چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کسب درآمد با ساخت عروسک روسی در روزهای کرونایی
    28 فروردین 1400 - 7:03
    شناسه : 182435
    1

     برای خرید عروسک دست ساز پارچه ای می‌توانید بازار فروش عروسک پارچه ای یا روسی مراجعه کنید. علاوه بر آن فروشگاه‌های اینترنتی و صفحات اینستاگرامی نیز اقدام به فروش انواع عروسک‌های دست ساز مانند عروسک‌های روسی، پارچه ای و نمدی می‌کنند.

    پ
    پ

    ساخت عروسک روسی 1 - کسب درآمد با ساخت عروسک روسی در روزهای کرونایی - خرید عروسک

    به دنبال خرید عروسک دست ساز هستید؟ این روزها که تمامی افراد به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور به ماندن در خانه‌های خود شده‌اند و بسیاری از کسب و کارها با رکود مواجه شده است، می‌توان به ایده‌های طلایی برای راه‌اندازی یک کسب و کار پولساز بدون نیاز به سرمایه هنگفت اولیه فکر کرد. یکی از این ایده‌ها می‌تواند ساخت و فروش عروسک دست ساز ایرانی باشد. عروسک‌ پارچه ای همیشه طرفداران پر و پا قرص خود را دارند. همان‌طور که می‌دانید دوست‌داران انواع عروسک دست ساز روسی یا عروسک دست ساز پارچه ای لزوما کودکان نیستند؛ بلکه خرید عروسک روسی، پارچه ای، نمدی و… حتی در میان بزرگ‌ترها هم هنوز علاقه‌مندانی دارد!

    اگر سری به بازار فروش عروسک روسی یا سایت‌های اینترنتی خرید عروسک دست ساز زده باشید حتما می‌دانید که عمده مخاطبان عروسک‌های روسی را نه کودکان، بلکه بزرگ‌ترها تشکیل داده‌اند. یک عروسک روسی یا پارچه‌ای را می‌توان به عنوان یادگاری و هدیه به هر کسی که دوست دارید هدیه دهید؛ هدیه‌ای که یادآور روزهای شیرین کودکی آن‌ها خواهد بود. با آموزش عروسک دست ساز به راحتی خودتان می‌توانید این عروسک‌ها را درست کرده و با فروش آن‌‌ها به درآمد برسید.

    متقاضی برای خرید عروسک دست ساز نسبت به عروسک‌های آماده و بازاری بیشتر است. دلیل این امر می‌تواند حس نوستالژیکی باشد که انواع عروسک‌ها مانند عروسک پارچه ای دست ساز به افراد می‌دهند. امکان ساخت عروسک پارچه ای سنتی، ساخت عروسک پارچه ای دختر و پسر و یا ساخت عروسک با مدل و جزئیاتی که خودتان می‌خواهید از دیگر دلایل محبوبیت عروسک پارچه ای دست ساز به شمار می‌‌رود. بنابراین اگر ذوق هنری دارید و به کارهای دستی علاقه‌مند هستید خیلی راحت می‌توانید با ساخت انواع عروسک دست ساز به درآمد برسید.

     برای خرید عروسک دست ساز پارچه ای می‌توانید بازار فروش عروسک پارچه ای یا روسی مراجعه کنید. علاوه بر آن فروشگاه‌های اینترنتی و صفحات اینستاگرامی نیز اقدام به فروش انواع عروسک‌های دست ساز مانند عروسک‌های روسی، پارچه ای و نمدی می‌کنند. اگر به دنبال سایتی معتبر برای خرید عروسک دست ساز مانند عروسک پارچه ای یا خرید عروسک روسی هستید می‌توانید به سایت فروشگاه شیکا مراجعه کنید.

    ساخت عروسک روسی 2 - کسب درآمد با ساخت عروسک روسی در روزهای کرونایی - خرید عروسک

    با خرید عروسک دست ساز یک هدیه اختصاصی دهید!

    آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که به یکی از عزیزانتان هدیه‌ای دهید که اختصاصی برای او ساخته شده باشد؟ این موضوع با سفارش ساخت عروسک دست ساز پارچه ای به راحتی امکان پذیر است. مزیت خرید عروسک دست ساز این است که می‌توانید جزئیات آن را خودتان تعیین کنید. حتی می‌توانید درخواست دهید که عروسک پارچه ای مورد نظرتان از روی عکس عزیزانتان با تمام جزئیات آن‌ها ساخته شود.

    اگر ویدئوهای آموزش عروسک دست ساز را دنبال کنید حتی خودتان هم می‌توانید یکی از آن‌ها را بسازید و پس از مدتی با فروش عروسک‌هایتان کسب درآمد کنید. عروسک دست ساز ایرانی در تمام دنیا طرفدارانی دارد. بسیاری از توریست‌ها پس از بازدید از شهرهای مختلف اقدام به خرید عروسک دست ساز می‌کنند. می‌توانید با ساخت ساخت عروسک پارچه ای سنتی درآمد بیشتری کسب کنید؛ چراکه تقاضا برای خرید عروسک دست ساز از نوع سنتی آن معمولا بیشتر است.

    سایت‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید از طریق آن‌ها اقدام به خرید اینترنتی عروسک دست ساز کنید. همچنین می‌توانید به صفحات اینستاگرام فروش عروسک دست ساز پارچه ای مراجعه کنید. عروسک دست ساز روسی و عروسک دست ساز نمدی جزو پرطرفدارترین عروسک‌های دست ساز پارچه‌ای به شمار می‌روند.

    آموزش عروسک دست ساز

    انواع عروسک دست ساز مانند عروسک دست ساز نمدی یا پارچه‌ای را با دیدن آموزش و داشتن الگوهای این عروسک‌ها می‌توانید در خانه بدون نیاز به متریال زیاد و گران قیمت بسازید. کمی پارچه‌، پشم شیشه و اکسسوری برای دادن جلوه‌ای بهتر به عروسک‌ها تمام چیزی است که برای ساخت عروسک پارچه ای ساده به آن نیاز خواهید داشت. اما توجه داشته باشید که عروسک دست ساز ایرانی هرچه شیک‌تر باشد، از پارچه‌های مرغوب‌تر و گران قیمت‌تری برای ساخت آن استفاده شده است.

    ساخت عروسک پارچه ای ساده بدون نیاز به متریال زیاد

    ساخت عروسک روسی 3 - کسب درآمد با ساخت عروسک روسی در روزهای کرونایی - خرید عروسک

    همان‌طور که کمی پیش نیز عنوان کردیم سود فروش عروسک پارچه ای نسبت به دیگر کسب و کارهای خانگی بیشتر است. دلیل‌های این امر عبارتنداز:

    1. برای ساخت عروسک پارچه ای ساده به سرمایه اولیه زیادی نیاز ندارید. متریال اولیه ساخت این عروسک‌ها تنها پارچه و کمی لایکو یا پشم شیشه برای پر کردن داخل عروسک‌ پارچه ای است.
    2. آموزش ساخت عروسک پارچه ای دختر با الگو یا دیگر انواع عروسک پارچه ای روسی و عروسک دست ساز نمدی بسیار ساده است.
    3. بازار فروش عروسک دست ساز و آموزش عروسک دست ساز متقاضیان زیادی دارد.
    4. عروسک پارچه ای را می‌توان طبق سلیقه و نظر مشتری ساخت.

    ساخت عروسک پارچه ای دختر یا ساخت عروسک پارچه ای پسر طبق یک الگو به راحتی امکان پذیر است. اگر هیچ سررشته‌ای در ساخت عروسک پارچه ای یا انواع عروسک روسی و نمدی ندارید، با چند جلسه کلاس آموزشی می‌توانید صفر تا صد یک عروسک پارچه ای دخترانه را خودتان بسازید.

    ساخت عروسک پارچه ای دختر و پسر

    عروسک‌های دختر و پسر که به صورت تکی یا جفت به فروش می‌رسند بهترین ایده به عنوان هدیه تولد، روز دختر یا پسر، هدیه ولنتاین یا سالگرد ازدواج هستند. اگر الگوی این عروسک‌ها را داشته باشید خودتان هم می‌توانید آن‌ها را بسازید؛ آموزش ساخت عروسک پارچه ای دختر با الگو در برخی از سایت‌های اینترنتی نیز موجود است. در غیر این صورت می‌توانید اقدام به خرید عروسک پارچه ای دست ساز کنید.

