×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

کرونا - نحوه جریمه ناقضان قرنطینه مشخص شد -

به گزارش «بامردم» به نقل از خبرگزاری دانشجو؛ وی در این خصوص خاطرنشان کرد: تصمیم بر این شد که دسترسی همه دستگاه‌های دولتی به سامانه ماسک وزارت بهداشت داده شود تا هر کسی که به هر دستگاهی مراجعه می‌کند، بلافاصله با ثبت نام اش در سیستم، وضعیت بیماری‌اش مشخص شود.

ذوالفقاری گفت: به افراد مبتلا به کرونا در صورت ترک قرنطینه، خدمات ارائه داده نمی‌شود و همچنین برای هر فرد مبلغ دویست هزار تومان جریمه بر روی پلاک خودرو از سوی ناجا اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: برای افراد فاقد خودرو با هماهنگی وزارت ارتباطات مبلغ جریمه به فیش تلفن همراه‌اش اعمال می‌شود و در نهایت افرادی که ماشین و تلفن ثابت به اسم ایشان ثبت نشده نباشد؛ از طریق حساب‌های بانکی جریمه مورد نظر اعمال می‌شود.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه حراست دستگاه‌ها موظف هستند در جهت شناسایی بهتر بیماران کرونا، اطلاعات همه افراد را ثبت کنند؛ گفت: با این اقدام هم شناسایی افراد مبتلا به بیماری راحت‌تر انجام می‌شود و هم اقدام بازدارنده خوبی برای ناقضین قرنطینه خواهد بود.

رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به ابلاغیه وزیر کشور به ستاد‌های استانی و شهرستانی در فعال کردن کمیته‌های نظارت در امر مقابله با کرونا، گفت: امروز آمادگی بالایی در کشور نسبت به مهار موج چهارم بیماری شکل گرفته که امید داریم این همراهی به نحو موثری تا ریشه کن شدن کامل بیماری تداوم یابد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.