شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • طلا در یک قدمی ۹۰۰ هزار تومان / طلا تا پایان سال چقدر می‌شود؟
    18 اسفند 1399 - 7:43
    شناسه : 181195
    0

    روند نزولی قیمت طلا و سکه امروز هم ادامه داشت. هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۵ هزار تومان کاهش به یک میلیون تومان رسید. رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید احتمالا این روند نزولی ادامه‌دار است.

    پ
    پ

    طلا - طلا در یک قدمی ۹۰۰ هزار تومان / طلا تا پایان سال چقدر می‌شود؟ -

    قیمت جهانی طلا و سکه تحت‌تاثیر توزیع واکسن کرونا و سرعت گرفتن روند واکسیناسیون در جهان رو به کاهش است.

    به گفته نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت اونس جهانی ۱۷۰۰ دلار است که در مقایسه با قیمت دیروز با یک دلار افزایش به ۱۶۹۹ دلار رسید.

    اما قیمت طلا در روزهای آینده چه می‌شود؟ بذرافشان می‌گوید قیمت طلا و سکه در هفته گذشته روند خوبی را طی کرده است. شروع واکسیناسیون در دنیا تاثیر خوبی بر اقتصاد دنیا داشته و اگر رویداد سیاسی اقتصادی خاصی رقم نخورد قیمت سکه و طلا تا پایان سال افزایش پیدا نمی‌کند.

    اما آیا قیمت طلا به زیر یک میلیون تومان در هر گرم می‌رسد؟ دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران معتقد است قیمت طلا در روزهای آتی ثبات دارد و نهایتا یک تا پنج درصد نوسان دارد.

    قیمت سکه تغییر کرد؟

    قیمت سکه تمام با ۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه با ۱۵۰ هزار تومان کاهش به ۶ میلیون تومان رسید و ربع سکه هم به قیمت ۳ میلیون ۸۰۰ هزار تومان معامله شد که بیانگر کاهش ۵۰ هزار تومانی آن است.

    هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۵ هزار تومان کاهش قیمت به گرمی یک میلیون تومان رسید.

    منبع : تجارت نیوز

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.