سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • توقیف ۱۹ خودروی هنجارشکن در رشت/ ۹ نفر دستگیر شدند
    08 فروردین 1400 - 10:39
    شناسه : 181734
    0

    با اشاره به اینکه در دو روز پایانی هفته ۱۹ خودروی هنجار شکن در شهر رشت توقیف شدند، گفت: ۹ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

    پ
    پ

    ایست بازرسی پلیس تردد - توقیف ۱۹ خودروی هنجارشکن در رشت/ ۹ نفر دستگیر شدند -

    به گزارش مهر، سردار عزیزالله ملکی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در پی افزایش نارضایتی مردم مبنی بر اینکه عده‌ای از جوانان در ساعات پایانی شب با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در مناطق بلوار گیلان، گلسار و منظریه اقدام می‌کنند، اظهار کرد: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دو روز پایانی هفته گذشته در شهرستان رشت اجرا شد.

    وی با بیان اینکه ۱۹ دستگاه خودرو متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در این رابطه توقیف و روانه پارکینگ شد، افزود: در این راستا ۹ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

    فرمانده انتظامی استان گیلان همچنین از ارسال ۷۳۲ پیامک هشداری و اعمال قانون ۳۹۸ دستگاه خودرو در این طرح خبر داد و اضافه کرد: انجام حرکات نمایشی، تردد مکرر و آلودگی صوتی از مصادیق تضییع حقوق شهروندی است.

    وی در ادامه با اشاره به بازدید مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی از دو هزار و ۱۱۲ واحد صنفی در سطح استان طی دو روز پایانی هفته گذشته، گفت: برای ۱۵۵ واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر، از ۲۸۴ واحد صنفی اخذ تعهد و ۹ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

    سردار ملکی تأمین نظم و امنیت شهروندان و همچنین حراست از مبانی اعتقادی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را از اولویت‌های نیروی انتظامی برشمرد و بیان کرد: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز، خودروهای هنجارشکن و اصناف متخلف به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.