چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مرجع سفر، مرجع تخصصی اجاره ویلا در کردان
    23 فروردین 1400 - 7:16
    شناسه : 182244
    0

    کردان روستایی ییلاقی است که در ارتفاع 1800 متری از سطح دریا واقع شده به لطف این موضوع، در روزهای گرم تابستان شاهد آب و هوایی خنک و دلنشین در منطقه هستیم و از طرفی، طی روزهای سرد سال، برف و باران سنگینی در این منطقه می بارد.

    پ
    پ

    کردان امروزه به یکی از بهترین مناطق جذاب و خوش آب و هوا در اطراف تهران تبدیل شده و افراد بسیاری میخواهند روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه خود را در کردان سپری کنند. اما یکی از بزرگترین دغدغه های سفر، اجاره ویلا در کردان است چراکه در این روستا تنوع بالایی از انواع اقامتگاه ها وجود داشته و از طرفی، گردشگران اگر دیر اقدام به رزرو ویلا کنند، نمی توانند بهترین اقامتگاه مورد نظر با توجه به بودجه و سلیقه را انتخاب کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین راه اجاره ویلا در کردان و انواع ویلا در این روستای دیدنی بیشتر آشنا شوید.

    1 4 - مرجع سفر، مرجع تخصصی اجاره ویلا در کردان - کردان

    کردان را بیشتر بشناسیم

    از هر جای تهران که باشید، کافیست وارد جاده مخصوص تهران کرج شوید تا به استان البرز و شهرستان کرج برسید و بعد از آن، کرج را به سمت قزوین ترک کرده و پس از طی کردن مسیری کمتر از 10 کیلومتر، تابلوی ورود به روستای کردان را مشاهده خواهید کرد. بطور کلی میانگین یک ساعت طول میکشد تا از تهران به کردان رسید که به لطف این فاصله کم، افراد بسیاری کردان را به عنوان مقصد گردشگری و تفریحی خود انتخاب می کنند اما این زمان یک ساعته در روزهای آخر هفته و بخصوص ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، به لطف ترافیک های سنگین، به بیش از 2 ساعت نیز خواهد رسید.

    کردان روستایی ییلاقی است که در ارتفاع 1800 متری از سطح دریا واقع شده به لطف این موضوع، در روزهای گرم تابستان شاهد آب و هوایی خنک و دلنشین در منطقه هستیم و از طرفی، طی روزهای سرد سال، برف و باران سنگینی در این منطقه می بارد. در گذشته های دور، کردان چندان مورد اهمیت قرار نداشت اما بعد از اینکه پایتخت نشین ها با طبیعت و هوای زیبای کردان بیشتر آشنا شدند، تصمیم گرفتند تا اوقات فراغت خود را در این منطقه سپری کنند لذا یکی از دغدغه های آن ها، پیدا کردن اقامتگاهی مناسب بود که باعث شد سرمایه گذاران، تنوعی از ویلاهای مختلف را در کردان بسازند.

    2 4 - مرجع سفر، مرجع تخصصی اجاره ویلا در کردان - کردان

    اجاره ویلا در کردان از سایت مرجع سفر

    اگر تا به حال به کردان سفر کرده باشید، با تنوعی از ویلاهای مختلف روبرو شدید که هرکدام در کنار قیمت های مختلف، از امکانات جذاب و خاصی برخوردار هستند که طرفداران خاص خود را دارند. همچنین در روزهایی مانند تعطیلات چند روزه که گردشگران بسیاری راهی کردان می شوند، اکثر ویلاها اجاره داده شده و اگر دیر اقدام کنید، قطعاً بهترین ویلای مورد نظر را پیدا نخواهید کرد. از سوئیت های ارزان قیمت تا ویلاهای لوکس، دوبلکس و با امکانات جذاب و منحصر به فرد در کردان وجود دارد که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا خواهید شد.

