×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

سفر کرونا - زرد شدن ۳ شهرستان گیلان/ جریمه مسافران در ورودی های فرعی -

محمود قاسم نژاد در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: هم اکنون سه شهرستان تالش، شفت و املش وضعیت زرد دارند و مابقی شهرستان ها نارنجی هستند.

وی با بیان اینکه محدودیت های مشاغل تابع رنگ بندی کرونایی شهرها در سطح کشور و استان است، افزود: با توجه به وضعیت زرد و نارنجی شهرستان های گیلان، ادارات باید کارکنان خود را براساس وضعیت اعلام شده به محل کار فراخوان دهند.

جانشین ستاد کرونا در گیلان، با اشاره به وضعیت مشاغل، یادآور شد: در شهرهای نارنجی مشاغل گروه یک و دو و در شهرهای زرد مشاغل گروه یک، دو و سه می توانند از فعالیت خود را آغاز کنند.

قاسم نژاد، در ادامه به تبیین تصمیم ستاد ملی کرونا درباره ممنوعیت سفر پرداخت و گفت: بر این اساس از ساعت ۱۲ روز سه شنبه، ۲۱ اردیبهشت لغایت ساعت ۱۲ روز شنبه، ۲۵ اردیبهشت سفر به گیلان ممنوع است.

وی با بیان اینکه پلیس راهور در کلیه ورودی های استان گیلان مستقر بوده و از ورود خودروی شخصی مسافران جلوگیری می کند، ادامه داد: از هموطنان می خواهیم به ممنوعیت سفر توجه کنند، زیرا پلیس در ورودی های فرعی استان نیز مستقر شده و مسافران مشمول جریمه خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، سفر به شهرهای زرد را نیز ممنوع دانست و خاطرنشان کرد: با تصمیم ستاد ملی کرونا، خودروهای غیر بومی در شهرهای زرد نیز مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.