پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شرکت T3D از پرینتر سه بعدی رزینی مبتنی بر تلفن همراه رونمایی کرد
    24 اسفند 1399 - 0:55
    شناسه : 181257
    0

     «T3D نخستین چاپگر سه بعدی مبتنی بر موبایل در تایوان است. این دستگاه هیچ پیچیدگی و محدودیتی ندارد. با هر سبک زندگی می توانید با آن کار کنید. ما تیمی از مهندسان سخت افزار، نرم افزار و شیمی هستیم که هدفمان تغییر سنتهای صنعت پرینت سه بعدی است.»

    پ
    پ

    1 - شرکت T3D از پرینتر سه بعدی رزینی مبتنی بر تلفن همراه رونمایی کرد - پرینتر

    شرکت Taiwan 3D Tech، که با نام T3D شناخته می شود، شعبۀ جدیدی را در دانشگاه ملی علم و فناوری تایوان راه اندازی کرده است. این شرکت که دفتر مرکزی اش در تایپه قرار دارد در سال ۲۰۱۷ توسط Jeng Yooan Jeng، استاد برجستۀ مهندسی مکانیک و مدیر مرکز تحقیقات چاپ سه بعدی پرسرعت در دانشگاه و همچنین موسس انجمن چاپ سه بعدی در تایوان، تاسیس شد.

    جِنگ از سال ۲۰۱۲ روی یک سیستم پرینت سه بعدی کار میکرد و سرانجام در سال ۲۰۱۵ از پرینتر سه بعدی مبتنی بر تلفن هوشمند خود رونمایی کرد و دو سال بعد یک کمپین کیک‌استار برای سیستم SLA کوچک خود راه انداخت. او در همایش Formnext 2017 در مصاحبه ای اعلام کرد که ۳D Printer منحصر به فرد T3D، که آن را «دستگاه فیزیکی سایبری (CPS)» می نامید، می تواند در عرض ۱۵ ثانیه یک لایۀ ۱۰۰ میکرونی را پرداخت کند.

    لینک مشاهده فیلم:

    https://www.aparat.com/v/RGOra

    جِنگ در طی نمایشگاهی در فرانکفورت گفت:

     «در این ایده فقط از یک گوشی هوشمند استفاده می شود و نیازی به کامپیوتر نیست؛ ما از نور آن بعنوان انرژی استفاده می کنیم. قبلاً هم ثابت کرده ایم که می توان چنین کاری انجام داد.»

    2 - شرکت T3D از پرینتر سه بعدی رزینی مبتنی بر تلفن همراه رونمایی کرد - پرینتر

    این چاپگر سه بعدی از نور تلفن هوشمند برای پرداخت نوعی رزین تخصصی استفاده می کند؛ تلفن هوشمند زیر مخزن رزین قرار می‌ گیرد، چیزی که در چاپگر سه بعدی مجهز به تلفن هوشمند OLO هم دیده بودیم. هر دو این سیستمها کار خود را از کمپین کیک ‌استار شروع کردند، اما تفاوت در این بود که به مدت دو سال از OLO هیچ خبری نشد، ولی T3D پیوسته محصولات خود را به مشتریان می رساند و همچنان به نوآوری و بهبود سیستم هم ادامه می دهد.

    روابط عمومی این شرکت می گوید:

     «T3D نخستین چاپگر سه بعدی مبتنی بر موبایل در تایوان است. این دستگاه هیچ پیچیدگی و محدودیتی ندارد. با هر سبک زندگی می توانید با آن کار کنید. ما تیمی از مهندسان سخت افزار، نرم افزار و شیمی هستیم که هدفمان تغییر سنتهای صنعت پرینت سه بعدی است.»

    گروه T3D به تازگی جدیدترین محصول خود را با نام T3dD LCD High-Speed 3D Printer معرفی کرده که رسماً از ماه سپتامبر در رویداد Taiwan Innotech Expo در تایپه عرضه خواهد شد.

    بنابر اظهارات شرکت، پرینتر سه بعدی پرسرعت جدید آنها قادر است به سرعت چاپ ۱۰ سانتیمتر در ساعت برسد و روند ۳D Print را تسریع کند. علاوه بر این، به لطف چندین رزین حساس به نور رنگی و «فیلم شفاف Fep مخصوص» این دستگاه می تواند به طور پیوسته به چاپ ادامه دهد.

    3 - شرکت T3D از پرینتر سه بعدی رزینی مبتنی بر تلفن همراه رونمایی کرد - پرینتر

    دقیقاً مانند سیستم اصلی مبتنی بر تلفن هوشمند T3D، این پرینتر سه بعدی پرسرعت هم دارای برنامه ای است که روند کار را آسان تر و سریع تر می کند. کاربران می توانند Cloud Gallery انواع مدل های عمومی را جستجو کنند و با یک کلیک مدل مورد نظرشان را برگزینند. برنامۀ T3D با انواع مختلفی از تلفن های همراه سازگار است، بنابراین لازم نیست نگران خرابی فایل ها باشد و همچنین می توانید تنظیمات چاپ را در برنامه تغییر دهید.

    شرکت T3D که تسهیل پرینت سه بعدی برای مصرف کنندگان را هدف خود می داند، می گوید که این پرینتر جدید دارای «بازدهی و دقت بالا» است و دقیقاً به همین منظور ساخته شده است. از دیگر مزایای رقابتی چاپگر T3D High Speed 3D Printer می توان به دقت ۴۷ میکرومتری و نرم افزار پیشرفته برای جریان کار آسان تر اشاره کرد.

    چاپگرهای سه بعدی توسعه گران بعد سوم

    blank

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “شرکت T3D از پرینتر سه بعدی رزینی مبتنی بر تلفن همراه رونمایی کرد”
    1. سلام مقاله تون خیلی جامع و کامل بود برام خیلی مفید بود سپاس گزارم

      پاسخ
    2. بهترین خدمات پرینت سه بعدی رو واقعا از این شرکت دریافت کردم

      پاسخ
    3. سلام. میخواستم از شما بابت ان مقاله عالی تشکر کنم . من برای خرید پرینتر سه بعدی کلی تحقیق کردم و این پیج رو چن بار خوندم و واقعا راهنماییم کردید

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.