×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سید محمد احمدی 1 - خدمات پرداخت آنلاین کرایه تاکسی در شهر رشت راه اندازی می شود -

به گزارش «بامردم»،  به نقل از تسنیم؛ سید محمد احمدی اظهار داشت: شهرداری رشت امسال در حوزه زیرساخت شهری جهت پیاده‌سازی خدمات الکترونیک بیش‌از ۱۰۰ کیلومتر زیرساخت شبکه فیبر نوری اجرا کرده و در فازهای بعدی این میزان تا ۱۶۰ کیلومتر افزایش می‌یابد.

شهردار رشت عنوان داشت: در پروژه فیبر نوری شهر رشت ۳۳ ایستگاه کنترل مکانیزه ترافیک نیز اجرا شده که اکنون در مراحل نهایی جهت تأمین انشعابات برق و نیز اخذ مجوزهای لازم جهت بهره‌برداری قرار دارد.

احمدی خاطرنشان کرد: شهرداری رشت در راستای ارائه خدمات الکترونیک نسبت به عقد قرارداد هوشمندسازی و شهرداری الکترونیک از طریق سرمایه‌گذاری اقدام کرده است.

وی بیان کرد: در این پروژه ضمن تأمین تجهیزات سخت افزاری مورد نیاز و مرکز نگهداری داده‌ها، نقشه به روز شهر رشت جهت ارائه خدمات الکترونیک مکان مبنا و نیز ممیزی نوین املاک شهری به شیوه مکانیزه تهیه می‌شود.

شهردار رشت اظهار داشت: در پایان این پروژه شهروندان می‌توانند بسیاری از خدمات شهرسازی که توسط شهرداری مناطق ارائه می‌شود را از طریق سایت شهرداری رشت و بر روی بستر اینترنت دریافت کنند.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان اقداماتی مانند راه‌اندازی بلیط الکترونیک اتوبوس‌های شهری، خدمات پرداخت آنلاین کرایه تاکسی‌ها، مینی بوس‌های شهری در دستور کار بوده و با راه‌اندازی کیف پول الکترونیک شهرداری رشت به شهروندان ارائه می‌شود.

احمدی گفت: در این پروژه شهروندان می‌توانند از طریق نرم افزار کیف پول شهرداری رشت به نام«جیب» علاوه بر خدمات رایج نرم‌افزارهای کیف پول کلیه عوارض و بهای خدمات شهرداری رشت را نیز به صورت آنلاین پرداخت کنند.

شهردار رشت تصریح کرد: با بهره‌گیری از تکنولوژی نشان پرداخت (QR) امکان پرداخت هزینه‌های حمل و نقل عمومی و نیز خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با تخفیف ویژه امکان‌پذیر می‌شود.

احمدی خاطرنشان کرد: کلیه موارد فوق به‌ویژه در دوران حاضر که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم از اهمیت خاصی جهت ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان برخوردار است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.