شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 5 افسانه رایج در مورد ترمیم فرش های آب گرفته
    24 فروردین 1400 - 0:12
    شناسه : 182283
    1

    به جای تلاش های بیهوده و بی نتیجه و همچنین پذیرش استرس، کمی زمان بگذارید تا از صحت این افسانه ها اطلاع پیدا کنید. در زیر 5 افسانه رایج در مورد بازگرداندن آسیب آب گرفتگی خانه، مورد بررسی قرار گرفته اند تا شما بتوانید تصمیم درست تری بگیرید.

    پ
    پ

    1 - 5 افسانه رایج در مورد ترمیم فرش های آب گرفته - ترمیم فرش

    برخی از افسانه ها، سرگرم کننده و مهیج هستند در حالی که برخی دیگر همچون آسیب های غیر منتظره مانند آب گرفتگی منازل و ساختمان ها می توانند بسیار مشکل آفرین باشند. آب گرفتگی منازل و ساختمان ها چه بر اثر سیل باشند و چه آن که بر اثر خرابی یا نشت لوله کشی های ساختمان باشند، بهرحال صدمات ناشی از آب می تواند مشکلات زیادی را برای شما در پی داشته باشند.

    در میان کسانی که خانه یا محل کار آن ها دچار آب گرفتگی بر اثر سیل شده اند یا لوله ها ترکیده است، این تمایل وجود دارد که بخواهند مشکل را خودشان مدیریت کنند. غالباً این نتیجه براساس همین اطلاعاتی است که مردم از اطراف شنیده اند و اساس چندانی ندارد. افسانه ها در مورد بازیابی آسیب های ناشی از آب گرفتگی دقیقاً همین ها هستند.

    متأسفانه نتیجه این افسانه ها می تواند این باشد که معمولا افراد، اقدام به استفاده از خدمات قالیشویی های حرفه ای نظیر قالیشویی گیشا نمی کنند و تلاش می کنند تا خودشان خسارت فرش ناشی از آب گرفتگی منزل را ترمیم کنند. این راه حل غیر منطقی می تواند به نتایج قابل توجه بدتری منجر شود.

    به جای تلاش های بیهوده و بی نتیجه و همچنین پذیرش استرس، کمی زمان بگذارید تا از صحت این افسانه ها اطلاع پیدا کنید. در زیر 5 افسانه رایج در مورد بازگرداندن آسیب آب گرفتگی خانه، مورد بررسی قرار گرفته اند تا شما بتوانید تصمیم درست تری بگیرید.

    2 - 5 افسانه رایج در مورد ترمیم فرش های آب گرفته - ترمیم فرش

    باور غلط 1: شستشوی فرش های آب گرفته در منزل، ارزان تر خواهد بود

    ممکن است وسوسه انگیز باشد که خودتان خسارت های ناشی از آب را برطرف کنید اما این امر مسلما می تواند منجر به افزایش هزینه های شما شود!

    حذف سریع و کارآمد آب از اموال، کلید نجات فرش، کف و حتی سایر لوازم منزل است. اغلب اوقات، صاحب خانه ها یا صاحبان مشاغل، تجهیزات مورد نیاز برای حذف صحیح آب از محل را ندارند. تأخیر در حذف آب از محل، می تواند منجر به از بین رفتن کامل فرش شود و باعث شود تا مجبور شوید یک فرش جدید بخرید. بدون شک خرید فرش نو گرانتر از این است که در وهله اول از یک قالیشویی حرفه ای همچون قالیشویی در ونک کمک بگیرید.

    باور غلط 2: پس از حذف آب از محل، می توانم بگذارم فرش در هوای اتاق خشک شود

    بسیاری از مالکان خانه و یا صاحبان مشاغل تصور می کنند که پس از حذف آب، به راحتی می توانند فرش را در هوا آزاد گذاشته و خشک کنند. حتی برخی افراد ممکن است سعی کنند یک فن سنتی راه اندازی کنند و اجازه دهند تا چند روزی روی فرش بماند.

