شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41376 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروشگاه اینترنتی لوازم برقی گرسوز یک الگوی مناسب در دوران کرونا
    01 اردیبهشت 1400 - 10:42
    شناسه : 182604
    0

    در یک سال گذشته رفتار خرید مردم تغییر کرده است و گرایش به خرید آنلاین در مردم ایجاد شد. شاید قبلا خرید آنلاین لوازم روشنایی قابل پیش بینی نبود. اما امروزه فروشگاه‌های اینترنتی لوازم برقی رشد چند برابر داشتند. در یک دوره مشابه که کسب و کارهای سنتی به مرز تعطیلی رسیدند، فروشگاه‌های اینترنتی لوازم برقی رشد چند برابری داشتند.

    پ
    پ

    اینترنتی لوازم برقی گرسوز - فروشگاه اینترنتی لوازم برقی گرسوز یک الگوی مناسب در دوران کرونا - فروشگاه اینترنتی لوازم برقی گرسوز

    کرونا ممکن است کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار داده باشد. خیلی از فروشگاه ها در این دوره تعطیل شدند اما فروشگاه هایی هم بودند که پررونق شدند. گرسوز یک فروشگاه اینترنتی لوازم برقی است که با فروش تجهیزات برقی بصورت اینترنتی مانند رقص نور، تجهیزات روشنایی و… شرایط را برای خود متفاوت کرده‌است. خرید آنلاین لوازم روشنایی تبدیل به یک عادت همیشگی برای مشتریان فروشگاه اینترنتی گرسوز شده است. این مقاله را دنبال کنید تا با یک فروشگاه اینترنی جذاب آشنا شوید.

    کرونا و کسب و کارها

    از اواخر سال 98 که کرونا وارد کشورمان شد، کسب و کارها مجبور شدند تغییرات زیادی را تجربه کنند. خیلی از شهرها در بازه‌های مختلف تعطیل شدند. مردم تمایلی به خرید حضوری در این دوره خطرناک نداشتند و شهرها هر روز ساکت‌تر و خلوت‌تر از روزهای قبل شد. این دوره حساس از تاریخ کشورمان، رفتار خرید مردم و رفتار کسب و کارها را نسبت به گذشته تغییر داد. این یک پارادایم برای تغییر کسب و کارها و کوچ از بازار سنتی به بازار دیجیتال بود. شاید ما مجبور به امتحان کردن تنها راه نجات خود بودیم.

    مردم اجتماعات - فروشگاه اینترنتی لوازم برقی گرسوز یک الگوی مناسب در دوران کرونا - فروشگاه اینترنتی لوازم برقی گرسوز

    لاله زار مرکز لوازم برقی

    خیابان لاله زار تهران، مرکز لوازم برقی و لوستر ایران است. پیش از کرونا این خیابان سرشار از جنب و جوش بود. خیابانی که از هرجایی مردم را به سمت خودش جلب می‌کرد. اما در دوران کرونا شرایط متفاوت است. این خیابان خلوت‌تر از همیشه شده‌است. رقص نورهایی که خاموش شدند. لوسترهایی که یکی درمیان روشن ماندند و کسب و کارهایی که سنتی مانده بودند و بی مشتری.

    تخفیف ویژه - فروشگاه اینترنتی لوازم برقی گرسوز یک الگوی مناسب در دوران کرونا - فروشگاه اینترنتی لوازم برقی گرسوز

    فروشگاه اینترنتی لوازم برقی

    در یک سال گذشته رفتار خرید مردم تغییر کرده است و گرایش به خرید آنلاین در مردم ایجاد شد. شاید قبلا خرید آنلاین لوازم روشنایی قابل پیش بینی نبود. اما امروزه فروشگاه‌های اینترنتی لوازم برقی رشد چند برابر داشتند. در یک دوره مشابه که کسب و کارهای سنتی به مرز تعطیلی رسیدند، فروشگاه‌های اینترنتی لوازم برقی رشد چند برابری داشتند.

    گرسوز فروشگاه اینترنتی لوازم برقی در قلب بازار لاله زار

    گرسوز از اولین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم برقی است که پیش از کرونا فعالیت داشت. شاید خیلی از سایت‌های با توجه به نیاز دوران کرونا به سمت فروش آنلاین تجهیزات برقی رفته باشند. اما گرسوز این دغدغه را چند سال پیش از این داشته و مسیر خود را خیلی قبلتر هموار کرده است. این فروشگاه که خود هم تولیدکننده و هم واردکننده است، تخصصی‌ترین و حرفه‌ای ترین تجهیزات برقی را بصورت آنلاین می‌فروشد.

    محصولات فروشگاه گرسوز

    گرسوز محصولات بسیار متنوعی دارد و به همین دلیل توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد. محصولات این فروشگاه اینترنتی، از تجهیزات نورپردازی مانند رقص نور، لیزر و… را شامل می شود تا تجهیزات صنعتی و سیم و کابل و همچنین تجهیزات روشنایی مانند لامپ‌های ال ای دی و ازین دست محصولات. به همین دلیل گرسوز فقط مشتریان خانگی ندارد. پیمانکارها، سالن‌ها، تالارها و هتل‌ها و همینطور فروشندگان واسط در بازار از مشتریان این فروشگاه اینترنتی هستند.

    فروشگاه گرسوز یک الگوی موفق در مشتری مداری

    فروشگاه گرسوز امروزه الگوی بسیاری از سایت‌های مشابه خود است. این سایت ماهانه بیش از 550 هزار بازدیدکننده دارد و از این جهت به عنوان رهبر این بازار مطرح است. گرسوز نشان داده است برای خرید یک محصول به قیمت مناسب لازم نیست حضورا به بازار بروید. مهم نیست در کدام استان یا کدام شهر باشید، بدون خارج شدن از منزلتان محصول را درب منزل از گرسوزتحویل بگیرید. با فروشگاه گرسوز لازم نیست نگران وضعیت کرونا و سلامتی خانواده عزیزتان باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.