شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • صنایع کوچک رکن مهم دستیابی به اشتغال پایدار است
    18 اسفند 1399 - 14:58
    شناسه : 181219
    0

    فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: رفع مشکلات و حمایت از صنایع کوچک و متوسط فضای کسب و کار را بهبود بخشیده و مسیر را برای تحقق اقتصاد مقاومتی هموار می‌کند.

    پ
    پ

    IMG 20210308 145441 794 - صنایع کوچک رکن مهم دستیابی به اشتغال پایدار است -

    به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: رفع مشکلات و حمایت از صنایع کوچک و متوسط فضای کسب و کار را بهبود بخشیده و مسیر را برای تحقق اقتصاد مقاومتی هموار می‌کند.

    سعیدی کیا افزود: واحدهای صنعتی کوچک و متوسط نقش بسزایی در توسعه بخش صنعت دارند و فعالیت آنها در نهایت زمینه رونق اقتصادی استان را فراهم می‌کند.

    وی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب درخصوص توسعه صنایع کوچک و متوسط اظهار کرد: در چند سال گذشته تحرکات عمیقی در بازارهای جهانی رخ داده که افزایش نرخ رشد اقتصادی بر پایه تولید محوری را در پی داشته و دولت‌ها را به سمت و سوی حمایت از صنایع کوچک و متوسط سوق داده است.

    مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان خاطرنشان کرد: صنایع کوچک  رکن مهم دستیابی به اشتغال پایدار است که بهره‌وری مبتنی بر ارزش‌افزوده را به همراه خواهد داشت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.