شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41376 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آشنایی با تعداد واحد ها، متراژ آن ها و سایر مشخصات دیگر در پروژه نارنجستان 1
    07 اردیبهشت 1400 - 7:24
    شناسه : 182899
    0

    این پروژه شامل دو برج مجزا از یکدیگر می شود. یکی از نکات بارز و جالب این پروژه تعداد طبقات پایین آن است که باعث جذب متقاضی بیشتری برای آن شده است.

    پ
    پ

    پروژه نارنجستان یک 1 واقع شده در منطقه 22 تهران یکی از بهترین پروژه های این منطقه است. این پروژه که آغازی بر ساخت پروژه های دیگر به همین نام توسط شرکت تعاونی نوین ساز ابنیه آکام در منطقه 22 تهران بوده می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای سرمایه گذاری باشد. این شرکت از بنام ترین و بهترین شرکت ها در زمینه ساخت و ساز در این منطقه است. این پروژه از لحاظ لوکیشن در یکی از بهترین نقطه های این منطقه در حال ساخت می باشد و مدت زمان زیادی از شروع ساخت آن نمی گذرد.

    این پروژه در شهرک گلستان، بلوار کوهک، روبروی مجتمع بزرگ طوبی، بلوار علوم فنون، روبروی برج های هواپیمایی واقع شده است. اعتبار و نام شرکت سازنده آن نقطه قوتی جهت اعتماد خریداران و سرمایه گذاران بوده است و توانسته با ارائه ی گزارش پیشرفت پروژه ماهیانه به اعضا به خوبی آنها را به جهت سرمایه گذاری در پروژه متقاعد نماید.

    منطقه 22 تهران به خودی خود بهترین منطقه برای سرمایه گذاری می باشد و دلیل آن هم وجود مراکز تفریحی و ورزشی متعدد، سازه های نو ساز، دسترسی های فوق العاده به راه های اصلی و امکانات منحصر به فرد آن در مقایسه با دیگر مناطق تهران است. این پروژه که در حال حاضر در مرحله اجرای اسکلت و سقف است نیز در یکی از بهترین نقاط این منطقه واقع شده که همین موضوع باعث ایجاد متقاضی زیاد برای این پروژه گردیده است.

    مشخصات پروژه نارنجستان یک 1

    این پروژه شامل دو برج مجزا از یکدیگر می شود. یکی از نکات بارز و جالب این پروژه تعداد طبقات پایین آن است که باعث جذب متقاضی بیشتری برای آن شده است به طوریکه هر برج از پروژه نارنجستان یک 1 دارای 10 طبقه می باشد و از این 10 طبقه 2 طبقه از آن به عنوان پارکینگ، طبقه همکف به عنوان لابی و مشاعات و تنها 7 طبقه که در هر طبقه 6 واحد مسکونی قرار خواهد داشت به عنوان طبقات مسکونی ساخته می شوند. پس به طور کلی در پایان این پروژه  دارای 84 واحد خواهد بود که سهم هر برج 42 واحد است.

    این پروژه دارای سازه ی بتنی است و نقشه های طراحی شده برای ساختمان و واحد ها بسیار عالی طراحی شده اند که همین موضوع باعث جلب رضایت سرمایه گذاران شده است. از لحاظ متراژ بندی نیز این پروژه در هر طبقه دارای سه نوع متراژ مختلف مناسب سلیقه های متفاوت خریداران است. این متراژ ها به ترتیب 102 متری، 136 متری و 150 متری می باشند و باید این موضوع را در نظر داشته باشید که واحد های 102 متری و 136 متری دو خواب هستند در صورتیکه واحد های 150 متری سه خوابه طراحی شده اند.

    نکته ی دیگری که برج های پروژه نارنجستان یک 1 را نسبت به پروژه های دیگر مستثنی می کند این نکته است که برای واحد های دارای سه اتاق خواب، در هر طبقه نقشه واحد به نحوی طراحی گردیده است که  ساختمان از دو سمت نور گیر دارد و به نحوی می توان گفت که واحد های 3 خوابه دو نبش هستند. مسلما در زمان تحویل واحد ها اعضایی که دارای امتیاز بالاتری هستند ابتدا به سراغ این واحد های منحصر به فرد خواهند رفت.

