×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دسترسی به آب سالم و بهداشتی امری ضروری و مهم است که به دلیل آلودگی های روز افزون آب و عدم تصفیه کامل آن توسط تصفیه خانه های بزرگ، بسیاری از افراد به استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی روی آورده اند. در گذشته این دستگاه ها یک ایراد اساسی داشتند و آن اسیدی کردن آب بود. در طی فرایند تصفیه، ph آب کم و میزان اسید آن بالا می رفت. آب اسیدی به دلیل این که برای بدن بسیار مضر است، دانشمندان به این نتیجه رسیدند آب قلیایی و مصرف آن می تواند عوارض ناشی از اسیدی بودن بدن را کاهش دهد. این مشکل با تولید دستگاه های تصفیه آب قلیایی کننده حل شد و در حال حاضر دستگاه های جدید یک فیلتر قلیایی برای یونیزه کردن آب در اختیار دارند. اما آب یونیزه قلیایی چیست؟ در ادامه ی این مطلب به این موضوع و فواید آب قلیایی خواهیم پرداخت.

آب یونیزه قلیایی چیست؟

آب قلیایی آبی است که میزان اسید بسیار کمی داشته باشد. آب در شرایط عادی خود به دلیل وجود مواد معدنی دارای خاصیت قلیایی می باشد. آبی که برای شرب انسان مناسب است باید بالای ۸.۵ درصد قلیایی باشد. آب در فرایند تصفیه مواد معدنی خود را از دست می دهد و سختی آن به حد بسیار پایینی می رسد و در نتیجه اسیدی می شود. آب اسیدی برای بدن و دستگاه گوارش بسیار مضر است. با یونیزه کردن آب می توان از این مشکلات جلوگیری کرد. اما فواید مصرف آب قلیایی چیست؟

image f236bc6abe20e7c12b66125d89a362c83abd3d30 - خواص آب یونزه قلیایی برای سلامتی - آب یونزه

فواید مصرف آب قلیایی

آب قلیایی یک نوع آنتی اکسیدان محصوب می شود. این آب به دلیل ان که ph مثبت دارد میزان اسید بدن را کاهش می دهد و به دلیل وجود آنتی اکسیدان های فراوان جلوی رشد و تکثیر توده های سرطانی در بدن را می گیرد و باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان می شود. آب قلیایی می تواند ph بدن را تنظیم کند. بساری از غذاهایی که در طول روز مصرف می کنیم اسیدی هستند مثل غذاهای سرخ کردنی، شیرینی ها، نوشابه های گاز دارد و فست فود ها. آب قلیایی می تواند در کاهش میزان اسید بدن به ما کمک کند. این آب به دلیلی ساختار مولوکولی که دارد بهتر جذب بدن می شود و باعث سم زدایی بهتر و هم چنین تنظیم متابولیسم بدن و افزایش چربی سوزی می شود. به دلیل جذب بهتر و بیشتر این آب به بدن، از پیری زودرس و خشکی پوست جلوگیری کرده و به شادابی و سرزندگی آن کمک بسیاری می کند. مصرف منظم و مداوم آب قلیایی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و توانایی بدن را افزایش می دهد و باعث کاهش سرعت فرایند پیری و مبارزه با بیماری‌هایی مثل پوکی استخوان و مشکلات کلیوی و سرطان‌ ها می‌شود. در واقع آب قلیایی به دلیل داشتن آنتی اکسیدان، رادیکال‌های آزاد بدن را خنثی می‌کند و با دفع سموم، سیستم ایمنی بدن شما را بهبود می دهد . با توجه به این مزایا و فواید آب قلیایی، نوشیدن این آب کیفیت سلامت بدن را افزایش می دهد و قرار دادن آن در رژیم غذایی تمام افراد به خصوص افراد مسن بسیار توصیه می شود.

