پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ارسال بیش از ۸ هزار پیامک هشدار برای رانندگان متخلف در گیلان
    13 فروردین 1400 - 12:18
    شناسه : 181888
    0

    فرمانده انتظامی گیلان هنجارشکنی، حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز و دور دور خودروها را تضییع حقوق شهروندی قلمداد کرد و از ارسال ۸ هزار و ۹۶۱ پیامک هشداری برای رانندگان متخلف و توقیف ۷۴ دستگاه خودرو هنجارشکن در گیلان خبر داد.

    پ
    پ

    پلیس - ارسال بیش از ۸ هزار پیامک هشدار برای رانندگان متخلف در گیلان -

    به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا؛ سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران ضمن ابراز ناخرسندی از برخی رفتارهای هنجارشکنانه و عدم رعایت شئون اسلامی، اظهار کرد: برخی افراد با رفتارهای ناهنجار و عدم رعایت شئون اسلامی، موجب آزرده خاطر شدن شهروندان می‌شوند.

    وی افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۷۴ دستگاه خودرو هنجارشکن توقیف و برای ۸۹۶۱ راننده متخلف پیامک هشداری ارسال شده است، هنجارشکنی، حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز و دور دور خودروها را تضییع حقوق شهروندی قلمداد کرد.

    فرمانده انتظامی استان گیلان از بازدید محسوس و نامحسوس، ۱۴ هزار و ۷۸۷ واحد صنفی و اماکن عمومی دیگر از قبیل هتل‌ها، مهمانپذیرها، پایانه‌ها، تالارها در این مدت خبر داد و تصریح کرد: در این راستا برای ۷۹۸ واحد صنفی اخطار پلمب صادر، از هزار و ۴۰۷ واحد صنفی تعهد اخذ و ۴۲ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شده است. پلیس یاریگر شهروندان قانون‌مدار و در عین‌ حال در برخورد با هنجارشکنان برابر قانون رفتار خواهد کرد.

    سردار ملکی با قدردانی از زحمات کادر درمان و با اشاره به این مطلب که طرح نوروزی نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات به قوت خود باقی است از شهروندان و مسافران خواست، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و توجه به هشدارهای پلیس در پیشگیری از جرائم و کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، یاریگر نیروی انتظامی و کادر درمان باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.