×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

نایلون استرچ یا فیلم استرچ نوعی دیگر از پوشش های پلاستیکی پلیمری شفاف در صنعت بسته بندی هستند که بر پایه پلی اتیلن تولید می شود و  اشتراکات بسیار زیادی با انواع نایلون شیرینگ از نظر قابلیت کشسانی بسیار بالا، نفوذ ناپذیری و قیمت دارند. اما برای روش تر شدن پاسخ نایلون استرچ چیست و چه کاربردی دارد در ابتدا بهتر است به تفاوت های میان انواع فیلم استرچ با نایلون شیرینگ بپردازیم.  هر دوی این محصولات به منظور بسته بندی مواد و کالاهای بزرگ صنعتی و دکوراتیو مورد استفاده قرار می گیرد، نایلون استرچ و فبلم استرچ به صورت دستی و مکانیکی با استفاده از دستگاه های مخصوص دور تا دور محصولات را احاطه می کنند و از آن ها در برابر آسیب های محیطی و ضربه در حین حمل و نقل و جابجایی محافظت می کنند، اما از مهمترین تفاوت های انواع نایلون شیرینگ و نایلون استرچ می توان به عرض این نایلون ها و ابعاد بسته بندی آن ها اشاره کرد، فیلم استرچ در مقایسه با نایلون استرچ از عرض بزرگتری برخوردار است و از آن اغلب برای بسته بندی کالا و محصولاتی که ابعاد بزرگتری دارند استفاده می شود، این نایلون ها نیز در برابر آب، دوده، ذرات گرد و غبار، چربی و رطوبت از محصولات محافظت می کنند، و اغلب در بخش بسته بندی واحدهای بزرگ صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند، البته از نظر مبحث زیبایی ظاهری در بسته بندی نیز می توان گفت نایلون شیرینگ برای محصولاتی که ظاهر بسته بندی آن ها نیز مهم است استفاده می شود. صنایع معتبر تولیدی دریا پلاستیک از بزرگترین مجموعه های فروش نایلون استرچ ارزان قیمت و باکیفیت در عرض ها و ضخامت های مختلف به همراه دیگر محصولات بسته بندی کالا مانند نایلون حبابدار، نایلون شیرینگ، چسب بسته بندی می باشد، که تمامی محصولات خود را با بهترین بسته بندی و در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند.

نایلون استرچ

مزایای نایلون استرچ پالت بند در دریا پلاستیک

مزایای نایلون استرچ بند که سبب شده در سالهای اخیر این محصول پلیمری به سرعت صنعت بسته بندی را تحت تأثیر خود قرار دهد شامل سرعت بسته بندی، زیبایی بسته بندی، عدم انتقال رطوبت، چربی، گرد و غبار، ممانعت از ضربه و آسیب به محصول، زیبایی بسته بندی، قیمت بسیار مناسب و اطمینان در حمل و نقل می شود. زیبایی، ضریب ایمنی بالا و کیفیت از مهمترین المان های صنعت بسته بندی مواد هستند که انواع نایلون استرچ پالت بند به خوبی به آن ها پاسخ داده است. قابلیت کشسانی بسیار بالای نایلون استرچ بند سبب شده، این محصولات تنها به صورت رولی عرضه شوند و امکان فروش فله ای و کیلویی آن ها در بازارهای عرضه کننده تجهیزات بسته بندی کالا به دلیل ضخامت کم آن  وجود نداشته باشد. انواع فیلم استرچ باکیفیت و استاندارد در ضخامت های مختلف تا ۲۴ میکرون عرضه می شوند، اما از نظر سفارش و تولید برای این محصولات کوچکترین محدودیتی وجود نخواهد داشت، زیرا به تناوبی که ضخامت نایلون استرچ افزایش یابد ضریب ایمنی این محصولات نیز در برابر آسیب های محیطی و انسانی افزایش پیدا می کند. از دیگر معیارهای بسیار مهم در دسته بندی این نایلون های شفاف پلیمری، تعداد لایه های آن ها می باشد، که سطح کیفی این محصولات را به نمایش می گذارد، به عنوان مثال انواع فیلم استرچ پنج لایه از باکیفیت ترین متریال بسته بندی هستند که در صنایع تولیدی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. انواع فیلم استرچ پالت بند را می توان با توجه به کاربرد و نوع استفاده در گروه های انواع فیلم استرچ دستی و ماشینی قرار داد که به منظور بسته بندی محصولات و کالاهای مختلف تجاری، دارویی و غذایی در ابعاد و اندازه های متنوع مورد استفاده قرار می گیرند به عنوان مثال می توان به انواع نایلون استرچ خانگی، نایلون استرچ با مدرپ، استرچ علوفه و غیره اشاره کرد. صنایع معتبر تولیدی دریا پلاستیک از مطرح ترین مجموعه های خرید نایلون استرچ با مناسب ترین قیمت در ابعاد و ضخامت های متنوع می باشد، که تمامی محصولات خود را با بهترین بسته بندی و قیمتی منصفانه در اختیار صنعتگران و مخاطبان این محصولات می گذارد و از این جهت این مجموعه از اعتبار و خوشنامی بسیار خوبی در بین مشتریان برخوردار است.

