جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آیفون تصویری سیماران را با تخفیف ویژه و ارسال رایگان بخریم!
    15 اردیبهشت 1400 - 16:21
    شناسه : 183213
    0

    بسیاری از مشتریان آیفون تصویری از سخت بودن انتخاب و سردرگم شدن در انتخاب صحیح قطعات در کنار هم شکایت می کنند و این امر اصلی ترین دلیل عدم خرید اینترنتی دربازکن تصویری توسط مشتریان می باشد.

    پ
    پ

    1 1 - آیفون تصویری سیماران را با تخفیف ویژه و ارسال رایگان بخریم! - آیفون تصویری

    برند معتبر و نام آشنای دربازکن های تصویری یعنی سیماران، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در این بین مشتریان به دنبال خرید ارزان قیمت  و با تخفیف هستند. فروشگاه های بسیاری محصولات سیماران را عرضه می نمایند و انتخاب از بین آنها گاهی مشکل است ، از طرفی به دلیل زیاد بودن قطعات آیفون تصویری ها نیاز است تا شما چند محصول را به سبد کالای خود اضافه نمایید. در فروشگاه دورفون به صورت شگفت انگیزی خرید آیفون تصویری سیماران را برای شما آسان شده است.

    خرید پکیج آماده آیفون تصویری سیماران

    بسیاری از مشتریان آیفون تصویری از سخت بودن انتخاب و سردرگم شدن در انتخاب صحیح قطعات در کنار هم شکایت می کنند و این امر اصلی ترین دلیل عدم خرید اینترنتی دربازکن تصویری توسط مشتریان می باشد.

    فروشگاه دورفون یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده آیفون تصویری و نمایندگی رسمی شرکت آیفون تصویری سیماران، در فروشگاه اینترنتی خود پکیج های آماده آیفون تصویری قرار داده است تا انتخاب و خرید توسط مشتریان فقط با انتخاب یک محصول و خرید آن همه آنچیزی که نیاز خواهید داشت را کسب می نمایید.

    پکیج کامل آیفون تصویری سیماران شامل : مانیتور تصویری – پنل تصویری – قفل زنجیری – منبع تغذیه است و از نظر فنی کاملا آماده نصب ارائه می شود.

    انواع مدل های مانیتور آیفون تصویری سیماران

    شرکت سیماران یکی از معدود شرکت های تولید کننده آیفون تصویری است که دست به کپی کردن و استفاده از طرح های یکنواخت موجود در بازار نزده است. مانیتور های آیفون تصویری سیماران در تنوع بسیار بالا و متناسب با سلیقه و نیاز مشتریان طراحی و تولید می شوند.

    تمامی موارد مانیتور های آیفون تصویری سیماران در سایت دورفون به صورت پکیجی کامل و تکی به فروش می رسند.

    2 1 - آیفون تصویری سیماران را با تخفیف ویژه و ارسال رایگان بخریم! - آیفون تصویری

    مانیتور آیفون تصویری 3.5 اینچ بدون حافظه سیماران

    قدیمی ترین ، محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین مانیتور آیفون تصویری ساخت شرکت سیماران مانیتور آیفون تصویری 3.5 اینچ بدون حافظه است . این مانیتور از صفحه نمایش 3.5 اینچی ساخته شده است، همانطور که از نام این محصول مشخص است قابلیت حافظه داخلی ( ذخیره تصاویر افراد مراجعه کننده) در آن قرار داده نشده است و به همین دلیل قیمت کاملا مقرون به صرفه ای دارد.

    این مدل مانیتور به دلیل رابط کاربری آسان و ساده ای که دارد بسیار مناسب افراد مسن می باشد.

    مانیتور های آیفون تصویری 4.3 اینچ بدون حافظه سیماران

    سیماران برای صفحه نمابش 4.3 اینچی خود نیز سری اقتصادی تولید نموده است در این سری تولیدات نیز قابلیت حافظه داخلی را قرار نداده است و با افزایش اندازه صفحه نمایش به 4.3 اینچ و طراحی جذاب تر نظر مشتریان را به خود جذب نمود.

    طراحی جذاب مانیتور HS43 سیماران آن را به یکی از پر فروش ترین محصولات سیماران تبدیل نموده است.

    3 1 - آیفون تصویری سیماران را با تخفیف ویژه و ارسال رایگان بخریم! - آیفون تصویری

    همچنین مدل 3.5 اینچی سیماران با ارتقای صفحه نمایش در مدل 4.3 اینچی نیز تولید شده است که یکی از بهترین گزینه ها برای افراد مسن است.

    مانیتور ها 7 اینچ با حافظه سیماران

    سیماران گستره وسعی از مانیتور ها 7 اینچ را با امکانات بسیار جذاب طراحی و عرضه نموده است.

    مانیتور 72m100 سیماران با دکمه ها لمسی و صفحه نمایش 7 اینچ با کیفیت یکی از جذاب تر نموده است.

    این محصول دارای قابلیت ارتباط داخلی بین واحد ها است.

    4 - آیفون تصویری سیماران را با تخفیف ویژه و ارسال رایگان بخریم! - آیفون تصویری

    با توجه به گستره وسیع مدل های دربازکن تصویری سیماران جهت مشاهده سایر مدل های این برند نام آشنا به وبسایت دورفون مراجعه فرمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.