×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

بالش بین دو زانو - هنگام خواب حتما بین دو زانو بالش بگذارید+دلایل - خواب

افراد تصور می کنند که حین خوابیدن تنها به یک بالش ، آن هم برای زیر سر نیاز دارند اما توصیه می شود که برای راحتی بیشتر، از ۶ تا حتی ۱۰ بالش استفاده کنید. مثلا می توانید بالشی درمیان دو زانوی خود قرار دهید زیرا دارای فواید زیادی است و به خواب بهتر کمک می کند ، به همین منظور در این قسمت مزایای این مدل خوابیدن را به شما معرفی خواهیم کرد :
گردش خون را در بدن بهبود می بخشد

قرار دادن بالشی بین پاها و بلند کردن آن ها به بهبود جریان خون در بدن کمک می کند . این امر فشار از رگ های شما را گرفته و گردش خون را افزایش می دهد، به اندام ها کمک می کند تا عملکرد درستی داشته باشند و حتی سیستم ایمنی را تقویت کنند و همچنین می تواند به شما در تسکین درد واریس نیز کمک کند.

از خروپف پیشگیری می کند

به گفته کارشناسان، اگر از خروپف کردن رنج می برید، خوابیدن به پهلو بهترین موقعیت برای شماست اما از آن جا که خوابیدن به یک طرف می تواند به کمر و باسن شما فشار وارد کند ، توصیه می شود بالشی را بین پاهایتان قرار دهید تا بتوانید آرام باشید و تا حد زیادی خر و پف را کاهش دهید .

کاشت مو با روش BHT به صورت قسطی! (همین حالا فرم را پر کنید)

با هر خرید از راست چین در لحظه شارژ شو

آموزش قدم به قدم بورس برای تازه کاران!

کفش اسپرت برند اصلی رو با ۴۰% تخفیف بخر!
به کاهش فشار زانو ها کمک می کند

اگر درد زانو غالبا باعث شب بیداری شما شده است ، شاید زمان آن رسیده است که بالشی را میان دو زانو خود قرار دهید تا آرام شوید و دردتان تسکین یابد. اگر به پشت می خوابید ، بالشی را زیر زانوی خود قرار دهید یا اگر به پهلو می خوابید سعی کنید آن را بین زانوهایتان قرار دهید .
به شما کمک می کند تا وضعیت صحیح خواب را حفظ کنید

خوابیدن به روشی نادرست بیش از آنچه تصور می کنید به بدن آسیب می رساند و می تواند باعث درد کمر، لگن و مفاصل شود . خوابیدن با بالشی بین پاها و زانو فشار کمر و ستون فقرات را کاهش می دهد . اگر به پشت می خوابید ، گذاشتن بالشی کوچک در زیر ستون فقرات تان ممکن است به شما کمک کند تا بدن را به حالت خوبی حین خوابیدن قرار دهید.

شما همچنین می توانید از بالش های مخصوص استفاده کنید تا به خواب بهتر تان کمک کنند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.