شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دزدیدن جسد دختر جوان برای ازدواج ! + عکس
    23 اردیبهشت 1400 - 11:08
    شناسه : 183524
    0

    دختر 18 ساله ای که جسدش از داخل قبر برای ازدواج با ارواح دزدیده شد، جزئیات کامل این اتفاق باورنکردنی را در ادامه ملاحضه می نمایید.

    پ
    پ

    جسد جنازه - دزدیدن جسد دختر جوان برای ازدواج ! + عکس -

    جسد دختر جوانی از قبرش در چین به سرقت رفته است و پلیس مشکوک است که برای ازدواج ارواح دزدیده شده باشد. این امر به ویژه در صورتی انجام می شود که عروس یا داماد ناگهان قبل از عروسی کشته شده باشد یا به نحوی بمیرد. براساس گزارش بی بی سی، در سال 2015 ،14 جسد زن از یک روستا ربوده شدند و خانواده روستایی در شمال چین بر این باورند که جسد خویشاوند مونث آن ها که در سن 18 سالگی مرده است، به خاطر چنین تشریفاتی به سرقت رفته است.

    - دزدیدن جسد دختر جوان برای ازدواج ! + عکس -

    در محل قبر واژگون شده، یک جفت دستکش مشکوک متعلق به یکی از مهاجمان مقبره پیدا شده است و اکنون بخشی از مدارک پلیس است. خانواده جسد به سرقت رفته بیان کردند که پیش از این تعدادی غریبه زمانی به بهانه ای به خانه شان آمده بودند و درخواست کرده بودند تا جسد دخترشان را برای عروسی خاصی که به عروس ارواح مشهور است به آنها بفروشند اما آنها این پیشنهاد را رد کردند و قبول نکردند تا جسد دخترشان را بفروشند. مقامات محلی هم اکنون در حال تحقیق درباره این پرونده هستند این در حالی است که پرونده های مشابه بسیار است و مقامات چین در ماه اوت سال 2006 معاملات جسد را غیرقانونی اعلام کرده بودند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.