×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

- دستگیری عاملان قمه کشی قهوه خانه ای در آستانه اشرفیه -

به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا؛ سرهنگ حسین حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اخلال در نظم عمومی، قمه‌کشی و ایجاد درگیری و ضرب و جرح در قهوه‌خانه‌ای در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل مورد نظر و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سه نفر با سلاح سرد فردی را مجروح کرده‌اند، بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات و اشرافیت اطلاعاتی، متهمان این پرونده را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی از دستگیری متهمان مورد نظر با هماهنگی قضائی خبر داد و اضافه کرد: یکی از این افراد از اراذل و اوباش و سابقه چند فقره شرارت و درگیری و ایراد ضرب و جرح عمدی، قتل و درگیری‌های متعدد با سلاح سرد و عربده کشی را در پرونده خود دارد.

سرهنگ حسن‌پور علت این درگیری را اختلافات شخصی اعلام کرد و افزود: متهمان ۲۹ و ۳۳ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

وی در پایان با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.