجازی هستند که در هر زمینه ای فعالیت می­کنند و از این طریق و به صورت قانونی، کسب درآمد می­کنند.

یکی از پرطرفدارترین شغل ها، چه به صورت حضوری و چه غیرحضوری، فروشگاه های لوازم تولد هستند که فضای مجازی یا واقعی از رنگ ها و شخصیت های کارتونی مورد استقبال کودکان را عرضه می­کنند.

فروشگاه تم تولد لبخند، یک سایت آنلاین برای خرید تم تولد است که با کیفیت­ترین، خوش رنگ­ترین و زیباترین شخصیت ها را در قالب لوازم تولد، طراحی کرده و به فروش می­رساند.

فروشگاه تم تولد لبخند، محصولات خود را به دسته های :

تم تولد دخترانه

تم تولد پسرانه

تم تولد بزرگسالان

تم تولد نوزادی

لوازم جشن تولد

و پک های آماده تولد، دسته بندی کرده است و کافی است با فشار دادن یک کلید ساده، محصول مورد نظر خود را سفارش داده و با بهترین بسته بندی و سالم ماندن محصول هنگام پست شدن، آن­ها را تحویل گرفت.

این فروشگاه، شامل تم هایی است که در زیر به معرفی دو تم تولد می­پردازیم.

 

تم تولد

  • تم تولد بن تن

بن تن، شخصیت کارتونی مورد علاقه­ی هر پسر بچه ای است که تماشای آن باعث می­شود کودکان در خیال خود به قهرمانی فضایی تبدیل شوند و زمین را از هیولاهای خیالی خود نجات دهند. به این دلیل که بن، قهرمانی کم سن با ۱۰ شخصیت فضایی جنگجو است، و نقش مثبت و قهرمان داستان را دارد، پس کودکان بیشماری جذب آن می­شوند و در خیال کودکانه خود، نقش بن تن زندگی خود را دارند.

پس پدر و مادرها برای رساندن پسر کوچولوی خود به رویای قهرمانی او، در شب تولد او تم تولد بن تن

را برای فرزند خود خریداری کرده و او را غافلگیر و خوشحال می­کنند.

تم بن تن، تمی سبز رنگ است که فضا را به رنگی آرامش­بخش تبدیل می­کند. رنگ های دیگری که پیشنهاد می­شود در جشن تولد با تم تولد بن تن استفاده شود، رنگ های : سفید، مشکی و یا زرد است. هم­­چنین می­توان رنگ سبز پررنگ و کم­رنگ را کنار هم قرار داد و تمی زیبا را تزئین کرد.

فروشگاه لبخند، عرضه کننده تم بن تن با تمامی محصولات نام برده شده برای یک تم کامل تولد است که می­تواند لبخند را روی صورت پسر بچه های قهرمان بنشاند.

3 - تم تولد رویایی کودک شما چیست؟ - تم تولد

بن تن

  • تم تولد فرشته

داستان های قبل از خواب دختر بچه هایی که مثل فرشته می­خوابند، همگی دارای یک فرشته­ی مهربان هستند که نماد پاکی، صلح، برآورده شدن آرزوها و خوشبختی است. فرشته های مهربانی که با بال های سفید و چوب های سحرآمیز، رویای آدم های روی زمین را با یک شعر و اشاره، به واقعیت تبدیل می­کنند.

دختران کوچک با قلب پاک، از کودکی خود را یک فرشته می­دانند و آرزو می­کنند که کاش یک چوب جادویی داشتند تا هیچ آدم بزرگی غصه نداشت و همه را خوشبخت و خوشحال می­کردند.

دختر کوچولوهای زیبا، روز تولد خود دوست دارند فرشته­ی واقعی شوند و مهربانی خود را به همه نشان دهند. دوست دارند لباس سفید بپوشند و در جمع بدرخشند.

فروشگاه لبخند، رویای دختران کوچک مهربان را برآورده کرده است و تم تولد فرشته را ارائه داده است تا پدران و مادران بتوانند برای فرزند خود خریداری کنند و یک شب بی­نظیر برای او فراهم کنند.

از آنجا که دختر بچه ها عاشق رنگ صورتی هستند، این فروشگاه محصولی را ارائه داده است که علاوه­بر بال های قوی و لباس سفید فرشته، رنگ صورتی و طلایی را نیز در تم تولد به کار برده و فضایی فانتزی و خوش رنگ برای شب رویایی دختران ایجاد کند.

رنگ بادکنک ها و دکوری که با تم تولد فرشته ترکیب می­شوند : سفید، صورتی و طلایی است.

فروشگاه تمامی محصولات تم فرشته را داراست و فقط کافی است یک لباس : سفید، صورتی یا طلایی برای فرشته های کوچولو در آن شب تهیه کرد و شبی خاطره انگیز برای آن­ها و دوستانشان ساخت.

تم فرشته، علاوه­بر استفاده در تولد کودکان، برای تولد نوزادان نیز مناسب است.

فروشگاه محصولات را با هزینه ای مطلوب و در کمترین زمان ممکن به دست خریدار می­رساند و دیگر نگرانی برای شبی رویایی وجود نخواهد داشت.

4 - تم تولد رویایی کودک شما چیست؟ - تم تولد

تم فرشته

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.