شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ارائه تسهیلات سهل الوصول بخش تولید گیلان در سامانه بهین یاب
    20 اردیبهشت 1400 - 18:08
    شناسه : 183417
    0

    معاون سازمان صمت گیلان گفت: تامین منابع مالی بخش تولید گیلان با ثبت نام در “سامانه بهین یاب” امکانپذیر شده است.

    پ
    پ

    صدفی - ارائه تسهیلات سهل الوصول بخش تولید گیلان در سامانه بهین یاب -

    منوچهر صدفی در کارگروه فرعی تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: در راستای کمک و حمایت از واحدهای تولید و صنایع اولویت دار ؛ به طور کلی فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت می‌توانند برای اخذ تسهیلات به سامانه بهین یاب مراجعه نمایند.

     معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه این تسهیلات هم در بخش سرمایه ثابت و هم در بخش سرمایه در گردش واحدهای صنعتی پرداخت می‌شود افزود: این تسهیلات در قالب طرح تام ، نوسازی و بازسازی، کمک‌های فنی و اعتباری و ماده ۵۲ اعطا می‌گردد.

     وی مهمترین مزیت این تسهیلات را سرعت در پرداخت و کاهش فرایند اداری و بانکی دانست و تاکید کرد: این تسهیلات با هدف فعال‌سازی ظرفیت‌های خالی کارخانجات تعمیق نهضت ساخت داخل، فعال سازی واحدهای راکد، تکمیل طرح های نیمه تمام فعالسازی و احیای معادن مقیاس کوچک و طرح های فناورانه و توسعه صادرات غیرنفتی در نظر گرفته شده است.

     منوچهر صدفی این تسهیلات را مسیر آسان برای دسترسی به تامین نقدینگی واحدهای تولیدی گیلان برشمرد و گفت: متقاضیان تسهیلات به آسانی می توانند در سامانه به آدرس www.behinyab.ir ثبت نام و بلافاصله به بانک به صورت مستقیم معرفی شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.