شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مزایای استفاده از موشن گرافیک برای کسب و کار ها
    10 اردیبهشت 1400 - 23:13
    شناسه : 183055
    0

    به طور کلی انیمیشن ها می توانند برای هر چیزی که فکرش را بکنیند به کار روند و هرچیزی را به طور ساده در چند ثانیه توضیح دهند.

    پ
    پ

    با همه گیر شدن و افزایش اطلاعات موجود در دنیا، رساندن پیام کسب و کارمان به دنیا سخت تر شده است.همان طور که میدانید انواع انیمیشن هی جذاب در شبکه های اجتماعی مدام در حال منتشر شدن هستند.

    شما به عنوان صاحب یک کسب وکار در مرجله اول باید به فکر معرفی محصول سرویس های خود در یک حالت جذاب بع عنوان مثال استفاده از موشن گرافیک که دنیای وسیعی در معرفی محصولات و سرویس ها دارند.

    به طور کلی انیمیشن ها می توانند برای هر چیزی که فکرش را بکنیند به کار روند و هرچیزی را به طور ساده در چند ثانیه توضیح دهند.

    موشن گرافیک چیست؟

    به زبان ساده ، موشن گرافیک به عنوان منبع عالی داستان نویسی ، انیمیشن و طراحی گرافیک را با هم ترکیب می کند. از آنجا که در طراحی انیمیشن نه تنها از عناصر بصری ساده مانند متن ، اشکال یا تصاویر استفاده می شود بلکه گیرنده های شنوایی نیز برای برقراری ارتباط با ایده ها درگیر می شوند ، و برای بینندگان بیش از تصاویر ثابت به یاد ماندنی خواهند بود.

    جادوی موشن گرافیک حرکت جالب برای برند ها و پلتفرم های متنوع ایننترنتی مانند شبکه های اجتماعی این است که تصاویر پیچیده ، ایده ها ، مفاهیم و داده های زیادی را در یک ویدیوی کوتاه ، ساده و جذاب بصری به نمایش می گذارد. در نتیجه ، به انتقال سریع پیام به شما کمک می کند ، توجه بیننده را به راحتی جلب کرده و نگه دارید. از طراحی انیمیشن عالی می توانید در هر زمینه ای که می خواهید استفاده کنید – تجارت ، بازاریابی ، راه حل های فناوری اطلاعات ، صنعت فیلمبرداری ، آموزش ، مراقبت های بهداشتی ، شبکه های اجتماعی یا سرگرمی.

    1 11 - مزایای استفاده از موشن گرافیک برای کسب و کار ها - طراح ها انیمشینی

    مزایای استفاده از طراح ها انیمشینی

    استفاده از طراحی انیمیشن به شما کمک می کند تا آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهید ، کنجکاوی افراد را در مورد آنچه که انجام می دهید و دلیل آن افزایش می دهد ، باعث می شود تمایل به خرید برنامه ها ، محصولات یا خدمات داشته باشید ، و باعث می شود اقداماتی انجام دهید. فیلم ها را می توان در هر پلت فرم در دسترس شما استفاده کرد – موارد تبلیغاتی ، تبلیغات آنلاین ، آموزشها ، پیش نمایش عنوان ها ، تیزرهای خبری ، وب و دستگاه های تلفن همراه ، ارائه های تجاری یا سایر ایده های خلاقانه دیگر.

    بیایید مرحله به مرحله پیش برویم.

    مزایای استفاده از موشن گرافیک:

