سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تعداد بستری های کرونایی گیلان طی یک سال گذشته بی سابقه است
    17 فروردین 1400 - 23:41
    شناسه : 182034
    0

    مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به روند افزایشی تعداد بستری های کرونایی در استان، گفت: این تعداد بیمار بستری طی یک سال گذشته بی سابقه است.

    پ
    پ

    تعداد بستری های کرونایی گیلان طی یک سال گذشته بی سابقه است - تعداد بستری های کرونایی گیلان طی یک سال گذشته بی سابقه است -

    به گزارش «بامردم» به نقل از مهر؛ حسن رخشاد با اشاره به اینکه متأسفانه استان گیلان وارد موج چهارم کرونا است، اظهار کرد: عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی، عادی انگاری نسبت به ویروس، حضور مسافران، ترددهای غیر ضروری و برگزاری دورهمی ها و مراسم عزا و عروسی از مهم‌ترین عوامل به وجود آمدن این شرایط است.

    وی با بیان اینکه بر اساس آخرین آمارها ۵۴۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری هستند، افزود: این تعداد بیمار بستری در یک سال گذشته در استان گیلان بی سابقه است.

    مدیر گروه بیماری بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۵۶ بیمار طی شبانه روز گذشته در مراکز درمانی بستری شدند، گفت: متأسفانه حال ۸۹ بیمار نیز وخیم بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

    وی با بیان اینکه تنها ۱۸ بیمار بد حال نیز طی شبانه روز گذشته بستری شده‌اند، ادامه داد: بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده رنگ بندی شهرهای استان گیلان هم دستخوش تغییرات شده و شرایط را برای استان و کادر درمان و پرستاران سخت کرده است.

    رخشاد در ادامه با اشاره به اینکه سه شهر لنگرود، رودسر و رودبار در وضعیت قرمز قرار دارند، اضافه کرد: گیلان در هشت ماه گذشته شهر قرمزی نداشته است.

    وی با تأکید بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی شهروندان، افزود: پنج شهرستان رشت، فومن، لاهیجان و آستانه اشرفیه نارنجی هستند و قطعاً محدودیت‌هایی برای شرایط قرمز و نارنجی اعمال خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.