×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

یونس رنجکش فرماندار آستارا - سرمایه گذاران مسیر گردشگری دیلمان از تسهیلات حمایتی بهره مند می شوند -

یونس رنجکش در جلسه شورای راهبردی کریدور گردشگری دیلمان در رشت افزود : این تسهیلات علاوه بر تمهیدات و پشتیبانی های لازم در خصوص دریافت مجوزها برای راه اندازی واحدهای مختلف خدمات گردشگری شامل تسهیلات بانکی با بهره کم نیز می شود.
وی اظهار داشت :براساس توافقنامه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و صندوق کار آفرینی امید با تایید دبیرخانه کریدور گردشگری دیلمان این تسهیلات قابل پرداخت است.
وی تصریح کرد : در مرحله اول پرداخت تسهیلات پرونده ۳۳ متقاضی که دارای موافقت اصولی از میراث فرهنگی بودند برای دریافت تسهیلات معرفی و برخی از آنان از این تسهیلات بهره مند شدند.
مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت : سایر متقاضیان تا ۱۰ روز مهلت دارند برای تکمیل پرونده های خود به مراجع مربوطه مراجعه و پیگیری های لازم برای دریافت تسهیلات را داشته باشند در غیر این صورت افراد جدید جایگزین خواهند شد.
رنجکش توجه به ارزش زنجیره خدمات در کریدور گردشگری دیلمان که شامل شهرستان های رودبار و سیاهکل می شود را بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: تمام تلاش ها برای تکمیل زنجیره خدمات و جذب و ماندگاری گردشگران در منطقه با هدف پویایی اقتصاد محلی است.
وی یاد آور شد : سیاست های دولت و استانداری گیلان تسهیل گری در ارایه خدمات پشتیبانی از طرح های سرمایه گذاری با توجه به استعدادهای منطقه ای است که موجب توانمند سازی جوامع محلی و اشتغال پایدار خواهد شد.
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان در خاتمه با اشاره به ظرفیت های فراوان گردشگری گیلان ؛ با اجرای برنامه های جامع گردشگری و تعریف مسیرهای گردشگری می توانیم در جذب و ارایه خدمات مطلوب به گردشگران بهتر عمل و گیلان ظرفیت و استعدادهای بسیاری در این زمینه دارد.

شهرستان سیاهکل با ۲ بخش مرکزی و دیلمان در ۵۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.طرح توسعه کریدور گردشگری البرز مرکزی (سیاهکل و دیلمان به رستم آباد) در منطقه دیلمان در قله درفک که دارای جاذبه های بین المللی است، شهر دیلمان در ۱۵ کیلومتری لاهیجان واقع شده و از شمال و شمال‌شرق به لاهیجان و از شرق به لنگرود متصل می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.