×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

محمد آرتامهر - شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کنسرت آنلاین برگزار می کند - تجارت الکترونیک

محمد آرتامهر از برگزاری کنسرت آنلاین با حضور خوانندگان مطرح کشوری خبر داد و گفت: در راستای رعایت پروتکلهای بهداشتی و جلوگیری از مسافرتهای غیر ضروری تعطیلات نوروز شرکت تاپ این برنامه ها را در ایام نوروز تدوین نموده است.

مدیر عامل این شرکت در استان گیلان با بیان اینکه تماشای این کنسرت برای علاقمندان کاملا رایگان است تصریح کرد: طی روزهای آینده نحوه بهره مندی از کنسرت با محوریت حمایت از کادر درمان کشور علی الخصوص گیلان از طریق رسانه ها و فضای مجازی اطلاع رسانی می شود.

مهندس آرتامهر با اشاره به اینکه برگزاری کنسرت به این طریق و با هدف تشویق مردم به خانه ماندن طی ماههای گذشته مورد استقبال قرار گرفته از محوریت استان گیلان برای برگزاری چنین کمپین بزرگی در سطح کشور ابراز خوشحالی کرد.

وی با تاکید بر اینکه تجارت الکترونیک پارسیان امکان استفاده رایگان این رویداد را به مردم ایران علی الخصوص شهروندان رشت تقدیم می کند اضافه کرد: منابع مالی این کمپین با استفاده از ظرفیتهای موجود در ایجاد درآمد برای شهروندان از طریق تجارت الکترونیک تامین شده است و امیدواریم با فرهنگ سازی خدمات پرداخت غیر حضوری درآمدهای ناشی از این صنعت به طور مستقیم برای شهروندان رشت ایجاد درآمد نماید.
شهروندان میتوانند برای اطلاع از نحوه استفاده رایگان و برنامه کنسرتها رسانه های عمومی و یا صفحه m.artamehr را در اینستاگرام دنبال کنند

لازم به توضیح است؛ شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در رتبه بندی شرکتهای بزرگ دنیا رتبه دوازدهم را کسب کرده که ۲۲ بانک بزرگ کشور در حوزه پرداخت از خدمات آن استفاده می کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.