×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

اگر از علاقمندان ساعت مچی باشید بدون شک برند هابلوت را خواهید شناخت و اگر از علاقمندان این برند باشید در خرید ساعت هابلوت و انتخاب مدل های این برند همیشه دچار وسواس و سردرگمی شده اید تا بهترین مدل را خریداری کنید.اگر هم اطلاعات کمی از این کمپانی غول ساعت سازی دارید با ما همراه باشید تا نگاهی به تاریخچه هابلوت کنیم و شناختی عمیق تر به این برند داشته باشیم.

1 8 - تاریخچه برند هابلوت - برند هابلوت

1تاریخچه ساعت هابلوت

برند هابلوت hublot

برند هابلو یا هابلوت توسط کارلو کروکو در سال 1980 تاسیس شد. در سال 1980 ساعت هایی که او ساخت جزو اولین ساعت هایی بودند که جنس تسمه ی آنها لاستیک طبیعی بود و حدود سه سال روی آنها تحقیق و بررسی کرده بود.هابلوت یک برند سوییسی است که در حال حاضر زیر مجموعه ی کمپانی فرانسوی  LVHM است.کمپانی فرانسوی lvmh که مادر بسیاری از برند های لوکس دنیای مد و فشن است در سال 2008 میلادی پیشنهاد خرید برند هابلوت را به کارلو کروکو داد.

ساعت مچی هابلوت

طراحی و تولید ساعت های هابلوت به گونه ای است که رقیب سرسختی همچون شرکت های (روکس/امگا) تبدیل شده است . از بهترین مدل های این برند می توان به مدل های بیگ بنگ ،کلاسیک فیوژن و اسپریت اشاره کرد که از خود دیدگاه کمپانی هابلوت و سایر وبسایت های جهانی این سه مدل مهر تایید رو از نظر کیفیت و اعتبار دریافت کرده اند.

این مدل  ساعت ها توانسته اند این برند تقریبا ناشناخته را به یکی از معرو ف ترین شرکت های ساعت سازی در سظح جهان تبدیل کنند.

در ایران نیز ساعت هابلوت خیلی زود طرفداران زیادی را پیدا کرد و محبوب شد. البته در ایران مدل های کپی این برند که ساخت کمپانی های چینی هستند فروش بالایی دارد . مدل های تک موتوره ، سه موتوره کرونوگراف و مدل های قلب باز هابلوت فروش بالایی در بازار ایران دارند . ساعت های کپی هابلوت نسبت به دیگر برند های معروف تقریبا قیمت مناسب تری نیز دارند.

2 7 - تاریخچه برند هابلوت - برند هابلوت

خرید ساعت هابلوت

فروشگاه های هابلوت در جهان

در حال حاضر هابلوت بیش از 70 فروشگاه در سراسر جهان دارد . اولین فروشگاه هابلوت در فوریه سال 2007 میلادی اولین فروشگاه برند خود را در خیابان rue saint-honore پاریس افتتاح کرد.دومین فروشگاه را هم در هتل بیبلوس افتتاح کرد .

هابلوت در لندن و امریکا ( بندر بال ، آتلانتا ، بوکا راتون ؛ دالاس و غیره ) نیز فروشگاه های معتبری دارد.

هابلوت در فوتبال

برند هابلوت برای معروفیت بیشتر حامی مالی تعدادی از باشگاه های بزرگ شد.از معروفترین تیم ها می توان از تیم منچستر یونایتد اسم برد که در سال 2008 برند هابلو با قراردادی به ارزش 4 میلون پوندبا این باشگاه به توافق رسید .

پس از آن دیگر باشگاه های مطرح دنیا مانند یوونتوس ، پاریسن ژرمن ، آژاکس و بایرن مونیخ نیز تحت حمایت مالی این کمپانی قرار گرفتند .

از افرادی ورزشی معروف نیز می توان از مارادونا اسطوره بزرگ آرژانتینی و اوسین بولت نیز نام برد .

برند هابلوت جزء باشگاه ها ، حامی رویداد های بزرگی مانند جام جهانی 2010  ،2014 ، 2018 و همچنین جام ملت های اروپا 2008 ، 2012 و 2016 نیز بوده است.هابلوت غیر از فوتبال با کمپانی ماشین سازی فراری نیز همکاری کرد و مدل کلاسیک فیوژن فراری جی تی  را به کمک هم دیگر طراحی کردند.

3 4 - تاریخچه برند هابلوت - برند هابلوت

خرید اینترنتی ساعت هابلوت

اگر دنبال خرید آنلاین و قیمت ساعت هابلوت هستید می توانید به سایت و فروشگاه ساعت گالری انزو به آدرس اینترنتی  https://enzogallery.com مراجعه کنید و از راهنمایی ها و مشاوره های  کارشناسان این فروشگاه در خرید ساعت هابلوت استفاده کنید.

 

  1. مهدی مرادی

    برند خفنیه

  2. حسین

    عاشق ساعت های هابلوتم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.