    ساخت عروسک روسی 4 - کسب درآمد با ساخت عروسک روسی در روزهای کرونایی - خرید عروسک

    خرید عروسک روسی ارزان از بازار فروش عروسک روسی

    از انواع عروسک پارچه ای که بگذریم، عروسک های روسی دسته‌ای دیگر از عروسک‌های محبوب هستند که این روزها طرفداران زیادی دارند. حتما این عروسک‌ها را پشت ویترین مغازه‌ها یا سایت‌های اینترنتی فروش عروسک روسی دیده‌اید؛ عروسک‌هایی با سرهای گرد و بزرگ و بدون دهان! یکی از دلایلی که منجر به محبوبیت زیاد خرید عروسک روسی ارزان شده است، امکان ساخت آن‌ها مطابق با چهره افراد است. به عنوان مثال اگر می‌خواهید روز معلم را به همسر خود تبریک بگویید، می‌توانید عکس همسر خود را بدهید تا عروسکی مطابق با همان عکس برایتان بسازند. عروسک‌های روسی بهترین ایده برای مناسبت‌هایی مانند روز دانش آموز، روز دختر، روز پزشک، روز معلم و… برای این دسته از افراد هستند. اگر قصد خرید عروسک روسی عمده دارید باید به بازار فروش عروسک روسی مراجعه کنید.

    ساخت عروسک روسی 5 - کسب درآمد با ساخت عروسک روسی در روزهای کرونایی - خرید عروسک

    قیمت عروسک روسی دست ساز چقدر است؟

    قیمت عروسک‌های روسی یا پارچه‌ای با توجه به سایز، جنس پارچه‌ای که برای ساخت لباس آن‌ها استفاده شده است، میزان و حجم مو و دیگر متریال‌های مورد نیاز مانند اکسسوری‌ها تعیین می‌شود. با این حال اگر سری به بازار فروش عروسک روسی بزنید متوجه می‌شوید که قیمت عروسک روسی دست ساز از 100 هزار تومان تا 500 هزار تومان است.

    ثبت دیدگاه

    6 دیدگاه برای “کسب درآمد با ساخت عروسک روسی در روزهای کرونایی”
    1. به نظرم فروش عروسک خیلی می‌تونه کمک کننده باشه توی این شرایط. مواد اولیه و حتی چیزهایی که نیاز داریم برای درست کردن عروسک چیز زیادی نیست، کافیه یه سری تجهیزات مانند پارچه و الباقی موارد رو بخریم و خودمون یک عروسک روسی یا هر مدل عروسک دیگه رو درست کنیم.

      پاسخ
    2. چقدر خوشگل و نازن این عروسک های روسییییی
      از کجا میتونم آموزش ساخت عروسک پارچه ای ساده یا عروسک روسی را دنبال کنم؟
      چندین سایت میشناسنم برای خرید عروسک دست ساز پارچه ای؛ اما دنبال فایل ویدئویی برای آموزش ساخت هستم

      پاسخ
    3. مقاله خیلی مفیدی بود، کلی اطلاعات کسب کردم. ممنون

      پاسخ
    4. من این عروسکارو نمیدونستم بهشون چی میگن تا اینکه گشتم و متوجه شدم بهشون میگن عروسک روسی اما دلیلشو متوجه نشدم چرا روسی شاید بخاطر فرم چشماشون و موهاشون باشه

      پاسخ
    5. چقدر عالی.. با اینکه عروسکای پارچه ای زیادی این روزا تو بازار هستن اما به نظر من عروسکای روسی خیلی بیشتر به دل میشینن و جزو بهترینا به حساب میان چونکه خیلی ریزه کاری دارنو جدیدن هم خیلی تنوع دارن و میتونه با سلیقه همه جور دربیاد. و اینکه فکر می‌کنم طبق سفارش مشتری هم ساخته میشن. یعنی تو هر طرح و اندازه ای بخوایم میتونیم سفارش بدیم. همینطوره؟

      پاسخ
    6. عروسک زیبا

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.