×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

انتخابات - رفتار انتخاباتی داوطلبان شوراها رصد می شود -

غلامرضا مرحبا دوشنبه شب در جلسه شورای اداری در فرمانداری آستارا افزود: به عنوان عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای گیلان از همه متولیان و تلاشگران ستاد انتخابات و مردم می خواهم برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و دور از هر گونه حاشیه تلاش کنند.

وی بیان کرد: داوطلبان باید از هرگونه تبلیغات زودهنگام و خارج از قانون خودداری کنند و در روند انتخابات پیروی از عدالت، قانون و اخلاق مدنظر باشد تا حق کسی ضایع نشود و مردم بتوانند با آزادی و دقت لازم افراد شایسته را برای خدمت در شوراهای اسلامی انتخاب کنند.

وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها از اهمیت خاصی برخوردار است و هر دو تجلی حضور مردم در صحنه و استفاده از حق تعیین سرنوشت است و امیدوارم مردم با حضور پر شور افراد شایسته، توانمند، وفادار و پاکدست را انتخاب کنند.

غلامرضا مرحبا گفت: باید حضور در انتخابات پیش رو به حدی چشمگیر باشد که خروجی حضور و مشارکت مردم، استقرار یک دولت جوان انقلابی باشد تا برنامه های توسعه و تعالی کشور را به جلو ببرد.

عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان با بیان اینکه در خیلی از کشورهای دنیا برای به دست آوردن فرصت انتخابات تلاش می کنند، گفت: باید قدر این فرصت را که تلاش زیادی برای ایجاد آن کشیده شده، بدانیم.

نماینده آستارا ادامه داد: از دوران مشروطه تاکنون ایرانیان زیادی برای آزادی جنگیده و جان خود را از دست داده اند تا ما امروز بدون توجه به قوم، زبان، نژاد و قبیله؛ انتخاباتی آزادانه و قانونمند را تجربه کنیم.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور در ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و برابر اعلام ستاد انتخابات گیلان تا امروز ۴۹۷ داوطلب در این استان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرها نام نویسی کرده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.