جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فعالیت برخی مشاغل در شهرهای نارنجی و زرد گیلان آغاز شد
    18 اردیبهشت 1400 - 22:41
    شناسه : 183350
    0

    جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان با اشاره به تغییر رنگ بندی کرونایی و کاهش محدودیت ها، گفت: مشاغل گروه های یک، دو و سه در شهرهای نارنجی و زرد می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

    پ
    پ

    قاسم نژاد - فعالیت برخی مشاغل در شهرهای نارنجی و زرد گیلان آغاز شد -

    به گزارش مهر، محمود قاسم نژاد پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به کاهش محدودیت‌های کرونایی با تغییر رنگ بندی شهرها، اظهار کرد: اعمال محدودیت‌های در بخش مشاغل تابع رنگ بندی کرونایی و با توجه به تغییر رنگ بندی ها این محدودیت‌ها کاهش یافته است.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶ شهرستان گیلان در وضعیت نارنجی و تنها املش در وضعیت زرد قرار دارد، افزود: مشاغل و ادارات باید چگونگی فعالیت خود را بر اساس این رنگ بندی پیش بینی و اجرایی کنند.

    جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان ادامه داد: بر همین اساس از امروز فعالیت مشاغل گروه‌های یک و دو در شهرستان‌های نارنجی استان گیلان بلا مانع است.

    وی با بیان اینکه در شهرستان املش با توجه به رنگ بندی کرونایی سه گروه مشاغل یک، دو و سه می‌توانند فعالیت داشته باشند، گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی این اصناف باید مورد توجه قرار گیرد.

    قاسم نژاد اضافه کرد: این اصناف به مدت دو هفته فعالیت می‌کنند و در صورت تخلف با آنها برخورد خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.