شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آکادمی بین المللی خوراک فرصتی کم نظیر برای تبدیل رشت به پایتخت خوراک حلال در جهان است
    16 اردیبهشت 1400 - 19:55
    شناسه : 183279
    0

    قائم مقام و سخنگوی حزب مردم سالاری در گیلان خاطر نشان کرد: رشت به عنوان تنها شهر خلاق خوراک شناسی ایران در یونسکو شناخته می شود و می توان با راه اندازی آکادمی بین المللی خوراک، این شهر را به پایتخت خوراک حلال در جهان تبدیل کرد.

    پ
    پ

    ثابت رفتار 1 - آکادمی بین المللی خوراک فرصتی کم نظیر برای تبدیل رشت به پایتخت خوراک حلال در جهان است -

    قائم مقام و سخنگوی حزب مردم سالاری در گیلان طی گفتگویی با اشاره به ظرفیت های برندسازی رشت در راستای ایجاد درامدهای پایدار خاطر نشان کرد: رشت به عنوان تنها شهر خلاق خوراک شناسی ایران در یونسکو شناخته می شود و می توان با راه اندازی آکادمی بین المللی خوراک، این شهر را به پایتخت خوراک حلال در جهان تبدیل کرد.

    بهنیا ثابت رفتار با بیان اینکه متاسفانه بحث شهر خلاق به حاشیه کشانده شد تصریح کرد: به جای فکر کردن در خصوص اتفاقات گذشته، از این لحظه به بعد به دنبال ارائه راهکارهای عملیاتی برای استفاده بهتر از فرصت ها باشیم چرا که برند شهر خلاق خوراک ساده به دست نیامده است که به راحتی فرصت سوزی شود.

    مشاور سابق شورای اسلامی شهر رشت افزود: هم اکنون کشورهایی نظیر فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، اوکراین، سوئیس، انگلستان و امریکا مطرح ترین آکادمی های خوراک دنیا را در اختیار دارند و رشت می تواند به عنوان مطرح ترین آکادمی خوراک حلال در دنیا معرفی شود.

    بهنیا ثابت رفتار در تشریح مزایای راه اندازی این آکادمی تصریح کرد: آکادمی بین المللی خوراک می تواند از طریق جذب دانشجویان خارجی، ارزآوری و ایجاد درامد پایدار را به همراه داشته باشد.

    قائم مقام حزب مردم سالاری در گیلان در پایان خواستار توجه ویژه مدیران شهری به برند “شهر خلاق خوراک” شد و بیان داشت: انتظار می رود منافع عمومی شهر رشت بیش از این قربانی اختلاف سلیقه های شخصی نشود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.