    اجاره ویلا ارزان در کردان

    از آنجایی که هزینه پرداخت شده برای اجاره ویلا در کردان از اهمیت بالایی در میان گردشگران برخوردار است، همواره افراد بسیاری به دنبال پیدا کردن ویلاهایی با قیمت مناسب و امکانات معقول هستند. در نظر داشته باشید فارغ از امکانات، تمامی ویلاهای کردان طی روزهای عادی هفته ارزان ترین قیمت خود را دارند که این رقم در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه، افزایش محسوسی را تجربه می کند.

    برای اجاره ویلا ارزان در کردان، می توانید در روزهای وسط هفته به این روستای دیدنی و خوش آب و هوا مراجعه کنید و همچنین خوب است بدانید تنوعی از ویلاهای عادی و سوئیت های ارزان قیمت در منطقه وجود دارد که بهترین قیمت ها را دارند.

    اجاره ویلا استخردار در کردان و نکاتی که باید بدانید

    کردان را با  ویلاهای استخردار و لوکسش میشناسند. همواره اکثر مردم به دنبال بهترین ویلای استخردار هستند تا جذاب ترین خاطرات سفر را برای خود رقم بزنند لذا به لطف تقاضای بالا جهت اجاره ویلا استخردار ارزان در کردان، نرخ اجاره روزانه این دسته از ویلاها همواره بالاتر از سایر اقامتگاه می باشد. همچنین ویلاهای استخردار درکنار استخرهای روباز و یا سرپوشیده، از امکانات جذاب دیگری از جمله میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، سیستم صوتی، باغ به همراه آلاچیق و باربکیو و غیره برخوردارند.

    در فصل بهار و تابستان که کردان در بهترین شرایط آب و هوایی قرار دارد، گردشگران به دنبال اجاره ویلا استخر روباز در کردان هستند و تقاضا برای ویلاهای استخر سیرپوشیده به مراتب کمتر خواهد بود اما با فرا رسیدن  فصل  پاییز و زمستان، شرایط به کلی تغییر خواهد کرد.

    3 4 - مرجع سفر، مرجع تخصصی اجاره ویلا در کردان - کردان

    اجاره ویلا کردان استخر آبگرم

    با شروع شدن فصل پاییز، کردان وارد روزهای سرد خود می شود و در این ایام، دیگر منطقی برای ورود به استخر آبسرد روباز در هوای سوزناک منطقه وجود ندارد لذا اگر تصور می کنید در این ایام ویلاهای استخردار کاهش قیمت پیدا می کنند خوب است بدانید در فصل سرد سال، ویلاهای استخردار دارای استخرهای آبگرم می شوند و گردشگران با اجاره ویلا کردان استخر آبگرم، جذاب ترین خاطرات سفر را در هوای سرد کردان رقم خواهد زد بطوریکه در نظر سنجی های صورت گرفته، گردشگران استخر آبگرم در هوای سرد را جذاب تر از فصل تابستان می دانند.

    همانطور که گفتیم، در فصل تابستان گردشگران به سراغ استخرهای روباز می روند اما در فصل زمستان، با اینکه استخر دارای آبگرم می شود، اما هوای کردان به قدری سرد است که گردشگران ترجیح می دهند وارد استخر نشوند لذا در این ایام، تقاضا برای ویلاهای استخر سرپوشیده آبگرم به مراتب بیشتر خواهد بود. همچنین در نظر داشته باشید تعداد محدودی از ویلاهای استخردار طی نیمه دوم سال، استخرهای خود را غیر فعال کرده و در دسته ویلاهای عادی قرار خواهند گرفت.

    مرجع سفر به عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا در کردان، همواره سعی کرده مسیر اجاره ویلا در کردان را برای گردشگران آسان کند و با ارائه تنوعی بالا از بهترین ویلاهای کردان، قیمتی رقابتی و حذف واسطه ها، خدمات مطلوب برای رزور ویلا در کردان به گردشگران ارائه دهد. اگر به دنبال دریافت مشاوره و رزرو ویلای مورد نظر خود هستید، تنها یک تماس با کارشناسان ما فاصله دارید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.