    1 9 - آشنایی با تعداد واحد ها، متراژ آن ها و سایر مشخصات دیگر در پروژه نارنجستان 1 - پروژه نارنجستان

    نکات قراردادی و خرید و فروش پروژه

     هر یک از اعضای دارای حق امتیاز تا پایان مهر ماه سال 9 برای هر واحد 6 میلیارد ریال به شرکت تاونی پرداخت کرده اند. قرارداد فی ما بین شرکت و اعضای دارای حق امتیاز به این صورت است که به ازای هر متر 4 میلیون و هفتصد هزار ریال دریافت خواهد شد. لازم به دکر است که به این هزینه می بایست هزینه ی تراکم و زمین را به صورت جداگانه اضافه کرد که مبلغی در حدود متری 2 میلیون و ششصد هزار ریال می شود.

    همچنین قوانین خرید و فروش پروژه نارنجستان یک 1 به صورت حق امتیازی می باشد که هر گونه نقل و انتقال آن در دفتر تعاونی و به صورت قطعی انجام خواهد پذیرفت. لازم به ذکر است که این امتیازات بر اساس میزان خرید هر واحد (برای مثال 3 دانگ یا 6 دانگ و… ) محاسبه خواهد شد و قیمت آن نیز به مقدار متراژ واحد شرایط بازار بستگی دارد.

    اقساط پروژه نارنجستان یک 1

    این پروژه نیز مانند هر پروژه دیگر دارای فاز بندی تا پایان کار و تحویل واحد ها به اعضای دارای حق امتیاز می باشد. برای هر کدام از این فاز بندی ها از سمت شرکت سازنده مقدار معینی از اقساط در نظر گرفته شده است. در حال حاضر اقساط فاز اول پروژه هر دو ماه یکبار و به صورت علی الحساب از اعضا دریافت خواهد شد.

    2 10 - آشنایی با تعداد واحد ها، متراژ آن ها و سایر مشخصات دیگر در پروژه نارنجستان 1 - پروژه نارنجستان

    دسترسی ها و امکانات رفاهی پروژه

    به دلیل قرار گرفتن در یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران می تواند لوکیشن قرار گیری این پروژه را منحصر به فرد دانست. این پروژه آب و هوای عالی و منحصر به فرد خود را مدیون قرار گیری در کنار بزرگترین پارک جنگلی تهران یعنی پارک چیتگر و همچنین همجواری با تنها دریاچه مصنوعی تهران است. شما با تنها قدم زدن یا دوچرخه سواری چند دقیقه ای می توانید خود را به پارک و یا دریاچه چیتگر برسانید و از امکانات تفریحی و ورزشی آن ها استفاده نمایید و ورزش روزانه در بهترین محل ها را برای خود به یک روتین روزانه و بدون نیاز به امکانات حمل و نقل عمومی یا خودروی شخصی تبدیل نمایید.

    از دیگر مزیت های این پروژه دسترسی مناسب و سریع آن به اتوبان های اصلی شهر تهران است. اتوبان هایی مانند بزرگراه حکیم، بزرگراه آزادگان، بزرگراه همت و بزرگراه تهران – کرج  که دسترسی به سایر نقاط شهر را به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن برای ساکنین این برج ها فراهم می کند.

    3 1 - آشنایی با تعداد واحد ها، متراژ آن ها و سایر مشخصات دیگر در پروژه نارنجستان 1 - پروژه نارنجستان

    زمان تحویل پروژه

    طبق زمانبندی اعلامی شرکت تعاونی، واحد های پروژه نارنجستان یک 1 می بایست تا تاریخ انتهای شهریور ماه سال 1401 به اعضای دارای حق امتیاز تحویل داده شود و در غیر اینصورت شرکت متضرر شده و می بایست حق دیرکرد به اعضا پرداخت کند.

    .

    منبع: بررسی محبوبیت پروژه های نارنجستان 1 در منطقه 22 تهران چیست؟

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.