×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

t3 1616503189 1041753 351 - جنجال بر سر انتشار ویدئوهای روابط جنسی در پارلمان استرالیا -

به گزارش «بامردم» به نقل از یورونیوز: اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا روز سه‌شنبه ۲۳ مارس در واکنش به انتشار ویدیوها و تصاویری که نشان می‌داد کارمندان پارلمان این کشور در مکان‌های مختلفی از پارلمان روابط جنسی داشته‌اند اعلام کرد با کارمندان پارلمان این کشور صحبت خواهد کرد تا مسئولیت‌هاشان را به آنها یادآوری کند.

اظهارات آقای موریسن در حالی مطرح می‌شود که در روزهای گذشته انتقادهای زیادی در خصوص عدم ملاقات نخست وزیر با معترضان منتشر شده است.

بعد از انتشار این ویدیوها از سوی فردی افشاگر اعتراضات گسترده‌ای در سراسر استرالیا به راه افتاده است. ائتلاف حاکم حزب لیبرال – ملی در استرالیا بعد از این ماجرا به شدت تحت فشار افکار عمومی و رسانه‌ها قرار گرفته است. مسئولان دولتی همچنین یکی از کارمندان پارلمان را از کار اخراج کرده اند.

فیلم‌های منتشر شده نشان می‌دهد که برخی از مردان کارمند پارلمان با زنانی در حال انجام رابطه جنسی هستند. از جمله مکان‌هایی که این اتفاق رخ داده، روی میز یکی از نمایندگان زن پارلمان بوده است. گزارش‌های رسانه‌های استرالیایی حاکی از آن است که این کارمندان مرد حتی روسپی‌هایی را برای انجام عمل جنسی به پارلمان آورده‌اند.

این فیلم‌ها از سوی یک فرد افشاگر به رسانه‌های استرالیایی رسانده شده است. در برخی از این فیلم‌ها چندین مرد حضور دارند و برخی از آنها در حال فیلمبرداری هستند.

بعد از انتشار این جزئیات و شکل‌گیری اعتراضات مردمی در سراسر استرالیا، میزان محبوبیت آقای موریسن به شدت کاهش یافته است. او روز سه‌شنبه در کانبرا، پایتخت استرالیا به خبرنگاران گفت: «من تصدیق می‌کنم که بسیاری از استرالیایی‌ها و به ویژه زنان معتقدند که من صدای آنها را نشنیده‌ام و این مرا بسیار ناراحت می‌کند. ولی ما باید بهتر کار کنیم و اوضاع را سر و سامان دهیم.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.