سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41243 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سفر به سه شهر ساحلی ازمیر،کوش آداسی و مارماریس ترکیه را از دست ندهید
    10 فروردین 1400 - 14:12
    شناسه : 181784
    0

    شهر مارماریس دارای امتیازات فراوانی است که با همه زیبایی و آرامش حاکم بر آن برخی از گردشگران ایرانی از آن غافل هستند و اغلب شهر آنتالیا را برای گذران تعطیلات تابستانی انتخاب می کنند .

    پ
    پ

    ازمیر - سفر به سه شهر ساحلی ازمیر،کوش آداسی و مارماریس ترکیه را از دست ندهید - آداسی

    معرفی سواحل زیبای شهر مارماریس ترکیه

    شهر زیبا و شگفت انگیز مارماریس یک شهر توریستی پر طرفدار است که در جنوب غربی کشور ترکیه و در امتداد آبهای زلال دریای مدیترانه واقع شده است . شهر مارماریس دارای امتیازات فراوانی است که با همه زیبایی و آرامش حاکم بر آن برخی از گردشگران ایرانی از آن غافل هستند و اغلب شهر آنتالیا را برای گذران تعطیلات تابستانی انتخاب می کنند .

    اما باید بدانید این شهر همه امتیازات آنتالیا را دارد و بعلاوه آرامش و امنیت حاکم بر آن مثال زدنی بوده و اغلب گردشگران آن را اروپایی ها تشکیل می دهند . سواحلی باشکوه و زیبای این شهر دلیل اصلی انتخاب این شهر ، از سوی بسیاری از گردشگران اروپایی است . مارماریس در فاصله کمی از جزیره یونانی رودس قرار دارد و  این دلیل بعدی برای انتخاب این شهر از سوی اغلب گردشگران اروپایی برای گذران تعطیلات تابستانی است . مارماریس دارای طبیعتی شگفت انگیز و خیره کننده است و آب های زلال و فیروزه ای آن در کنار شن های طلائی رنگ محل ایده الی برای تفریحات آبی و خوشگذرانی است .

    در ادامه آفر تور مارماریس موقعیت جغرافیایی و تاریخچه اینشهر را بررسی نموده و در ادامه برخی از سواحل معروف آن را معروفی می کنیم .

    شهر مارماریس در منطقه ای مابین دریای اژه و دریای مدیترانه واقع شده و همین موضوع طبیعتی خیره کننده را برای این شهر رقم زده است . این شهر هشتصد و هفتاد کیلومتر مربع وسعت دارد و بالغ بر سی و چهار هزار نفر سکنه دارد که البته این رقم در فصول گرم سال به میزان قابل توجهی افزایش می یابد . نام مارماریس از کلمهٔ مرمر گرفته شده و دلیل آن نیز وجود معادن سنگ مرمر در این منطقه است .

    گفتنی است این مارماریس دارای تاریخی پر فراز و نشیب و غنی بوده و سکونت انسان در آن به شش قرن پیش از میلاد مسیح باز می گردد . شهر مارماریس بواسطه دارا بودن موقعیت حساس و استراتژیک همواره تحت سیطره امپراتوری های بزرگ اداره می شد و تمدن های بزرگی بر چهره آن تاثیر گذارده اند که برخی از آن ها عبارتند از : تمدنهای کاریا ، رودوس و آدا ، مصر آشور ، ایون، دور، پرس، مقدونیه ، سوریه، روم ، بیزانس ، سلجوقیان و در نهایت عثمانیان و هر کدام آثار تاریخی بسیار ارزشمندی را از خود به جا گذارده اند  .همچنین در مورد تور ازمیر در سایت سفر باتو بخوانید.

    جاذبه های دیدنی در شهر کوش آداسی – ترکیه

    کشور ترکیهدارای شهرهای توریستی متعددی است که یکی از مشهورترین و زیباترین آن ها کوش آداسی نام دارد . این شهر دارای چشم اندازی زیبا رو به دریای اژه است و امکانات رفاهی و تفریحی سطح بالا در این شهر سبب جذب میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا شده است . کوش آداسی یکی از ایده آل ترین مقاصد برای گذران تعطیلات تابستانی است و اقامت در هتل های لوکس و سطح بالای این شهر تجربه ای متمایز و متفاوت خواهد بود . این شهر در دو دهه اخیر در میان گردشگران به شهرت رسیده و همانطور که گفتیم هم اکنون بیش از میلیون ها مسافر هر تابستان را در این شهر و در امتداد سواحل زیبای دریای اژه سپری می کنند که در میان آنها تعداد گردشگران ایرانی کم نیست .

    در ادامه برخی از جاذبه های تفریحی این شهر ساحلی را به شما معرفی خواهیم نمود . پس با ما همراه باشید :

     پارک آبی آدالند

    در ابتدا برخی از پارک های آبی شهر کوش آداسی را معرفی می کنیم که به شهرت فراوان رسیده اند و شاید دلیل اصلی انتخاب این شهر برای اقامت باشند . پارک آبی آدالند یکی از همین مجموعه های تفریحی مجهز و وسیع است از این رو پیشنهاد می کنیم حداقل یک روز را به تفریح و خوشگذرانی در آن مشغول باشید .

    پارک آبی آدالند در قیمت تور کوش آداسی دارای استاندارد های بین المللی بوده و با وجود ده ها وسیله بازی مهیج به یکی از مجهز ترین مجموعه های تفریحی کشور ترکیه تبدیل شده است . آدالند دارای بیش از بیست سرسره با با ابعاد مختلف است و همینطور دارای استخرهایی با موج مصنوعی است . تجربه برخی بازی های این مجموعه نیاز به دل و جرات فراوانی دارد و  اگر به دنبال این هیجان هستید ، پیشنهاد می کنیم سقوط از ارتفاع را امتحان کنید و سطح آدرنالین خونتان را بالا ببرید . سپس سرسره خانوادگی آمازون را تجربه کنید ، این سرسره بیش از چهارصد و شصت متر طول دارد و میتوانید همراه اعضای خانواده سوار بر تیوپ شده و این مسافت را با سرعت پایین بیائید . جالب است بدانید این سرسره طولانی ترین سرسره خانوادگی در کل دنیاست . در این مجموعه همچنین استخر هایی برای بازی کودکان وجود دارد که دارای امنیت بالایی بوده و برای همه سنین مناسب است .

    در ادامه نیز از نمایش مفرح و جذاب دلفین ها لذت خواهید برد و می توانید در کنار دلفین ها شنا کرده و حتی با آن ها عکس یادگاری بگیرید .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.