×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

137049 - مهدی قایدی علیه فرهاد مجیدی! -

تمرین استقلال برای برگزاری دربی شماره ۹۵ امروز با حضور اصحاب رسانه در مجموعه وزرشی انقلاب برگزار شد که آبی پوشان زیر نظر کادرفنی، کارهای تاکتیکی مدنظر را جهت آمادگی در بازی با پرسپولیس انجام دادند.

در این جلسه تمرینی، تمامی بازیکنان استقلال به جز متین کریم زاده حضور داشتند و خود را برای دربی آماده کردند. مهدی قایدی مهاجم جوان و بوشهری استقلال که یکی از امیدهای اصلی گلزنی این تیم در دیدار با پرسپولیس است، با ظاهری جدید در این تمرین حضور پیدا کرد و آمادگی اش را برای بازی روز جمعه نشان داد.

نکته جالب درخصوص مهدی قایدی این است که این بازیکن در صورتی که موفق شود روز جمعه دروازه سرخپوشان پایتخت را باز کند، با رکورد فرهاد مجیدی در جدال های استقلال و پرسپولیس برابری می کند.

فرهاد مجیدی در دوران بازیگری در سه دربی متوالی موفق به گلزنی شد. او نخستین بار در دربی شماره ۶۸ و در دیدار رفت لیگ نهم در جریان تساوی یک – یک دو تیم موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند. او سپس در دیدار برگشت همان لیگ نیز موفق به باز کردن دروازه حریف شد که البته آن بازی با شکست دو بر یک آبی پوشان به پایان رسید.

سومین گل متوالی مجیدی نیز به دربی شماره ۷۰ برمی‌گردد. در آن دیدار معروف، استقلال موفق شد روی گل دقیقه ۹۱ سرمربی کنونی آبی پوشان با پاس فوق العاده مجتبی جباری، با نتیجه یک بر صفر از سد پرسپولیسی عبور کند که علی دایی هدایت آن را برعهده داشت.

مهدی قایدی نیز تاکنون در دو دربی پشت سر هم موفق شده است دروازه پرسپولیس را باز کند. او در جریان دو تساوی ۲ – ۲ دو تیم، دروازه حریف را باز کرده است. ابتدا در دربی شماره ۹۳ جام حذفی، باشوی کوچک در دقیقه ۴ دروازه رادوشویچ را باز کرد. بازی که البته در ضربات پنالتی به سود آبی پوشان به پایان رسید.

دومین گل قایدی نیز به آخرین دربی دو تیم در دور رفت لیگ بیستم بازمیگردد که استقلال با مربیگری محمود فکری، در دقیقه ۹۳ موفق شد گل تساوی را وارد دروازه پرسپولیس کند. اکنون مهدی قایدی در آستانه برابری با رکورد فرهاد مجیدی قرار گرفته است و در صورتی که موفق شود روز جمعه دروازه حامد لک را باز کند، در سومین دربی متوالی موفق به گلزنی شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.