پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ابزارهای تحلیل سئو سایت
    19 اردیبهشت 1400 - 7:12
    شناسه : 183361
    0

    در این مقاله با یکی از متخصصین و با تجربه ترین کارشناسان سایت Tahlilseo.com همراه شده ایم تا به معرفی برخی از مهم‌ترین ابزارهای تجزیه و تحلیل و تحلیل سئو سایت بپردازیم.

    پ
    پ

    ابزارها، تکنیک ها و روش های مختلف برای تحلیل سئو سایت وجود دارد که هر کدام از این ابزارها کاربرد خاص خود را دارند. هر چند در برخی از موارد این ابزارها با هم همپوشانی دارند،  به صورت کلی هر کدام از ابزارهای حرفه‌ای روی موضوع خاصی در تجزیه و تحلیل سایت های اینترنتی تمرکز داشته و می‌توانند کاربرد خود را برای شما به دنبال داشته باشند. در این مقاله با یکی از متخصصین و با تجربه ترین کارشناسان سایت Tahlilseo.com همراه شده ایم تا به معرفی برخی از مهم‌ترین ابزارهای تجزیه و تحلیل و تحلیل سئو سایت بپردازیم. با شناخت این ابزار ها شما از این پس می توانید به راحتی از آنها برای تحلیل و آنالیز سایت خود و همچنین سایت رقبا استفاده کرده و شرایط بهتری را در گوگل برای خود رقم بزنید و از این طریق میزان فروش و مشتریان خود را افزایش دهید.

    1 4 - ابزارهای تحلیل سئو سایت - تحلیل سئو سایت

    بدون ابزارهای تحلیل سئو سایت هیچ راهی در اینترنت روشن نیست

    آیا با مهم ترین ابزارهای مورد استفاده برای تحلیل سئو سایت آشنا هستید و کاربرد هر یک را برای آنالیز سایت های اینترنتی می دانید؟ برخی از مهم ترین ابزارهای به کار گرفته شده برای تحلیل سئو سایت به شرح زیر می باشد:

    گوگل آنالیتیکس

    این ابزار را می توان مهم ترین، پیشرفته ترین و کاربردی ترین ابزار برای تحلیل سئو سایت خطاب کرد که استفاده از آن برای آنالیز شرایط سایت های اینترنتی کاملا لازم است. این خدمات توسط گوگل به صورت رایگان ارائه شده و هر کسی می تواند به راحتی به این ابزار دسترسی داشته باشد. اگر شما هنوز با آن آشنا نبوده و برای سایت خود از آن استفاده نمی کنید، وقت آن رسیده مسیر دیگری برای سایت خود در نظر بگیرید.

    گوگل سرچ کنسول

    این ابزار نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و شما می توانید به سادگی از آن برای تجزیه و تحلیل سایت اینترنتی خود استفاده نمایید. استفاده از این ابزار نیز رایگان است و با استفاده از ان می توانید شرایط مختلف مربوط به سایت خود را بهینه نمایید.

    Ashref

    یکی دیگر از ابزارهای کاربردی و بسیار عالی برای  آنالیز و تحلیل صحیح سایت ابزار Ashref است. این ابزار تمرکز تخصصی بر روی کلید واژه ها و محتوای سایت شما را داشته و می تواند از این نظر سایت شما را بهینه نماید. البته استفاده از این سایت برای کاربران رایگان نبوده و خدمات آن با شارژ های ماهیانه و سالیانه در اختیار کاربران قرار می گیرد. البته همکاران حرفه‌ ای به ابزارهای مورد استفاده در این سایت دسترسی دارند.

    MOZ

    MOZ یکی دیگر از ابزارهای کاربردی برای آنالیز و تحلیل سایت است که کاربران بسیار زیادی از امکانات این ابزار برای بررسی شرایط مختلف مربوط به سایت خود استفاده می کنند. اصلی‌ترین تمرکز این ابزار برای تحلیل شرایط رقبا در جستجوهای گوگل می باشد. در استفاده از این ابزار شما به راحتی می توانید تکنیک‌های به کار گرفته شده در سایتهای را مورد بررسی و آنالیز قرار داده و بهینه ترین تکنیک‌های آنها را برای سایت خود نیز به کار بگیرید. امکان مشاهده بک لینک های خارجی نقشه رقبا برای استفاده از این مکان ها خدماتی است که می توانید در این ابزار به آن دسترسی داشته باشید.

    بهترین ها را برای سایت خود بخواهید

    برخی از مهم‌ترین ابزارهای مورد استفاده برای آنالیز و تحلیل سئو سایت را با هم مرور کردیم. استفاده از برخی از ابزارها به صورت رایگان در اختیار همه کاربران قرار گرفته و هر کسی با در اختیار داشتن یک سایت اینترنتی می تواند از آن ها برای آنالیز سایت خود استفاده کند. اما برخی از ابزارها هم رایگان بوده و استفاده از آن ها نیاز به پرداخت درون برنامه ای خواهد داشت. با توجه به اینکه کاربران تک سایت اینترنتی برای خرید اکانت های چنین ابزارهایی معمولاً تمایل به هزینه های بالا نداشته و پرداخت این هزینه ها می تواند بسیار گران تمام شود، در این مواقع سئوکاران به دلیل شرایط کاری خود می توانند این ابزارها را برای سایت شما به کار بگیرند.

    در سایت اینترنتی  Tahlilseo.com کارشناسان با تجربه به صورت کاملا حرفه ای با تمام ابزارهای مورد استفاده برای آنالیز و تحلیل صحیح سایت اقدام به تحلیل سایت شما در شرایط مختلف نموده و بهینه ترین راه حل ها را برای تقویت به شما ارائه خواهند داد. دسترسی به تمام ابزار های رایگان و غیر رایگان و تسلط به نحوه استفاده از آنها برگ برنده ای است که کارشناسان این سایت می توانند برای شما و کسب و کار شما به دنبال داشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “ابزارهای تحلیل سئو سایت”
    1. ایشون چه متخصصی هست که ابزار jetseo.ir را معرفی نکرده؟ بنظر میاد که مطلب کاملا تبلیغاتی باشه!

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.