×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

3j5xgjy8ltyco0k00 - بررسی خودرو “ام وی ام x22” -

خودرو ام وی ام x22 (تیگو ۲)، یکی از خودروهای چینی موجود در بازار کشور در ۵ مدل مختلف است .

معرفی خودرو چینی ام وی ام x22

ام وی ام x22، یکی از محصولات مدیران خودرو در کشور است که این شرکت، نماینده محصولات چری در ایران می باشد. نام اصلی خودرو mvm x22، تیگو ۲ می باشد که در کشور ما به نام ام وی ام x22 شناخته شده است. تیگو ۲ در لیست خودروهای کراس اور قرار دارد که این روزها می توانید به میزان زیادی از این خودروها را مشاهده کنید چرا که از سال ۹۵ وارد بازار کشور شد و در آن زمان دارای قیمت مناسبی داشت و به همین دلیل قدرت خرید این خودرو در کنار خودروهای داخلی بیشتر بود و می توانستید با قیمت ۶۵ میلیون تومان آخرین مدل ام وی ام x22 را خریداری کنید.

اما امروز بعد از گذشت حدودا ۵ سال از عرضه این خودرو در بازار کشور، شاهد رشد چشمگیری قیمت آن هستیم که واقعا به میزان زیادی تغییر کرده است که در ادامه این گزارش به بررسی قیمت مدل های مختلف این خودرو پرداخته ایم. از روز اول تا به امروز، خودرو mvm x22 در ۵ مدل مختلف به کشور ما عرضه شده است که عبارتند از مدل دنده ای، اتوماتیک، اتوماتیک اسپرت، اتوماتیک لاکچری و اتوماتیک اسپرت اکسلنت که فقط ۳ مدل دنده ای، اتوماتیک لاکچری و اتوماتیک اکسلنت در مدل های ۹۹ را می توانید خریداری کنید و دو مدل دیگر در سال ۹۷ متوقف شدند. با این وجود در ادامه این گزارش از نمناک به بررسی خودرو کراس اور ام وی ام x22 خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

تیگو۲، تیگو X3 و mvmx22 ، کلیه نام‌هایی است که به کراس اوور جمع و جور شرکت خودروسازی چری چین اطلاق می‌شود.این خودرو که از زمستان سال ۹۵ وارد کارزار خودرویی کشور شده، بر مبنای دیگر محصول مشهور چری در ایران یعنی ام وی ام ۳۱۵ (چری A13) طراحی و تولید شده است

لوازم یدکی ام وی ام شوش را در سایت ممد یدک مشاهده کنید.

ایکس ۲۲ توانسته طی مدت نسبتاً کوتاهی که از عرضه آن می‌گذرد، گوی رقابت را از بسیاری محصولات هم قیمت مشابه برباید و محبوبیت بالایی در بین مشتریان ایرانی برای خود دست‌وپا کند.

در این مقاله سعی داریم به بررسی جامع این کراس اوور محبوب بپردازیم. پس با ما همراه شوید تا اطلاعات کاملی از ایکس۲۲ را به گنجینه دانش خودرویی خود اضافه نمایید و یا اگر قصد خرید این اتومبیل را دارید، با آگاهی کامل به سراغ آن بروید.

طراحی خارجی MVM X22

ام وی ام X22 موفق شده از نظر ظاهری هماهنگی و تناسب شایسته‌ای را بین عناصر طراحی خارجی خود به وجود آورد. نمای روبرو از چراغ های بزرگ با گرافیک داخلی زیبا بهره گرفته است. جلو پنجره از شش ضلع با زوایای شکسته تشکیل شده و در هر دو انتها تا چراغ‌های جلو امتداد یافته است.

دور تا دور جلو پنجره به جز قسمت بالای آن، مزین به تزیینات کروم رنگ بوده و یک نوار باریک نقره نیز در پنجره دوجانبه نشان شرکت ام وی ام به سمت جلوی X22 امتداد یافته و هارمونی دلنشینی را با گرافیک داخلی چراغهای جلو پدید آورده است.

بیشتر بخوانید

در نیمه پایینی چهره ام وی ام X22، سپر بزرگ و سرتاسری آن واقع شده که از یک هواکش بزرگتر به منظور انجام وظیفه خنک‌کاری رادیاتور و مجموعه پیشرانه به همراه دو دریچه هواکش کوچک در جناحین بهره می‌برد.

قاب کرومی U شکل به همراه چراغ های روشنایی در روز نیز زینت بخش دریچه‌های هوای کوچک موجود در کناره‌های سپر جلوی ام وی ام X22 هستند.

محل نصب پلاک نیز به طرز هوشمندانه‌ای در داخل دریچه بزرگ هواکش تعبیه شده و قطعه نقره‌ای رنگ طراحی شده در زیر سپر خودرو، زیبایی نمای روبروی ایکس۲۲ را تکمیل نموده است.

طراحی جانبی X22 زیبا و قابل قبول است. نمای کناری خودرو به واسطه دو چین خوردگی حجمی که یکی در قسمت زیرین پنجره های جانبی از بالای گلگیر جلو تا انتهای چراغ‌های عقب امتداد یافته و دیگری در بخش پایینی درب‌ها، دو گلگیر جلو و عقب را به یکدیگر متصل نموده، از ظاهری اسپرت و تاحدی عضلانی برخوردار شده است.

ریل سقفی آلومینیومی به همراه متعلقات پلاستیکی مشکی‌رنگ دور گلگیرها که از قسمت جلو تا بخش عقب خودرو امتداد یافته‌اند، بر خصوصیات ظاهری اسپرت‌گونه ام وی ام ایکس ۲۲ افزوده‌ اند..

سایز پنجره ها و شیب خطوط انتهایی سقف در حد مناسبی بوده و رینگ‌های ۱۶ اینچی در قیاس با ابعاد کلی بدنه از تناسب کافی برخوردار گشته است.

نمای پشتی ایکس۲۲ به زیبایی نمای روبرو نیست به ویژه که سایز چراغ‌های عقب تناسب چندانی با انواع جلویی نداشته و در همان نگاه اول ابعاد کوچک آنها نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.

یک نوار پهن کرومی که نشان شرکت سازنده در میانه آن نقش بسته، دو چراغ عقب را به هم متصل نموده است. سایز شیشه عقب مناسب بوده و در گوشه های پایینی خود با چراغ ها در تماس است.

یک اسپویلر باریک نیز در بخش بالایی شیشه عقب و قسمت انتهایی سقف تعبیه شده که دو قطعه پلاستیکی سرازیر شده از دو انتهای آن، کناره های شیشه عقب را فراگرفته اند.

چراغ سوم ترمز نیز درست در زیر اسپویلر عقب قرار دارد. یک عدد برف پاکن هم در میانه ضلع پایین شیشه عقب خودنمایی می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.