    در حقیقت ترمیم خرابی ناشی از آب، فراتر از سطح فرش است و تا بالشتک زیر فرش ادامه دارد. در قالیشویی های حرفه ای با استفاده از خشک کن های حرفه ای و فن های با سرعت بالا، فرش ها را عمیقا در زمان کوتاهی خشک می کنند تا از آسیب دیدگی بیش از حد آن ها جلوگیری نمایند.

    در موارد آسیب شدید نیز، قبل از اینکه فرش خشک شود، فرش و پد زیر آن را برداشته و تعویض می کنند.

    همچنین قالیشویی های حرفه ای از رطوبت سنج های با کیفیت استفاده می کنند تا مطمئن شوند که فرش ها به خوبی خشک شده اند.

    3 - 5 افسانه رایج در مورد ترمیم فرش های آب گرفته - ترمیم فرش

    باور غلط 3: شامپو فرش ها می توانند همه بوهای فرش را از بین ببرند

    حتی مقادیر اندک صدمه ناشی از آب، می تواند باعث ایجاد لکه و کثیفی در فرش شود. وقتی این اتفاق می افتد، باور اینکه یک شامپو فرش بتواند تمام مشکل را حل کند، اشتباه است.

    ترمیم موثر صدمات ناشی از آب، نیاز به استفاده از تجهیزات و محلول های تمیز کننده تخصصی دارد. برای این منظور می توانید از قالیشویی های حرفه ای مانند قالیشویی ونک کمک بخواهید.

    باور غلط 4: نصب فرش جدید آسان تر است

    بسیاری از افراد تصور می کنند که پس از آب گرفتگی منزل، به راحتی می توانند فرش و موکت های جدیدی خریداری کرده و به طور کلی از نظافت صرف نظر کنند. افسانه ها در مورد عدم امکان بازگرداندن آسیب های آب باعث می شود که آنها باور کنند که خرید فرش جدید آسان تر است، اما واقعیت این است که این کار نیز چندان ساده نیست.

    خرید فرش و موکت جدید، علاوه بر هزینه های بسیار بیشتری که به شما تحمیل خواهد کرد، شامل مراحل اندازه گیری، برش متناسب با ابعاد اتاق و نصب خواهد بود.

    باور غلط 5: ترمیم خسارت آب گرفتگی منزل فقط به فرش اشاره دارد

    تمرکز روی فرش ها پس از آب گرفتگی، یکی از بخش های رسیدگی به ساختمان است. رطوبت بیش از حد از هر نوعی که باشد، با مشکلات دیگری نیز همراه است. رطوبت و آب گرفتگی منزل در صورتی که بلافاصله برطرف نشود، پتانسیل رشد کپک و قارچ را در فرش و کف بالا می برد.

    شستشوی فرش های آب گرفته با یک قالیشویی خوب در گیشا

    آب گرفتگی اگر بدون مراقبت رها شود، در دراز مدت می تواند خسارت زیادی به فرش ها و به طور کلی به ساختمان شما وارد کند. بنابراین داشتن یک قالیشویی حرفه ای در دسترس که بتواند فرش های شما را تمیز و خشک کند، اهمیت زیادی دارد.

     قالیشویی های حرفه ای همچون قالیشویی پونک می توانند فرش های آب گرفته شما را حتی در تعطیلات دریافت کرده و پس از شستشو و خشک کردن کامل، به شما تحویل دهند.

    4 - 5 افسانه رایج در مورد ترمیم فرش های آب گرفته - ترمیم فرش

    قالیشویی توحید

    تمامی خدمات قالیشویی توحید در زمینه شست و شوی انواع فرش، قالی، موکت، قالیچه، مبل و … در کمترین زمان ممکن ارائه خواهد شد. قالیشویی توحید با دارا بودن شعب متعدد در سراسر شهر تهران، کرج، شمیرانات و … می تواند به سرعت درب منزل شما حاضر شده و فرش های آب گرفته شما را نجات دهد.

    ما با داشتن دستگاه های پیشرفته شستشو و خشک کن قالیشویی به همراه تکنسین های آموزش دیده، می توانیم تمامی مشکلات ایجاد شده ناشی از آب گرفتگی فرش های شما را به بهترین شکل ممکن برطرف نماییم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.