کاربرد نایلون استرچ

همان طور که در ابتدا نیز بارها به آن اشاره شد نایلون استرچ نیز همانند نایلون شیرینگ به منظور بسته بندی کالا و محصولات صنعتی در ابعاد و اندازه های بسیار بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. بسته بندی انواع مبلمان و مصنوعات چوبی، صنایع غذایی و دارویی، قطعات خودرو، لوازم خانگی، کاشی و سرامیک، ساخت شیشه های سکوریت و لوازم دکوراتیو و تزئینی ساختمان تنها چند نمونه از کاربرد نایلون استرچ در صنعت می باشد، که به بسته بندی محصولات در  این واحدهای تولیدی سرعت و زیبایی بیشتری می بخشد. انواع نایلون استرچ را می توان با توجه به قدرت کشسانی و چسبندگی در گروه های انواع فیلم استرچ دستی، فیلم استرچ نیمه اتوماتیک، فیلم استرچ اتوماتیک، فیلم استرچ علوفه و فیلم استرچ دونر کباب قرار داد، که در هرکدام از آن ها با توجه به ضخامت این محصولات و ابعاد و اندازه آن ها، قیمت نایلون استرچ تغییر می کند، و بدیهی به میزان افزایش ضخامت و کیفیت این محصولات قیمت نایلون استرچ نیز افزایش خواهد یافت. قیمت نایلون استرچ به سه عامل بسیار مهم از قبیل ضخامت، رنگ و قابلیت کشسانی آن بستگی دارد، اما بسیاری از واحدهای تولیدی در تلاش هستند تا با عرضه مستقیم و بی واسطه این محصولات و پایین آوردن قیمت خرید نایلون استرچ ، نابلون حبابدار و دیگر تجهیزات بسته بندی، اعتماد و رضایت خریداران را جلب نمایند و جایگاه و اعتبار خود را در این بازارهای تولیدی افزایش دهند. گروه تولیدی دریا پلاستیک از معتبرترین و محبوبترین عرضه کنندگان تجهیزات بسته بندی و فروش نایلون استرچ در ضخامت ها، ابعاد و اندازه های متنوع می باشد که می توان به صورت تلفنی و یا آنلاین سفارشات مورد نظر خود را از این مرکز  در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت دریافت نمود.

نایلون استرچ

فروش نایلون استرچ به صورت اینترنتی در دریا پلاستیک

بسته بندی محصولات آخرین ایستگاه تولید در تمامی مجموعه های صنعتی و تولیدی است، که باید بدون کوچکترین وقفه ای به کار خود ادامه دهد، به همین دلیل دسترسی به تجهیزات بسته بندی از قبیل نایلون استرچ، نایلون حبابدار، نایلون شیرینگ و غیره در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت از مهمترین نیازمندی های صنایع مختلف می باشد. فروش نایلون استرچ به صورت اینترنتی با مناسب ترین قیمت و ارسال سریع و مطمئن به سراسر کشور از جمله خدمات مجموعه تولیدی دریا پلاستیک به مشتریان خود می باشد.

نایلون استرچ

متقاضیان خرید فیلم استرچ و دیگر تجهیزات بسته بندی با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند سفارشات خود را ثبت نمایند و آن ها را از سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا دریافت نمایند.

https://daryapelastic.com

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.