چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ویژگی های یک کولر گازی اجنرال
    27 اردیبهشت 1400 - 20:42
    شناسه : 183757
    0

    کولر گازی اجنرال یکی از پر تنوع ترین کولر گازی های دنیا می باشد که با تنوع محصولات و کیفیت بالای آنها هر ساله مشتریان زیادی را جذب خود می کند .

    پ
    پ

    بررسی جزئی کار کرد کولر گازی ها

    کولر گازی اجنرال یکی از پر تنوع ترین کولر گازی های دنیا می باشد که با تنوع محصولات و کیفیت بالای آنها هر ساله مشتریان زیادی را جذب خود می کند .اسپلیت اینورتر اجنرال سری asga ساخت کشور تایلند با کمپرسور قوی ژاپنی می باشد . از برنامه ها و آپشنهای دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد :
    1- باله مبدل حرارتی ODU : که مانع تاثیر گرمای آفتاب بر روی موتور دستگاه می شود و از فشار وارده بر آن می کاهد ، که در نتیجه دستگاه عملکرد بهتری پیدا می کند .
    2- تکنولوژی جریان هوای COANDA : که باعث فرود جریان هوا بر سطح و فضای مورد نظر می شود .
    3- تنظیم اتومات جریان هوا : با کمک این سیستم دستگاه جریان هوا را به تمام فضای مورد استفاده می رساند .

    فواید استفاده از کولر گازی

    در زندگی امروزه ی ما، هوا بسیار ناسالم بوده و سلامتی همه ی انسان ها را به خطر انداخته است. این وضعیت، تولید کنندگان کولرگازی را واداشته تا در کولرگازی های خود از فیلتر های تصفیه ی هوا استفاده کنند. کولر گازی 18000 اجنرال مدل ASGS18LFCA نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای انواع فیلتر های تصفیه ی هوا میباشد. این فیلتر ها تمامی مواد بیماری زا را از محیط جذب کرده و غیر فعال میکنند. همچنین گرد و غبار موجود را نیز به خود جذب میکنند. در نهایت گرد و غبار روی فیلتر رسوب میشود که در هنگام رسوب زیاد، چراغ هشدار آن فعال شده تا شما اقدام به تمیز کردن آن بکنید. علاوه بر این ها، تمامی بوهای نامطبوع محیط را از بین برده و محیط را سرشار از بویی خوش و دلنشین خواهد کرد. این فیلتر عبارت اند از:

    ·         ضد آلرژی

    ·         ضد باکتری

    ·         فیلتر یونی

    ·         ضد گرد و غبار

    ·         یون بوزدایی با دوام

    ·         عصاره ی سی

    کار کرد کولر گازی اینورتر 18000 اجنرال مدل AOGR18RAT

    امروزه با گرم شدن هوا و فرا رسیدن فصل گرما وجود کولر در منازل بسیار ضروری و حائز اهمیت است، از بین کولرهای گازی موجود کولر گازی و کولر معمولی، کولر گازی جز پرکاربردترین خنک کننده هوا است، دلیل این استفاده زیاد از این کولرها این است که کولرهای گازی برخلاف کولرهای معمولی به سرعت گرمای محیط را دفع و هوای محیط را خنک می‌کنند. لحظات گرم و طاقت فرسای تابستان را می‌توانید با کولر گازی 18000  اجنرال کم مصرف پر کنید.

    24000 اجنرال - ویژگی های یک کولر گازی اجنرال - اجنرال

    کاهش مصرف برق کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال

    این برند یکی از بهترین و معتبرترین برندها در زمینه سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی به شمار می‌رود، کولر گازی اینورتر ۱۸۰۰۰ اجنرال با دارا بودن ویژگی تولید سرما و گرما می‌تواند در فصل گرم و سرد سال همراهی مطمئن برای شما باشد و محیطی دلپسند و خوشایند را برای شما فراهم می‌کند؛

    کولرگازی اجنرال دارای رده مصرف انرژی +++A می‌باشد که این رده نشان دهنده میزان مصرف پایین انرژی آن است و این ویژگی باعث شده که از استقبال ویژه مصرف کنندگان برخوردار گردد. کولر گازی اینورتر 18000 اجنرال مدل AOGR18RAT به گونه ای طراحی شده است که می تواند مصرف انرژی را تا 60% کاهش دهد و اگر در حالت اسمارت قرار گیرد نیز می تواند 15% دیگر هم از میزان برق مصرفی خود را کم کند. در مجموع قادر به کاهش 75% میزان مصرف برق خواهد بود که این یک مزیت فوق العاده به شمار می‌آید.

     

    در هنگام تهیه و خرید کولرگازی 24 هزار اجنرال؛ باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

    در هنگام تهیه کولر گازی 24000 اجنرال و به‌طورکلی این‌گونه محصولات، باید سه اصل مهم را در نظر بگیرید تا بتوانید انتخابی متناسب با نیازهای خود را داشته باشید. اما این سه اصل چه هستند؟

    {C}·         {C}کولرگازی شما حتماً باید از نوع جدید و کم‌مصرف باشد.

