×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مسافرت سفر کرونا - رنگ کرونایی 2 شهرستان گیلان تغییر کرد/ به گیلان سفر نکنید -

به گزارش «بامردم» به نقل از تسنیم؛ حسن رخ شاد شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر ۳۱۱ نفر از بیماران کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان ابراز داشت: ۷۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به این آمار افزوده شده و ۷۱ نفر نیز به دلیل وخامت حالشان در ICU بستری هستند.

رخ شاد تصریح کرد: این تعداد بستری‌شدگان و افزایش آن‌ها بیانگر این موضوع است که استان گیلان در آستانه هشدار خطر شرایط کرونایی است.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر ۵ شهرستان کشور به وضعیت قرمز، ۸ شهرستان به وضعت نارنجی و ۲ شهرستان گیلان که در وضعیت آبی بودند به زرد تغییر وضعیت یافتند.

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت استان گیلان خاطرنشان کرد: از تمامی هم‌وطنانی که قصد سفر به گیلان را دارند تقاضا داریم تا از سفر به استان منصرف شوند.

رخ شاد ابراز داشت: همچنین مسافرانی که در استان حضور دارند هر چه سریعتر برای سلامتی خود، عزیزانشان و بقیه استان گیلان را ترک کنند.

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت استان گیلان تصریح کرد: مسافران از حضور در فضای پرتردد و بدون تهویه خوددداری کنند و حتماً ماسک به همراه داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.