    • از نظر هزینه و زمان موثر است. با طراحی عالی انیمیشن ، به زمان ، هزینه و تلاش بسیار کمتری برای ایجاد موشن گرافیک چشم نواز نیاز دارید.
    • شناخت برند را بالا می برد. اگر بینندگان ، تصاویر ، ایده ها و آمار پیچیده را در صورت ساده و جذاب ارائه دهید ، به راحتی درک می کنند. مردم 95٪ از پیام را هنگامی که آن را در یک فیلم مشاهده می کنند در مقایسه با 10٪ هنگام خواندن آن را در متن می خوانند درک میکنند.
    • باعث می شود محتوای برند در شبکه های اجتماعی بیشتر قابل اشتراک باشد. مردم ویدیوی اجتماعی را 1200٪ بیشتر از متن ساده و تصاویر ثابت به اشتراک می گذارند . ویدیو های فیس بوک نیز به نوبه خود تقریباً 8 میلیارد بازدید روزانه دارند.
    • این امر افراد را به سمت اظهارنظر و بحث درباره محتوا سوق می دهد. 85٪ از مصرف کنندگان مشتاق دیدن ویدیوی برندینگ بیشتری هستند. بازخورد در زمان واقعی به عنوان یک کانال ارتباطی عالی به شما امکان می دهد ایده هایی را که باید در برنامه ، محصول یا خدمات شما بهبود یافته و به روز شود ، کشف کنید.
    • این اجازه می دهد تا یک برنامه یا یک پلت فرم تحت وب در جستجوی Google بالا بیاید. اگر یک وب سایت شامل محتوای بصری باشد ، 53 برابر بیشتر در صفحه اول Google نشان داده می شود.
    • فروش را از طریق بازگشت سرمایه (ROI) افزایش می دهد. موشن گرافیک 300٪ ترافیک بیشتری ایجاد می کند تا منجر به افزایش بیشتر مشتری شود.
    • به برند شما کمک می کند تا در میان رقبا برجسته شود و همچنین روندهای جذاب را تعیین کند. افراد تقریباً6 برابر بیشتر از وقت خود را صرف مرور صفحات با فیلم می کنند. طبق پیش بینی ها ، انتظار می رود ویدیو ها تا سال 2021 به 82 درصد از ترافیک اینترنت برسند.

    چگونه از موشن گرافیک به صورت بهینه استفاده کنیم؟

    2 12 - مزایای استفاده از موشن گرافیک برای کسب و کار ها - طراح ها انیمشینی

    برای استفاده موثر از موشن گرافیک ، مشخص کنید که می خواهید به چه اهداف تجاری و برای چه مدت دست یابید. قبل از ایده پردازی در مورد موشن گرافیک ، چند سوال ساده از خود بپرسید:

    • مخاطب من کیست؟ ارزش ها و دغدغه های مشتری من چیست؟ چگونه محصول من می تواند مشکلات مشتریان را حل کند؟
    • چه پیام تجاری یا مفهومی را می خواهم منتقل کنم؟ من این رو چطور میتونم انجام بدم؟
    • ایده های اصلی که مخاطب باید به خاطر بسپارد چیست؟
    • می خواهم به چه اهداف تجاری دست یابم؟
    • با استفاده از موشن گرافیک چه مزایایی کسب خواهم کرد؟

    بعد از اینکه به همه سوالات پاسخ دادید ، نوع مربوط به ویدیو را انتخاب کنید که مفهوم اصلی شما را به بهترین شکل به نمایش بگذارد. بیایید بیشتر به موارد اصلی برویم.

    داستان سرایی به سبک موشن گرافیک به شما فرصتی می دهد تا در مورد چشم انداز نام تجاری خود با برجسته سازی مهمترین عوامل ، نکات ، ایده ها به مردم بگویید.

    یک ویدیوی تبلیغاتی ، اگر با اندیشه و جلب توجه انجام شود ، با تبلیغات معمولی کسب و کار مقایسه می شود. از 30 تا 60 ثانیه طول می کشد. برای جذب سریع بینندگان برای به نمایش گذاشتن نقاط قوت و مزایای برنامه یا بستر وب خود ، باید دقیقاً از الزامات مدت زمان موشن گرافیک استفاده کنید.

    و در پایان چرا برند شما به موشن گرافیک نیاز دارد؟

    ثابت شد که موشن گرافیک جذاب میانگین بالایی بین ویدیو های پربازده ، روندها و محتوای ساکن ساده است. اگر با استفاده دقیق از جلوه های دیداری و صوتی به درستی انجام شود ، پیام شما را به طور م تاثیر بیشتری منتقل می کند.

    این ساده است – هرچه افراد بیشتر محتوای شما را تماشا کنند ، بخوانند ، با آن تعامل کنند ، اعتماد بیشتری به شرکت شما ، محصول یا خدمات شما دارند.

    در نتیجه ، شما به یک مشاور تبدیل می شوید که مردم می خواهند به آن اعتماد کنند و آن را دنبال کنند ، نه فقط شرکتی که فقط سعی در فروش برخی از کالا های و سرویس های تجاری دارد.

     اگر به دنبال اطلاعات بیشتر و سفارش موشن گرافیک هستید اینجا کلیک کنید

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.