×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

بستری کرونا - کادر بهداشت و درمان خسته است/ بستری ۲۳۰ بیمار جدید کرونایی در گیلان -

به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا؛ دکتر آبتین حیدرزاده ، سیر بیماری کرونا در استان گیلان را همچنان صعودی دانست و اظهار کرد: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هم استانی ها می تواند طول این دوره سخت را افزایش یا کاهش دهد.

وی با اشاره به بازرسی های دانشگاه علوم پزشکی از وضعیت رعایت محدودیت ها در شهرستان ها، افزود: متاسفانه بسیاری از مکان ها و اصنافی که باید بسته باشند، همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و تجمعات مردمی در این اماکن وجود دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ابراز نگرانی از بی توجهی برخی از مردم به زدن ماسک، تصریح کرد: برخی از شهروندان بدون ماسک در سطح شهرها دیده می شوند که این امر سرعت ابتلا به بیماری کرونا را افزایش می دهد.

حیدرزاده، از اصناف مشمول محدودیت خواست همچنان تعطیلی را رعایت کنند و گفت: مردم نیز بدون ضرورت از منزل خارج نشوند و تحت هیچ عنوان در دورهمی افطاری شرکت نکنند و مراسم آیینی همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در فضای باز باشد.

وی با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان خسته شده است، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته ۲۳۰ بیمار کرونایی جدید را بستری کردیم و بیش از ۸۰۰ بیمار سرپایی توسط مراکز بهداشتی و درمانی خدمات گرفتند.

معاون علوم پزشکی گیلان، با اشاره به بستری بیش از ۱۰۵۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان، یادآور شد: ۱۲۷ بیمار شدیدا بدحال داریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.