    {C}·         {C}سعی کنید دستگاهی با ظاهر زیبا و جذاب انتخاب کنید، زیرا کولرگازی معمولاً در مکانی قرار می‌گیرد که در دید همگان است.

    {C}·         {C}یک دستگاه تهویه مطبوع باید قدرت سردوگرم سازی محیط در کمترین زمان ممکن را داشته باشد.

    چنانچه در هنگام خرید کولر گازی 24000 اجنرال سه شرط فوق را در نظر داشته باشید، در آینده‌ای نه‌چندان دور به‌هیچ‌عنوان به مشکل بر نخواهید خورد. چراکه اکثر مشکلات به وجود آمده در سیستم‌های تهویه مطبوع، ناشی از عدم انتخاب درست در هنگام خرید است.”

    دلیل استفاده روزافزون افراد از کولرهای گازی چیست؟

    کولرهای گازی در مقایسه با کولرهای معمولی دارای تفاوت‌های بسیار زیادی می‌باشند که از مهم‌ترین این موارد می‌توان به خنک‌سازی و یا گرم‌سازی سریع محیط اشاره نمود. علاوه بر این با استفاده از سیستم دی سی اینورتر در کولرهای گازی نسل جدید، مصرف برق و انرژی به حد بسیار زیادی کاهش می‌یابد و دیگر نگرانی بابت هزینه‌های بالای مصرف برق کولر در منزل و یا محیط کار نخواهید داشت.

    در مورد شرکت محبوب اجنرال

    کمپانی قدرتمند اجنرال در واقع زیرمجموعه شرکت مشهور فوجیستو می باشد که در کشور ژاپن استارت اولیه را زده و شروع به فعالیت نمود. پس از طی 4 سال از فعالیت شرکت فوجیستو بالاخره کمپانی عظیم اجنرال پا به عرصه وجود نهاده و فعالیت خود را صرفا در زمینه تولید دستگاه های تهویه مطبوع یا همان کولر گازی شروع میکند.

    با توجه به شرایط پیش رو و اقضای زمان شرکت اجنرال در وهله اول تمرکز خود را بر روی تولید سیستم های تهویه  مطبوعی معطوف کرد که در تجارت به کولرگازی پنجره ای شهرت دارند. بنابراین اجنرال اولین تولید خود را به سیستم های سرمایش و گرمایش پنجره ای اختصاص داد.

    یکی از محصولات پرفروش این سرکت که در ایارن استقبال خوبی هم از آن شده است کولر گازی 24000 اجنرال هست. پیشنهاد می کنم مشخصات و ویژگیهای این محصول را هم نگاه کنید.

    ورود اولین تولیدات شرکت اجنرال به خاورمیانه در کشور کویت اتفاق افتاد که با توجه دمای بسیار بالای این کشور و بازدهی بسیار عالی این سری از کولرهای گازی اجنرال در نتیجه  کمپانی عظیم اوجنرال پای خود را به سایر کشورهای خاورمیانه باز کرد.

    شرکت اجنرال تنها پس از نیم قرن فعالیت در حوزه ی تولید کولرهای گازی توانست سهم عظیم و خارق العاده ای از بازار جهانی به خصوص کشورهای با آب و هوای گرم و شرجی به خود اختصاص دهد و همچنین با ترکیب ایده های خلاقانه در ظاهر دستگاه و پیاده سازی تکنولوژی روز روی مصرف برق کولر گازی توانست خود را به کشورهای آفریقایی و در حال توسعه بکشاند.

    چطور از کولر مدل 12000 خود نگهداری کنیم؟

    یکی از مهمترین سوالاتی که کاربران از ما می پرسند این است که چطور در شرایط مختلف آب و هوایی از دستگاه تهویه خود نگهداری کنیم؟ تا متحمل هزینه های تعمیرات و سرویس کولر گازی نشویم. در پایین ما سه دسته از مهمترین نکات را یادآور میشویم که با رعایت این موارد تا 80% از تمهیدات لازم را انجام داده اید.

    1.  همواره و در فواصل زمانی منتخب سیستم برق رسانی به کولرگازی را چک کنید که نوسان در آن وجود نداشته باشد.

    2- سعی کنید همیشه کولرگازی در فواصل زمانی کوتاه و ممتد روشن نگه دارید و از استفاه طولانی مدت آن خودداری کنید.

     3 -کولرگازی دارای قطعات قابل شستشو می باشد که یکی از آنها فیلتر هوا می باشد و درحالت عادی در فواصل زمانی 30 روزه این قطعه را به خوبی شستشو دهید تا بالاترین میزان بازدهی را داشته باشید.

    برد دی سی اینورتر چیست؟

    کولر‌گازی 12000 اجنرال دارای بردی می باشد که توضیح آن عملا زمان بسیار زیادی را از ما خواهد گرفت اما در این قسمت به صورت مختصر به توضیحی در این خصوص می پردازیم. این برد یکی از پیشرفته ترین و برترین سیستم هایی می باشد که می تواند به کاهش مصرف برق کمک بسیار قابل توجه ای کند، البته این نوع از برد ها به طور معمول در سیستم های کولر های گازی ای نصب می شوند که از کمپرسور روتاری حاره‌ای برخوردار هستند

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.