روش های یونیزاسیون آب چیست؟

حال با توجه به فوایدی که در رابطه با آب قلیایی گفته شد سوال این است که روش های یونیزاسیون آب چیست؟
قلیایی کردن آب روش های گوناگونی دارد. به عنوان مثال می توان از سری شیر های مخصوص قلیایی کردن آب استفاده کرد. این دستگاه ها به صورت برقی و یا فیلتر هایی هستند که آب خروجی از شیر را قلیایی می کند. راه دوم استفاده از فیلتر های مغناطیسی است. این فیلتر ها با میدان مغناطیسی که در مسیر آب ایجاد می کنند در مولکول های آب تاثیر گذاشته و باعث یونیزه شدن آن می شوند. فیلتر های سرامیکی راه حل دیگری برای قلیایی کردن آب است. این فیلتر ها در مسیر آب منزل می توانند قرار بگیرند و به دلیل این که از مواد معدنی و خاک رس ساخته شده اند با ایجاد یک حالت مغناطیسه در آب، آن را قلیایی می کنند. روش دیگر استفاده از محلول های قلیایی است که می توان از دارو خانه ها تهیه کرد.

image 61455b9e29bb6f3e5dbd507548a5de5ed10241bf - خواص آب یونزه قلیایی برای سلامتی - آب یونزه

با اضافه کردن این محلول ها به آب، باعث قلیایی شدن آن می شود. اما تمامی این روش هایی که گفته شد ممکن است صد در صد موثر نباشند. بهترین روش یونیزه کردن آب، استفاده از آب تصفیه کن قلیایی می باشد. یعنی با استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی خود می توانید آب را قلیایی کنید. آب تصفیه کن های خانگی تمام آلاینده های آب مثل مواد شیمیایی و املاح مضر و کلر آب را از بین می برند. این آلاینده ها باعث اسیدی شدن آب می شوند. در طی فرایند تصفیه مواد معدنی آب نیز از دست می رود و آب از حالت قلیایی بودن خارج می شود. با اضافه کردن یک فیلتر قلیایی یا آلکالاین، ph آب بالا می رود و میزان اسید آن کم می شود. این فیلتر مواد معدنی مفید بدن را در حد استاندارد به آب اضافه می کند. استفاده از تصفیه آب خانگی قلیایی بسیار مهم می باشد. به دلیل تاثیرات منفی آب اسیدی بر سلامتی ما و مشکلات و عوارض ناشی از آن، آب قلیایی برای بدن ما بسیار مفید می باشد. این نوع از آب در بهبود بیماری هایی مثل دیابت و چربی خون و افسردگی نیز بسیار موثر می باشد.

خرید دستگاه تصفیه آب قلیایی

اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب با بهترین قیمت را دارید توصیه می کنیم که برند های معتبر آن را تهیه نمایید و به استاندارد ها و گواهینامه های جهانی دستگاه توجه کنید تا از کیفیت و اصالت آن مطمئن شوید. هم چنین دستگاه شما باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز باشد. خرید از مراکز فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی معتبر به شما کمک می کند تا بهترین نوع دستگاه را خریداری نمایید. چرا که این دستگاه ها با سلامتی شما ارتباط مستقیمی دارند و باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند.

image 10dfe3b387b3f2f6fb03bc4565c455a3a088ba02 - خواص آب یونزه قلیایی برای سلامتی - آب یونزه

شرکت راد گستر نوین بزرگ ترین نمایندگی و وارد کننده ی انواع دستگاه های تصفیه آب قلیایی می باشد که معتبر ترین برند های دنیا را به مشتریان خود عرضه می کند. این شرکت ضمانت اصالت و کیفیت دستگاه ها و تمامی فیلتر ها و قطعات مربوط به آن را به شما می دهد. با خرید دستگاه تصفیه آب قلیایی از شرکت راد گستر نوین می توانید از تخفیفات ویژه، یک سال گارانتی طلایی شرکت و خدمات پس از فروش و پشتیبانی شرکت بهره مند شوید و هزینه ارسال و نصب نیز برای شما رایگان می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.