×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

کرونا 1 - افزایش شدید بیماران بدحال کرونایی در گیلان؛ ۱۹۰ نفر اضافه شد -

به گزارش «بامردم» به گزارش خبرگزاری تسنیم، استان گیلان در حال حاضر موج چهارم بیماری کرونا را طی می‌کند و شمار بیماران بدحال کرونایی در بیمارستان‌های شهرستان‌های استان گیلان روز به روز در حال افزایش است.

این افزایش تا جایی پیش رفته که زنگ خطر وزارت بهداشت در شهرستان انزلی به صدا درآمده و شهرستان‌های شفت، فومن، رودبار، رودسر و سایر شهرستان‌ها نیز حال و روز خوبی ندارند.

وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های استان گیلان در هفته‌های اخیر ثابت بوده و به جز شهرستان رضوانشهر تمامی شهرستان‌های استان گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند و شهرستان رضوانشهر نیز در وضعیت نارنجی کرونایی به سر می‌برد.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در حال حاضر اکثر مبتلایان بستری شده در بیمارستان‌های استان گیلان به دلیل شرکت در دورهمی‌های خانوادگی و تجمعات به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

اکثر موارد ابتلا به کرونا در بین مردم گیلان ابتلاهای خانوادگی است و اکنون بسیاری از بستری‌شدگان کرونایی در بیمارستان‌های سراسر استان از اعضای یک خانواده هستند.

به دلیل شدت بالای همه‌گیری موج چهارم کرونا با ابتلای تنها یک عضو از خانواده، همه اعضاء خانواده نیز درگیر ویروس کووید ۱۹می‌شوند.

همچنین همه‌گیری موج چهارم بیماری کرونا تنها به سالمندان ختم نشده و جوانان و افراد با سن پایین را نیز درگیر می‌کند و طبق آمار اکنون شمار جوانان مبتلا به کرونا بستری شده در بیمارستان‌های گیلان رو به افزایش است.

طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان در حال حاضر هزار و ۴۱ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سراسر استان گیلان بستری هستند.

۱۹۰ نفر از این تعداد در ۲۴ ساعت گذشته به این آمار افزوده شده‌اند و شمار بیماران بدحال نیز در برخی از شهرستان‌های گیلان جهش بالایی داشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.