سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مراسم ختم چند هزار نفری در خرمشهر و دستگیری و پیگرد مسببان
    26 اسفند 1399 - 9:03
    شناسه : 181380
    0

    فرماندار ویژه خرمشهر در خصوص برگزاری مراسم ترحیم چند هزار نفری در منطقه زهیریه در شرایط شیوع گسترده کرونا در منطقه توضیحاتی ارائه کرد

    پ
    پ

    t3 1615813329 1038028 469 - مراسم ختم چند هزار نفری در خرمشهر و دستگیری و پیگرد مسببان -

    به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا؛‌ محمد حیدری در خصوص برگزاری مراسم ترحیم چند هزار نفری در منطقه زهیریه خرمشهر که روز گذشته انجام شد، اظهار کرد: یک روز قبل از برگزاری مراسم اقدامات پیشگیرانه به منظور برگزاری مراسم از طریق دعوت از سران طوایف و شیوخ، صاحبان مجلس و فرزندان متوفی انجام شده بود و در مقر نیروی انتظامی از آن‌ها تعهد اخذ شده بود اما این افراد عهد خود را نقض کردند و مراسم برگزار شد.

    وی افزود: با هماهنگی دادستان خرمشهر، حین برگزاری این مراسم، تعدادی از مسببان و برگزارکنندگان مراسم، دستگیر شدند؛ از روز گذشته تاکنون ۱۶ نفر از این افراد دستگیر شده و در بازداشت هستند. حین برگزاری مراسم نیز جمعیت از هم جدا و از ادامه برگزاری مراسم جلوگیری شد.

    فرماندار ویژه خرمشهر گفت: دیگر افرادی که در برگزاری این مراسم دست داشتند اعم از دعوت‌کننده، مداح، شاعر و یا افرادی که تیراندازی کردند تحت تعقیب نیروی انتظامی هستند و شناسایی آن‌ها در حال انجام است. به محض اینکه این افراد شناسایی شوند نیز دستگیر و به دادستانی معرفی می‌شوند.

    وی تصریح کرد: تاکنون جسد تحویل خانواده متوفی داده نشده است و بر اساس مصوبه شورای تامین خرمشهر با تدابیر انتظامی و اجتماعی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور ۱۰ نفر، در یکی از آرامستان‌های خرمشهر دفن خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.